-بَند ِاُو🌼؛
بیتودقکردمو..
کلسالجرئتنکردمگوشبدم!
گفتمبزارباشهشبسوم
باحال مناسببسوزید امشب...
-بَند ِاُو🌼؛
_
امشبخیلیتوروضه
یادتکردیمریحانهسادات.
توهم پیشمادریادمونکن :)
-بَند ِاُو🌼؛
دلادیدیکهحاجیزادههمرفت :) ؟
گریهکن..
کهاینبارهمیهعالمهرفتن
وبازمنوتوکهپرادعائیمجاموندیم ..
نشداینبارهمایداد ِبیداد :)