-بَند ِاُو🌼؛
نشد..
نشدبیامروبهرویحرمتبخونم:
حالامنمُچشمترمُ ؛ باراناباعبدالله :))
-بَند ِاُو🌼؛
گوشوارههاییکهقرارهخریداریبشه ؛
یهتعدادازگوشوارههابه
دستصاحبهایکوچولوشونرسیدن ✨️ :) ؛
-بَند ِاُو🌼؛
ذوقیکهدختربچههامیکردن
وقتیگوشوارهرومیدیدن>>🥲
اکثرشونسریعمیرفتن
بهباباشوننشونمیدادن . . :)
#نذرگوشواره
نوشته بود:
آقای امامحسینع ما
چقدر خوشبخت بودیم که
زِ اعماق قرون بین جمعیّت تورا دیدیم :))
-بَند ِاُو🌼؛
یعنی محرمزندهمیمونم ..؟
عمیقادلمتنگه
روزاییهکهبرایمحرمتروزشماریمیکردم : )))
امسالکهگذشت؛بادردورنجوغمودوریکربلاتمگذشت
امادستمارابرایمحرمسالبعدتازدنیاکوتاهنکن💔
آیتالله بهجت قدسسره در هنگام زیارت:
از ایشان پرسیدم:
«شما [از اینکه دو ساعت ایستاده زیارت میکنید] خسته نمیشوید؟!
ما که جوانیم، از پا افتادیم!»،
جوابی ندادند.
یکبار از صحن که بیرون آمدند،
به من اشاره کردند:
«بیا!»، از جیبش پولی درآوردند
و به من دادند و [به کنایه] فرمودند:
برو عطاری، داروی «عینشینقاف»
بگیر تا خسته نشوی!
منظورشان این بوده است که اگر با عشق و محبت بخوانید خسته نمیشوید:) !
_ کتاب این بهشت، آن بهشت