-بَند ِاُو🌼؛
ازت ممنونیمابیعبدالله
کهاجازهمیدیاینروزایآخرنوکری
همتومجالستباشیم ؛
ماروازروضههادورنکنییهوقت :)
-بَند ِاُو🌼؛
-برگرد ؛ بیتونمیشوداینجاسَرکرد !
-منسختنمیگیرم !
سختاستجهانبیتو . .
واقعاباورمنمیشه ..
یعنیقرارهامسالتوشلوغیها
وموکبهایخیابونامامرضانباشم !؟
آخهکلسالمنتظرشبودم ...
#عزیزخراسانی
میدونمهرسال ناخالصیهامبیشترمیشه . .
وپذیرشمواومدنمبهمشهدسختتر !
اما شمامثلهرسالپدریکنواسهنوکرت
اینایامهممارودعوتکن💔
-بَند ِاُو🌼؛
_
خادمصحنوسرایتگفتخداحافظورفت ..
دلمنپشتسرشکاسهآبیشدوریخت :))