eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
الا‌لعنه‌الله‌علی‌القوم‌الظالمین...
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔 توجه کنید لحظه سال تحویل ۱۴۰۴ مقارن شده است با شب قدر وضربت خوردن مولا امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام حساسیت خیلی بالا هست خدای نکرده تبریک سال نو رو بر شهادت حضرت علی علیه السلام ترجیح ندیم،احترام ایشون رو حفظ کنیم، سعی بشه لباس نو رو شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام بپوشیم که روز اول عید احترام حفظ بشه، دیدوبازدیدها رو از روز بعد شب های قدر وشهادت شروع کنیم مطمئن باشیم هیچ اتفاقی نمیفته، شیرینی وآجیل رو از دسترس خانواده دور نگه داریم از الان تو فامیل بگین حرمت آقا امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام برای ما خیلی مهمه ، کلا برای مهمانی تون تاریخ تایین کنید تا سرزده اول عید نیان مهمونی، خلاصه که هر ایده ای داریم برای حفظ حرمت مولا علی علیه السلام انجام بدیم ممکنه یه نفر رو ببینیم نهایت بگیم صد سال به این سال ها که تبریک نگفته باشیم❌ ممکنه بعضی ها ناراحت بشن اما شما خوشحالی دل أهل بیت علیهم السلام مخصوصا مادر سادات براتون مهم باشه ممکنه بعضی ها مسخره کنن که در عصر فرهنگی این چه کاری هست، بهشون بگین قرآن واهل بيت علیهم السلام دو ریسمان محکم الهی هستن تا قیامت که طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم باید بهشون چنگ زنیم ومتوسل شویم تا در کنار حوض کوثر بر آن ها وارد شویم وحتما امیرالمؤمنین علیه السلام براتون در دو دنیا جبران میکنه بالاخره یه نوع امتحان هست که آیا من نوعی که خودم رو هیئتی ومومن میدونم در لحظه حساس میتونم درست عمل کنم یا نه؟؟؟؟ وگرنه که خیلی کار خاصی نکردیم اعضای این گروه همه نوکر و پیشتازان در دستگاه قرآن و أهل بیت علیهم السلام هستن وباید در این امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند، خدای نکرده طوری نشه که دل حضرت از ما ناراحت بشه و خسارت دیده دنیا وآخرت بشیم ان شاءالله بتونیم در عمل هم نوکری خودمون رو ثابت کنیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد💚
-بَند ِاُو🌼؛
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیاخیال‌کنیم دستانمان‌بین‌ضریح‌گره‌خورده‌اند(: بیاخیال‌ڪنیم کفش‌هایمان‌را‌ازکفش‌‌داری‌گرفتہ‌ایمو عقب‌‌عقب‌قدم‌بر‌میداریم و‌میگوییم: وَلاجَعلہ‌اللہ‌آخِرالعَهد‌مِنی‌لِزیارتِکُم 💔 : ) !
-بَند ِاُو🌼؛
- مرزدلتنگی؟! + مشهد:) دلتنگ‌اون‌روزا..
آخرين شبِ جمعه‌یِ سال؟ آى اونایی که کربلایی‌ن به‌جای ما نفس بکشید ..!
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بارون‌نبارید‌آسمون‌ بادی‌بهت‌نزد.. حال‌مناسب
امسال‌هم‌مثل‌هر‌سال‌ شب‌جمعه‌ایی‌حرمت‌نبودیم🥲.
میشه‌یه‌شب‌جمعه‌دعوتمون‌کنی..؟ میشه‌نزاری‌با‌حسرت‌کربلا‌بمیریم..؟
اللهم الرزقنا حرم:)