-بَند ِاُو🌼؛
کاشکیلااقلبمیرم شبسوم . . .
²⁰شبازمحرممیشودکهگذشتهاستاما
منهنوزدرشبسهسالهگیرکردهامبهخدا:)
-بَند ِاُو🌼؛
یهکسیهستکههیچوقتفراموشنمیشه:) _فراموشنشدنیمن #احوالات
یعنیبازممیتونمببینمش ؟ :)
#دلتنگ
-بَند ِاُو🌼؛
_ ماتمکده ماهم هم شب آخرش رسید و تموم شد(: ..
بساطِ نوکریرو جمع کردیم، استکانای چایِ هیئت جمع شد، کتری خاموش شد، کتیبه ها کَنده شد، فرشای پهن شده جمع شد . .
و #تَقَبَلهذَاالقَلیل؛ آقایاباعبداللهجان (: ..
خدمتگزار ، عزادار ،
گریهکنِخوب نبودیم یاحسین !
خدمتگزار ، عزادار ،
گریهکنِخوب ، نیاری به جای ما؛ ارباب..
قبولکنکمترینُازما عزیزعراقی .
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وایخدایااینبیتچقدراشکداره.
خدایمن ، خدایمن !
عریانهبچهیباحیایمن . . .
حالمناسبِ #روضه
_شببیستویکم