-بَند ِاُو🌼؛
_
امشبخیلیتوروضه
یادتکردیمریحانهسادات.
توهم پیشمادریادمونکن :)
-بَند ِاُو🌼؛
دلادیدیکهحاجیزادههمرفت :) ؟
گریهکن..
کهاینبارهمیهعالمهرفتن
وبازمنوتوکهپرادعائیمجاموندیم ..
نشداینبارهمایداد ِبیداد :)
اززیرپلکایپرخون ...
امشبعاشوراییگریهکنید!
حالمناسب ِ #روضه
_شبپنجم