eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
-
منو بغل‌بگیر حسین امشب زیارت مزه داره:))
_آرامش‌بخش‌ترین‌جای‌دنیا؟ +حسینیه‌خلوت‌محل‌خودمون:))
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخوام‌‌بیام‌زیارت‌نگو‌نمیشه..!:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
یاعلی نشود صبح اگر عرض ارادت نکنم نام زیبای تو را صبح تلاوت نکنم :))
بعضی از روزهای جمعه تلفن همراهش خاموش بود.. وقتی دلیل‌ش رو می‌پرسیدم می‌گفت: ارتباطم را با دنیا کمتر می‌کنم تا کمی زمانم را برای امام زمانم اختصاص بدم.. اینکه چطوری می‌تونم برای ایشون مفید باشم..!
غروب‌جمعه‌همین‌جوریش‌دلگیره.. حالا‌فکر‌کن‌بارونم‌بیاد :)))🌧
کی میتونه‌جز‌غصه‌ی‌ دوری‌جوونو‌ پیر‌کنه.. عزیز‌آدم‌دیر‌کنه:)) چشات‌‌ازش‌محروم‌بشه..
هَشتم گِرو نُهمه یعنی چی؟؟
اول هفته ای که با نام تو شروع شود قطعاً آخرش ختم به خیر میشود صلی الله علیک یا ابا عبدالله :)