4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخوامبیامزیارتنگونمیشه..!:)
#شبجمعه
-بَند ِاُو🌼؛
_
یاعلی
نشود صبح اگر عرض ارادت نکنم
نام زیبای تو را صبح تلاوت نکنم :))
بعضی از روزهای جمعه
تلفن همراهش خاموش بود..
وقتی دلیلش رو میپرسیدم میگفت:
ارتباطم را با دنیا کمتر میکنم تا
کمی زمانم را برای امام زمانم
اختصاص بدم..
اینکه چطوری میتونم
برای ایشون مفید باشم..!
#شهید_حججی
کی میتونهجزغصهی
دوریجوونو پیرکنه..
عزیزآدمدیرکنه:))
چشاتازشمحرومبشه..
اول هفته ای که با نام تو شروع شود
قطعاً آخرش ختم به خیر میشود
صلی الله علیک یا ابا عبدالله :)