-بَند ِاُو🌼؛
تعدادی از گوشواره های جامانده از ۵ صفر به امید خدا امشب قراره پخش بشه :)
مجدداً قبول باشه .
نوشتن و روضهگفتن و گریه برای تو کار ما نیست دختر کوچک حسین. کاش عرضه میکردیم امشبی را چند دینار شامی به جیب دربان حرامی حرمت که با دشداشهای چرک و ریشهایی بلند و شپشزده روی صندلی مقابل ورودی لمیده میگذاشتیم که فقط دوساعتی چراغهای حرم کوچکت را روشن کند. کاش سکهای پر شالش میگذاشتیم و از شیعیان دمشق چند عروسک برای حرمت رد میکردیم. امشب را نباید تنها و در تاریکی میگذراندی عزیزکم. بمیرم برای آن تاریکخانه میان بازار دمشق…
امسال چقدر روضه های شمارو دیدیم
یا دختر بی بابا شد یا بابا بی دختر : )
بابا شنیدی اون شب اگه دیر کردم . .
ببخشید اینارو میشنوم و هنوز زنده ام خانم!
_شب سوم ، حال مناسب ِ#روضه .
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مذاکره یعنی روش مبارزه!
من یه رزمندم ! با فرهنگ رزمندگی
کار دیپلماسیُ دنبال میکنم . .
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
بعید میدانم هیچ کسی از امضاکنندگان توافق نامه ، اعتماد کامل به آمریکا داشته باشد
صحبتهای دیشب دکتر قالیباف هم یک کلمه در این باره نبود و بارها فرمود تضمین این توافق ، قدرت ماست.
ما هم از لحظه امضای توافق گفتیم یک راستی آزمایی هست، اگر چیزی دیگر خلاف این مورد گفتیم خواهشا کسی به ما نشان دهد.
گفتیم و نوشتیم منتظر اجرای شروط هستیم ، محقق شد که هیچ ، محقق نشد ادامه مسیر جنگ.