ربنا؛
مهمونیتدارهشروعمیشه!
دوبارهالعفوهایسحرگانهبندههاترومیشنوی:)
میدونم...
مناونآدمینیستمکهسحرهای
ماهرمضونپارسالبهتقولدادمباشم...
میدونمبهعهدهاییکهباهاتبستمعملنکردم
دوبارهخستهازهمهیعالموآدم
اومدمخودتبغلمکنی . . .
دروبهرویمهمونروسیاهتبازمیکنی؟:)
#دلی
306.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچنان جایتوخالیستصدامیپیچد..
_تبریکماهمبارک:)
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
64.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیپناهم،
پناهی،پناهی،پناهی
بهعلیِ،
الهی،الهی،الهی
_نماهنگجدید
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تو دَست بِکشَم؟؟
ابَدا ابَدا..
عاشِق تو میشَن عِشق و عاشِقی بَلَدا..
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماه رمضانی که
جای خالیت بسیار احساس میشود ...
-بَند ِاُو🌼؛
نمیشد شب و روز سوم محرم اینقدر زود تموم نمی شد :)
ای شبِ سومِ مآهرمضون ؛
چه کردی با ما دلدادههای #شبِسوممحرمی ..