eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
886.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌آقای مناجات.. _آخ‌‌‌بسوزید‌با‌این‌چند‌بیت
-بَند ِاُو🌼؛
_
اگر‌شرایطش‌رو‌دارید یه‌شب‌مناجات‌های‌ حاج‌مهدی‌روشرکت‌کنید:)
لایو‌در‌شاد‌‌و‌روبیکا‌و‌آپارات‌و‌تکیه‌‌برگزار‌میشه‌ در‌شاد‌و‌تکیه‌‌ترافیک‌رایگان‌هست؛ روبیکا https://rubika.ir/mahdirasuli_ir شاد https://shad.ir/mahdirasuli_ir تکیه https://tekye.net/live/2705 ساعت‌‌۲‌نیم‌الا‌۳شروع‌مراسم.
_دوست‌داری‌افطاری‌کی‌دعوتت‌کنه!؟ +امام‌حسن:)💚
یک‌سال‌دیگه‌هم‌گذشت غروب‌های‌جمعه‌یکی‌یکی‌رفتن‌ اما‌خبری‌از‌آقای‌ما‌نشد:)
‏با شرایط سخت شاید بشه کنار اومد،ولی حسرت اینکه همه‌چیز میتونست طور دیگه پیش بره، همیشه تو دلمون میمونه.. - أحضنی و کأنی سأموت غداً.. _ مَرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا می‌میرم.. پ.ن:دلگیرترین آخرین غروب جمعه ۱۴۰۳ ـ دمشق💔
" و نِفَختُ فیه مِن روحی " مید‌‌نی‌یعنی‌‌چۍ ؟ یعنی‌توجگرگوشه‌ۍخدایۍ ! 💙(꧇
یه‌تولد‌خوشگل‌برای‌آقامون>✨️💚
و چه تولدِ کریمانه‌ای که خدا ، پانزده روز قبل و بعدِ آن را مهمانی داده است ! :)