اسم این ویدیو رو باید چی گزاشت؟
غم؟ افسوس؟ پشیمونی؟
غم از دست دادن یک گوهر
افسوس از اینکه ادم خوبای دنیا رو چرا انقدر دیر میشناسیم؟ ..
پشیمونی از اینکه چرا هرکس بعد رفتنش عزیز تر میشه؟ ..
چرا ازاول این مردم نفهمیدند سید ابراهیم کیه و چیکار میکنه ؟ ..
یا اصلا میشه اسمش و گزاشت حسرت !
چقدر تو جامعهی ما حسرت زیاد شده ..
یکی حسرت مال دنیا یکی دیگه حسرت عزیز از دست داده
ولی قبول دارید ما بچه شیعه ها کل زندگیمون داریم حسرت بزرگانی و میخوریم که از دست دادیم؟ ..
میگن آخر الزمان که میشه .. همه خوبا و سرورا رو خدا ازمون جدا میکنه
تا تنبیه بشیم ..
بستگی داره موقع تنبیهی که من و شما میشیم ، چند نفر از راه راستش رفته باشن ..
-بَند ِاُو🌼؛
یاامامرضایهعنایتیبکن... #تماشایی
آقامیدونی..
اصلامنممریضم!
میشهیهآبیروسروصورتمنمبریزی
سیاهیهایمنمبریزه...؟