-بَند ِاُو🌼؛
-عمریگذشتاما.. قلبممیگویدتومیآیی:)!
-برگرد ؛ بیتونمیشوداینجاسَرکرد !
-بَند ِاُو🌼؛
نشد..
نشدبیامروبهرویحرمتبخونم:
حالامنمُچشمترمُ ؛ باراناباعبدالله :))
-بَند ِاُو🌼؛
گوشوارههاییکهقرارهخریداریبشه ؛
یهتعدادازگوشوارههابه
دستصاحبهایکوچولوشونرسیدن ✨️ :) ؛
-بَند ِاُو🌼؛
ذوقیکهدختربچههامیکردن
وقتیگوشوارهرومیدیدن>>🥲
اکثرشونسریعمیرفتن
بهباباشوننشونمیدادن . . :)
#نذرگوشواره
نوشته بود:
آقای امامحسینع ما
چقدر خوشبخت بودیم که
زِ اعماق قرون بین جمعیّت تورا دیدیم :))
-بَند ِاُو🌼؛
یعنی محرمزندهمیمونم ..؟
عمیقادلمتنگه
روزاییهکهبرایمحرمتروزشماریمیکردم : )))