eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
_
باشهداصحبت‌کنید آنها‌صدای‌شمارا‌به‌خوبی‌میشنوند وبرایتان‌دعا‌میکنند دوستی‌باشهدا‌دوطرفه‌س(:! - شهیدجهادمغنیه
26.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دورت‌بگردم‌من‌ریحانه‌سادات .. دست‌مارو‌هم‌بگیر‌شهیده‌خانم :) 📍 محل عروج شـهـدای‌ نــارمـک
-بَند ِاُو🌼؛
_
این‌روزا‌‌کارم‌شده‌غبطه‌خوردن‌ به‌حالت‌ریحانه‌خانم : ) ) ) !
: )
-بَند ِاُو🌼؛
کاشکی‌لااقل‌بمیرم شب‌سوم . . .
²⁰شب‌ازمحرم‌میشودکه‌گذشته‌است‌اما من‌هنوزدرشب‌سه‌ساله‌گیرکرده‌ام‌به‌خدا:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
طوس‌غریب‌بود اما‌با‌حضور‌تو؛کربلا‌شد !
_ ماتم‌کده‌ ماهم هم شب آخرش رسید و تموم شد(: ..
-بَند ِاُو🌼؛
_ ماتم‌کده‌ ماهم هم شب آخرش رسید و تموم شد(: ..
بساطِ نوکری‌‌رو جمع کردیم، استکانای‌ چایِ هیئت جمع شد، کتری خاموش شد، کتیبه ها کَنده شد، فرشای پهن شده جمع شد . . و ؛ آقای‌اباعبدالله‌جان (: ..
وقتی کتیبه‌هارو‌می‌کَندن حس‌میکردم‌دارن‌تارو‌پود‌مو‌ می‌کَنَن :)💔.