-بَند ِاُو🌼؛
_
وقتی از بابات قول میگیری هـَرجایی رفت ،تو رو هم با خـُودش ببره ((((( :
دلمگرفتہبود
نامترازمزمہڪردموسبڪشدم
راستگفتشاعرکہ:
یاحـسیننامِتوبردم،نہغمیماندونہهَمّی 👨🏿🦯
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهمانداریم...
مهمانامروزشهر :)
خوشآمدیپهلوان!
#احوالات