-بَند ِاُو🌼؛
وخداوندزینبراآفریدتابهدیگرانبیاموزدکه
دربدترینشرایطهممیتوانصبرکرد:)
حلالمکنابیعبدالله..
کمگریهکردمبرات
اشکامناخالصیداشت !
گریهنکردمتامرهمیرویزخمایتنتباشم . . :)