eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
تعدادی از گوشواره های جامانده از ۵ صفر به امید خدا امشب قراره پخش بشه :) مجدداً قبول باشه .
نوشتن و روضه‌گفتن‌ و گریه برای تو کار ما نیست دختر کوچک حسین. کاش عرضه میکردیم امشبی را چند دینار شامی به جیب دربان حرامی حرمت که با دشداشه‌ای چرک و ریش‌هایی بلند و شپش‌زده روی صندلی مقابل ورودی لمیده می‌گذاشتیم که فقط دوساعتی چراغ‌های حرم کوچکت را روشن کند. کاش سکه‌ای پر شالش می‌گذاشتیم و از شیعیان دمشق چند عروسک برای حرمت رد می‌کردیم. امشب را نباید تنها و در تاریکی می‌گذراندی عزیزکم. بمیرم برای آن تاریک‌خانه میان بازار دمشق…
امسال چقدر روضه های شمارو دیدیم یا دختر بی بابا شد یا بابا بی دختر : ) بابا شنیدی اون شب اگه دیر کردم . . ببخشید اینارو می‌شنوم و هنوز زنده ام خانم‌! _شب سوم ، حال مناسب ِ ‌.
ولی افرادی که حرم عمه‌‌جان رفتن، خیلی خوشبختن.. ای آرزوی محـال/۳۱۵!
خطاب‌به‌تمام‌خسته‌گان‌جـهان: باشد‌که‌اشک‌بعدی‌شما‌اشـک‌ در‌بیـن‌الحـرمین‌باشد ؛
خداحافظ شب و روز سه محرم ، اگه سال بعد نبودیم جای ما گریه کنید : )
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مذاکره یعنی روش مبارزه! من یه رزمندم ! با فرهنگ رزمندگی کار دیپلماسیُ دنبال میکنم ‌. .
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
بعید میدانم هیچ کسی از امضاکنندگان توافق نامه ، اعتماد کامل به آمریکا داشته باشد صحبتهای دیشب دکتر قالیباف هم یک کلمه در این باره نبود و بارها فرمود تضمین این توافق ، قدرت ماست. ما هم از لحظه امضای توافق گفتیم یک راستی آزمایی هست، اگر چیزی دیگر خلاف این مورد گفتیم خواهشا کسی به ما نشان دهد. گفتیم و نوشتیم منتظر اجرای شروط هستیم ، محقق شد که هیچ ، محقق نشد ادامه مسیر جنگ.
‌قشنگی پیام امشب آقا به این بود که خودشون و مردم رو «ما» خطاب کردن :)))