eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
831 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی بعضیا «شهادت» میگیرن شب‌های قدر ...
- ایاهلِحرم؛سیرببینیدپدررا💔 . .
هدایت شده از فدائیان
میگن اسم کسایی که سال آینده نیستن ، امشب ، خط میخوره! ‏این بمونه اینجا به یادگار ... که اگه منم نبودم؛ حلالم کنید🤍🙂 @ir_fadaeian
شکاف سر را بهانه نکن ، اگر دلتنگ زهرایی برو .. :)
-بَند ِاُو🌼؛
_
شروع میکنم امسال را به نام علی :) سلام‌به‌سال ِچهارصدوچهار‌ .
49.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وهوالمولا حیدر ! _نماهنگ‌جدید
-بَند ِاُو🌼؛
:))))
و چشمانت‌سخن‌می‌گفتند..
یتیم‌های کوفه امشب : + شما عموی مرا ندیده‌اید ؟ - نه عزیزم عمویت کیست ؟ + نمی‌دانم ، هرشب می‌آمد و به ما سَر می‌زد . برایمان غذا می‌آورد و با من و خواهر و برادرهایم بازی می‌کرد . - عمویت دیگر نمی‌آید . + نه ، او حتما می‌آید ‌. خیلی مهربان است . می‌خواهم خبرِ خوبی به او بدهم . - چه خبری ؟ + خبر مرگِ علی را . می‌دانن خوش‌حال می‌شود . شب‌ها که می‌آمد ، من و مادرم علی را نفرین می‌کردیم . او هم همراهی می‌کرد . - او هم علی را نفرین می‌کرد ؟! + آری ، می‌گفت : خدایا مرگِ علی را برسان :)