-بَند ِاُو🌼؛
در گستردهی بیمَرز ِ این جهان .. تو کجایی . . .
- أناأحبكفیحُزنی!
درمیانِاندوهم؛دوستتدارم ♥️ : )
الهیدورتبگردمخانم ..
الهیقربونگنبدسفیدتبشم..
نذرکرده بودیمعروسکوگوشوارهبیاریمحرمت
بههردختربچهاییرسیدمعروسکدادم
گفتم اگریهروزیرفتیسوریهاینوهدیهبده
خانمسهساله :))
خانممن !
ضریحتشدهبقیع ...
کسیهستاونجاروضهبخونهیانه؟
نمیدونمکتیبهوپرچمزدنیانه ؟
اماخانممابمیریموحرمشماروخلوتنبینیم
مابمیریمنمیبینیمدورشماروحرامیاگرفتن ...
-بَند ِاُو🌼؛
مراسمیکههرسالرفتنشآرزومه حرمخانمدرایامشهادتشون بامداحیحاجمهدی🥲 امافقطازشیهپوستروچ
۵ صفرنزدیکه..
هرسالهمچینروزاییحسرتمیخوردم
بهتمیگفتمچرامنونمیری..
اماخانم
منوهم نبردی ، نبردی ..
هموننوکرخوباتُببر
فقطبزاربیانحرمت
مثلهرسالبراتگریهکنن :)))
زمان:
حجم:
247.1K
اگرمردیمُندیدیمگنبدسفیدتُ
توبیااستقبالمونخانومرقیه :)
با نفْستون لج کنید ؛
میگه بخواب ؛ نخوابید،
میگه بیشتر بخور ؛ نخورید،
میگه عصبی شو ؛ نشید،
میگه دروغ بگو ؛ نگید،
میگه بیا و گناه کن ؛ برو پی ثواب،
میگه بترس ؛ نترس و برو تو دل ِترس،
میگه دلت پره غیبت کن ؛ غیبت نکن،
میگه حالا باشه نماز دودقیقه دیگه ؛
همون موقع بلندشو بسوزه،
میگه به بزرگترت بیاحترامی کن ؛
انقدر احترام بذار که گریش بگیره،
میگه درس نخون ؛ بلندشو سر ِلجشم
که شده دو صفحه بخون،
هروقت گفت حالا یک نگاه حلاله ؛
از فضایی که نگاه ممکنه دورشو،
گفت آهنگ حرام بذار حال کنیم ؛
همون موقع روضه یا مداحی بذار .
خلاصه که باباشو دربیار لامذهبو :)🗿 .