-بَند ِاُو🌼؛
وخداوندزینبراآفریدتابهدیگرانبیاموزدکه
دربدترینشرایطهممیتوانصبرکرد:)
حلالمکنابیعبدالله..
کمگریهکردمبرات
اشکامناخالصیداشت !
گریهنکردمتامرهمیرویزخمایتنتباشم . . :)
حسینجانبدجورخرابکردم !
اماهنوزوقتیمیشنومروضهخونمیخونه
همهمنتظرنمادرشبرسه ...
براتگریهمیکنم :)
حالمناسب ِ #روضه
_شبسیام