تیرماه ۶۷ است. پایان نبرد هشتساله میان ایران و عراق اعلام شده. مردم خون گریه میکنند. هرچه میکنند، رزمندگان از جبهه برنمیگردند. هزارها هزار شهید دادهایم. یتیمهای بسیار. مردم خشمگیناند. برخی احساس ضعف و شکست و تحقیر را بین مردم زمزمه میکنند. تفرقه بین جماعت میلولد. انتقام شهیدان و سرداران چه؟ باید غمی سنگین به قلب آیتالله خمینی باشد. او اما آیتالله خامنهای را مامور میکند که به جبههها برود و چهره در چهره، رزمندگان را درباره توافق توجیه کند. و خود در کنج اتاقک کوچک خود در جماران نشسته و بر کاغذی مینویسد «خداوندا! ما براي دين تو قيام كرديم و براي دين تو جنگيديم و برای حفظ دين تو آتش بس را قبول مي كنيم. خداوندا! تو خود شاهدی كه ما لحظه اي با آمريكا و شوروی و تمامی قدرت هاي جهان سر سازش نداريم…گفتم جلسه اي تشكيل گردد تا آتش بس را به مردم تفهيم نمايند. مواظب باشيد، ممكن است افراد داغ و تند با شعارهاي انقلابی شما را از آنچه صلاح اسلام است دور كنند. صريحا مي گويم بايد تمام همت تان در توجيه اين كار باشد. قدمی انحرافی حرام است و موجب عكس العمل مي شود؛ شما مي دانيد كه مسئولين رده بالاي نظام با چشمي خونبار و قلبي مالامال از عشق به اسلام و ميهن اسلامی مان چنين تصميمی را گرفته اند.»
_مهدی مولایی
نماهنگ | باور ندارم - حاج مهدی رسولی.mp3
حجم:
14.7M
چی بگیم دیگه ؟!
حاج مهدی همه حال محرم
امسالمونو شرح داد . .
_ دلتنگم:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
آخرین تعویض پرچم گنبد خانم رقیه ،
قربون گنبدت برم که الان پرچم نداره . .
حاج مهدی رسولیبخش پنجم - روضه : صدا زد ای مردم این شهید ما مسلمان است - حاج مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
39.6M
اگه فردا دلت یهو اضطراب گرفت دلت تعجب نکنی ها ! آخه یه کاروانی میرسه کربلا :))
_ شبدوم ، حال ِمناسب #روضه
نورِ عزیز خدا...
من نمیدانم اینها که خانهٔ شما را نمیشناسند و دنبال خدا میگردند، خدایشان کیست؛ اما میدانم هرکسی نشانی خانهٔ خدا را بخواهد، باید خانهٔ شما را نشانش داد.
شب دوم؛ برداشتی از:
زیارت مطلقهٔ امام حسین علیهالسلام.
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+منم همینطور آقای شریعتی ...
منم هرشب یهو دلم برای آقا تنگ میشه :))
#چنلساز