با شرایط سخت شاید بشه کنار اومد،ولی حسرت اینکه همهچیز میتونست طور دیگه پیش بره،
همیشه تو دلمون میمونه..
- أحضنی و کأنی سأموت غداً..
_ مَرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا میمیرم..
پ.ن:دلگیرترین آخرین غروب جمعه ۱۴۰۳ ـ
دمشق💔
#بیبیرقیهس
و چه تولدِ کریمانهای که خدا ،
پانزده روز قبل و بعدِ آن را مهمانی داده است ! :)
گروه نجم الثاقبشاه عالم.mp3
زمان:
حجم:
12.4M
امامحسنیها گوش بدید حالدلتون خوب بشه شبولادته کریمهها:)😍
وعدمونآستانقدسحسنی💚✌️🏻