eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
قطعا‌دعاهاتون‌، نیمه‌شبا‌تو‌حرم‌امام‌رضا‌گرفته:)
+ خیلی خسته بود ! ازش می پرسیدن : چرا این قدر می دوے ؟! میگفت : ما دیر اومدیم ، باید بدویم
تاریخ‌شهادتش‌هم‌زمان‌با‌ ولادت‌امام‌رضا(ع)بود تاریخ‌سالگرد‌شهادتش‌هم‌،‌ هم‌زمان‌با‌شهادت‌امام‌رضا‌(ع) :) _امام‌رضا‌منم‌بخر.
اسم این ویدیو رو باید چی گزاشت؟ غم؟ افسوس؟ پشیمونی؟ غم از دست دادن یک گوهر افسوس از اینکه ادم خوبای دنیا رو چرا انقدر دیر میشناسیم؟ .. پشیمونی از اینکه چرا هرکس بعد رفتنش عزیز تر میشه؟ .. چرا ازاول این مردم نفهمیدند سید ابراهیم کیه و چیکار میکنه ؟ ..
یا اصلا میشه اسمش و گزاشت حسرت ! چقدر تو جامعه‌ی ما حسرت زیاد شده .. یکی حسرت مال دنیا یکی دیگه حسرت عزیز از دست داده ولی قبول دارید ما بچه شیعه ها کل زندگیمون داریم حسرت بزرگانی و میخوریم که از دست دادیم؟ .. میگن آخر الزمان که میشه .. همه خوبا و سرورا رو خدا ازمون جدا میکنه تا تنبیه بشیم .. بستگی داره موقع تنبیهی که من و شما میشیم ، چند نفر از راه راستش رفته باشن ..
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگم و‌با‌هیچ کسم‌میل‌سخن‌نیست..
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا‌امام‌رضا‌یه‌عنایتی‌بکن...
-بَند ِاُو🌼؛
یا‌امام‌رضا‌یه‌عنایتی‌بکن... #تماشایی
آقا‌میدونی‌.. اصلامنم‌مریضم! میشه‌یه‌آبی‌رو‌سر‌و‌صورت‌منم‌بریزی سیاهی‌ها‌ی‌منم‌بریزه...؟
_ ۱ : ۲۰