eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
: )
-بَند ِاُو🌼؛
کاشکی‌لااقل‌بمیرم شب‌سوم . . .
²⁰شب‌ازمحرم‌میشودکه‌گذشته‌است‌اما من‌هنوزدرشب‌سه‌ساله‌گیرکرده‌ام‌به‌خدا:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
طوس‌غریب‌بود اما‌با‌حضور‌تو؛کربلا‌شد !
_ ماتم‌کده‌ ماهم هم شب آخرش رسید و تموم شد(: ..
-بَند ِاُو🌼؛
_ ماتم‌کده‌ ماهم هم شب آخرش رسید و تموم شد(: ..
بساطِ نوکری‌‌رو جمع کردیم، استکانای‌ چایِ هیئت جمع شد، کتری خاموش شد، کتیبه ها کَنده شد، فرشای پهن شده جمع شد . . و ؛ آقای‌اباعبدالله‌جان (: ..
وقتی کتیبه‌هارو‌می‌کَندن حس‌میکردم‌دارن‌تارو‌پود‌مو‌ می‌کَنَن :)💔.
خدمت‌گزار ، عزادار ، گریه‌کن‌ِخوب نبودیم یاحسین ! خدمت‌گزار ، عزادار ، گریه‌کن‌ِخوب ، نیاری به جای ما؛ ارباب‌.. قبول‌کن‌کمترین‌ُ‌از‌ما‌ عزیز‌عراقی .
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای‌خدایا‌این‌بیت‌چقدر‌اشک‌داره‌‌‌. خدای‌من‌ ، خدای‌من ! عریانه‌بچه‌ی‌با‌حیای‌من . . . حال‌مناسبِ _شب‌بیست‌و‌یکم
' فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّــهِ حَــقٌّ /الروم ٦٠' صبر ڪن ڪه وعده‌ے خداوند حق اسٺ..🤍
هدایت شده از -بَند ِاُو🌼؛
شده با حرفای‌ اطرافیان از شدت بغض هی چشماتون پر از اشك بشه ولی هی این بغضه رو قورت بدید و مانع ریختن قطره اشکاتون بشید .. این حالت دشوار ترین حالت پنهان‌کاریه :)