یا اصلا میشه اسمش و گزاشت حسرت !
چقدر تو جامعهی ما حسرت زیاد شده ..
یکی حسرت مال دنیا یکی دیگه حسرت عزیز از دست داده
ولی قبول دارید ما بچه شیعه ها کل زندگیمون داریم حسرت بزرگانی و میخوریم که از دست دادیم؟ ..
میگن آخر الزمان که میشه .. همه خوبا و سرورا رو خدا ازمون جدا میکنه
تا تنبیه بشیم ..
بستگی داره موقع تنبیهی که من و شما میشیم ، چند نفر از راه راستش رفته باشن ..
-بَند ِاُو🌼؛
یاامامرضایهعنایتیبکن... #تماشایی
آقامیدونی..
اصلامنممریضم!
میشهیهآبیروسروصورتمنمبریزی
سیاهیهایمنمبریزه...؟
34.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز یکشنبه۴خرداد ۱۴۰۴
حرمِحضرتِرقیه"سلاماللهعلیها"
سینه از آتش دل، در غمِ جانانه بسوخت..💔