-بَند ِاُو🌼؛
_
وقتی از بابات قول میگیری هـَرجایی رفت ،تو رو هم با خـُودش ببره ((((( :
دلمگرفتہبود
نامترازمزمہڪردموسبڪشدم
راستگفتشاعرکہ:
یاحـسیننامِتوبردم،نہغمیماندونہهَمّی 👨🏿🦯
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهمانداریم...
مهمانامروزشهر :)
خوشآمدیپهلوان!
#احوالات
-بَند ِاُو🌼؛
_
مامانشگریهمیکرد ..
اشکمامانشوپاککردگفت
مامانگریهنکنمنهستم :)!
و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس!زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مىشود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش.
(نهج البلاغه _ نامه ۵۳)