eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه اینروزا درحال خرید دینارو کفش وکوله و چفیه ای.... بدون تو خوشبخترین ادمی :)!
چند روزی‌ست غَمی سخت دلم را بُرده هاتفی داد نِدا پنج صفر نزدیک است ..
الان‌دقیقا‌رسیدم‌به‌جایی‌که‌باید‌‌داد‌بزنم‌بگم: من‌ برم کربلا خوب میشم . .!
-بَند ِاُو🌼؛
_
"بَجیت و مَا برد قَلبي" گریه کردم و قلبم آروم نگرفت..
بابا بیا یه چیزی بگم درِ گوشت... اصلا بازار بدونِ عمو عَباس قَشَنگ نیست . .
امشب بدون‌گوشواره‌برید‌روضه :) التماس‌دعا‌.
_امشبی‌را‌شهِ‌دین‌در‌بغلم‌مهمان‌است‌ :) مکُن‌ای‌صبح‌طلوع !