واقعاباورمنمیشه ..
یعنیقرارهامسالتوشلوغیها
وموکبهایخیابونامامرضانباشم !؟
آخهکلسالمنتظرشبودم ...
#عزیزخراسانی
میدونمهرسال ناخالصیهامبیشترمیشه . .
وپذیرشمواومدنمبهمشهدسختتر !
اما شمامثلهرسالپدریکنواسهنوکرت
اینایامهممارودعوتکن💔
-بَند ِاُو🌼؛
_
خادمصحنوسرایتگفتخداحافظورفت ..
دلمنپشتسرشکاسهآبیشدوریخت :))
ممنونیمازتابیعبدالله!
ممنونیمکهامسالمبهموناجازهدادیبیایم
زیرعلمتنفسبزنیم ، گریهکنیم ، سینهبزنیم