نوشته بود:
وسـط شهر به یاد امام زمان بودن هنره؛
وگرنه توی جمکران و نیمهیِ شعبان که
همه دلشون واسه امامشون تنگ میشه..!
-بَند ِاُو🌼؛
-منازجُستوجویزمینخَستهام . . کُجایآسمانببینَمَت ؟!
-گربهدادمنرسیمیرومازدست ، بیـا . .