حسین فقط برای گریه
نیامده. این اقل چیزی
است که از سیدالشهدا
میتوانید استفاده کنید.
حسین را دوست بدارید
تا شبیه او شوید..!
آیـتﷲمصباحیزدی
-بَند ِاُو🌼؛
_
نوبت من هم میرسه تلخی هامو عسل کنم
بیام میون حرمو ضریحت رو بغل کنم . . . :)
-بَند ِاُو🌼؛
_
باشهداصحبتکنید
آنهاصدایشمارابهخوبیمیشنوند
وبرایتاندعامیکنند
دوستیباشهدادوطرفهس(:!
- شهیدجهادمغنیه
26.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دورتبگردممنریحانهسادات ..
دستماروهمبگیرشهیدهخانم :)
📍 محل عروج شـهـدای نــارمـک
-بَند ِاُو🌼؛
کاشکیلااقلبمیرم شبسوم . . .
²⁰شبازمحرممیشودکهگذشتهاستاما
منهنوزدرشبسهسالهگیرکردهامبهخدا:)