eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
_
وقتی از بابات قول میگیری هـَرجایی رفت ،تو رو هم با خـُودش ببره ((((( :
دلم‌گرفتہ‌بود نامت‌رازمزمہ‌ڪردم‌وسبڪ‌شدم راست‌گفت‌شاعرکہ‌: یاح‌ـسین‌نامِ‌توبردم،نہ‌غمی‌ماندونہ‌هَمّی 👨🏿‍🦯
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهمان‌‌داریم‌‌‌... ‌مهمان‌امروز‌شهر‌ :) خوش‌آمدی‌پهلوان!
-بَند ِاُو🌼؛
_
مامانش‌گریه‌می‌کرد .. اشک‌مامانشو‌پاک‌کرد‌گفت مامان‌گریه‌نکن‌من‌هستم :)!
_چه‌‌دارم‌دراین‌دنیابه‌جزقلبی‌ که‌برای‌دیدارت‌می‌تپد:)💔
بیچارگان‌نقش‌برزمین‌راخبردهید ، اینجاکسی‌به‌غیرعلی‌چاره‌سازنیست .
و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس!زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مى‌شود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش. (نهج البلاغه _ نامه ۵۳)
وای خدا رحم کند..💔 الان کاروانت کجای این بیابونه.. حال دخترت خوبه؟؟
کجا‌ شکایت کنم ..؟ حق‌بده‌شبا‌با‌گریه‌با‌تو‌صحبت‌کنم :))