eitaa logo
بیّنات
1.4هزار دنبال‌کننده
64.2هزار عکس
49.5هزار ویدیو
437 فایل
این کانال بر اساس اعتقاد به توحید و تحول بدون مرز کمال گرا، تحت لوای ولایت، تعقل و تدین ایجاد شده است. (کپی و انتشار، فقط با ذکر یک صلوات) (با عرض پوزش تبادل و تبلیغات نداریم)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [ خبرگزاری عَمّار ]
یکی از غرورآفرین‌ترین #بشماامیدوارم ها یادتان می‌آید؟ «خدای متعال پشت گردن آنها زد و آنها را به آبهای ما کشاند که شما را به جانشان بیندازد و آن‌طور دست‌های‌شان را روی سرشان بگذارند» 🔻به #خبرگزاری_مردمی_عَمّار بپیوندید http://eitaa.com/joinchat/2044657664C50ccd48f34
هدایت شده از [ خبرگزاری عَمّار ]
دشمن #پیام_اقتدار را دریافت کرده جورزالم‌پست: «حمله موشکی جدید ایران پیامی به واشنگتن، ریاض و اورشلیم است که ایران در مواجهه با تحریم‌ها هرچه بخواهد انجام می‌دهد» 🔻به #خبرگزاری_مردمی_عَمّار بپیوندید http://eitaa.com/joinchat/2044657664C50ccd48f34
هدایت شده از تحریریه [ خبرگزاری عَمّار ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار BBC از معاون گروهک حدکا می‌پرسه «چرا فکر می‌کنید حمله کار ایران بوده است؟» میگه «چون ما غیر از ایران با کشور دیگری دشمنی نداريم» خب تکلیف دشمن هم که مشخصه؛ زدی ضربتی،ضربتی نوش کن @ammarpress
هدایت شده از [ خبرگزاری عَمّار ]
🌌چی بگیم؟! 🔻به #خبرگزاری_مردمی_عَمّار بپیوندید http://eitaa.com/joinchat/2044657664C50ccd48f34
🔴عاقبت کار.... ◀️دکتر محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران در گفتگو با دیپلماسی ایرانی: این را مطمئن باشید که اگر تیم آقای روحانی مدیریت اقتصادی پویا مانند آلمان را هم در دست بگیرد کمتر از دو ماه این کشور را به خاک سیاه می نشاند. همان طوری که ایران را نشانده است. چون که دولت روحانی تصمیم و همتی برای بهبود وضع کشور ندارد. تمام اقدامات دولت روحانی در چهار سال اولش بذرهایی بود که اکنون میوه های تلخش این شرایط کنونی است. آیا چنانی که روحانی ادعا کرد همه تحریم ها در لحظه اعمال برجام رفع شد؟! آیا برجام اقتصاد را فعال تر کرد؟! یا این که باید پرسید در آن چهار سال گذشته چه شد؟! آیا توان و ظرفیت اقتصاد بزرگی مانند ایران این وضعیت است؟! آیا توان ما از اقتصاد افغانستان که یک اقتصاد متلاشی است، کمتر است؟! اما همین افغانستان با‌ آن شرایطش ارزش پول ملیش طی دو ماه یک سوم کاهش پیدا نکرده است. پس هر چقدر هم که تحریم های ثانویه سخت باشد، وضعیت کشور را که به افغانستان نمی کشاند، اما در این 6 ماه سال 97 چه بر سر اقتصاد ما آمده است؟ پس تمام این مشکلات زیر سر روحانی است و لاغیر. دولت می خواهد مشکلات به جایی برسد که نظام حاضر به مذاکرات موشکی و دیپلماسی منطقه ای شود. آقای روحانی معتقدند که با مذاکره همه چیز حل می شود. اما یقینا مشکل داخلی است و تنها این تفکر از دولت بر می‌آید که در حال تزریق آن به مردم است. یقین بدانید در صورت حصول برجام موشکی و نفوذ منطقه ای وضع کشور به مراتب بدتر از اکنون خواهد بود و علاوه بر مسائل و مشکات اقتصادی باید شاهد ناامنی و حمله موشکی بن سلمان هم به کشور باشیم.  🔴کانال اساتید انقلابی http://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
محکومین خواننده: سالار عقیلی☝️
محمدرضا_حکیمی: ◾️◽️فاصله‌های معیشتی وسیع، در هر جای دنیا باشد در جامعه اسلامی نباید باشد و گرنه چه فرق است میان اسلام و غیر اسلام؟ اسلام، تنها نماز، روزه و سخت‌گیری در امر حجاب نیست، اسلام، برای سعادت افراد، و رشد متعالی جامعه آمده است؛ و تبعیض و تفاوت و فقر و تکاثر، ضد انسانیت اخلاقی و رفتار اسلامی است!
منهای فقر
هاشمی و کارگزارانش
هاشمی رفسنجانی در کنار استانداران خود - سال ۷۵ / احمدی نژاد و جهانگیری در کنار هم سمت راست تصویر☝️
تصویر علامه شیخ محمد حسین فاضل تونی رضوان الله تعالی علیه
...پنهان می ساخت 🔸آیت‌الله‌ جوادی آملی از قول استادشان علامه شیخ محمد حسین فاضل تونی(ره) نقل می‌کردند؛ «همکلاسی‌های ما در اصفهان قبل از این‌که به عنوان طلبه‌ی رسمی وارد مدرسه صدر شوند، تا کتاب مکاسب را نزد مادرانشان خوانده بودند». . 🔸روزی در محضر استاد فاضل تونی، توسط یکی از شاگردان سخن از «پروین اعتصامی» به میان آمد و چون مرحوم فاضل تا آن وقت از اشعار وی چیزی نشنیده بود، شعر معروف «كوزه شكسته» پروین را برای ایشان خواندم: . كودكی كوزه ای شكست و گریست كه مرا پای خانه رفتن نیست . چه كنم اوستاد اگر پرسد؟ كوزه آب از اوست، از من نیست . چه كنم گر طلب كند تاوان؟ خجلت و شرم، كم ز مردن نیست . چیزها دیده و نخواسته ام دل من هم دل است، آهن نیست . روی مادر ندیده ام هرگز چشم طفل یتیم، روشن نیست . كودكان گریه می كنند و مرا فرصتی بهر گریه كردن نیست . 🔸با شنیدن این اشعار، حال استاد به نحو عجیبی تغییر یافت، چهره اش بر افروخته شد و بسیار گریه كرد و از من خواست یك جلد دیوان پروین برای ایشان تهیه كنم. پس از چند روز كه باز به خدمت ایشان رسیدم، فرمود: «تمام دیوان را من و خانواده از اوّل تا به آخر خواندیم» و از آن پس با اعجاب و احترامی خاص از پروین اعتصامی یاد می كرد. . 🔸علامه فاضل تونی در سال های آخر عمر، مخصوصاً در ماه های خانه نشینی و زمین گیری، چنان نازك دل شده بود كه از شنیدن مطالب تأثّرانگیز بی اختیار می گریست. . 🔸همسر آن مرحوم كه به خوبی از رقّت قلب و درجه رحم و شفقّت ایشان آگاه بود، از راه دلسوزی، روزنامه ها را اوّل خود می خواند و شماره هایی را كه شامل مطالب تأثّرانگیز بود، وی پنهان می ساخت. . 🔸پس از چندی سكته ای عارض آن استاد شد كه باز به كوشش پزشكان و فداكاری همسرش در طیّ چند ماه، خطر آن هم مرتفع شد؛ ولی دیگر قادر به تدریس نبود و به تدریج بر اثر كبر سنّ، نیروی حیاتی آن استاد عزیز رو به كاهش می رفت تا جایی كه دیگر قدرت خروج از منزل نداشت. . 🔸در تمام این مدت، همسرشان خود را صمیمانه وقف بر آن عالم ربّانی ساخته بود؛ پروانه صفت به گرد آن شمع می گردید، دستورهای اطبا را با دقّت اجرا می كرد، از عیادت كنندگان پذیرایی می نمود. كمتر استاد فاضل را تنها می گذاشت و نمی گذاشت وی از تنهایی دلتنگ شود. برای بالا رفتن از تخت و پایین آمدن از آن، با كمال محبت كمكش میکرد. مرحوم علامه شیخ محمد حسین فاضل تونی فرزند نداشتند. کانال سیره علما @sireolama
...خاک بر سر من سید کنن 🔶مرحوم شاه حسینی:یک‌بار آیت الله طالقانی من را خبر کرد که خدمتشان بروم. گفت جایی که شما هستید، کجاست؟ گفتم استادیوم آزادی. . 🔶من آن زمان رییس سازمان تربیت‌بدنی بودم. گفت: اسمش را تو گذاشتی؟ گفتم بله. بعد خواستند که من می‌خواهم دو، سه روز استراحت کنم و می‌خواهم کسی هم نداند. . 🔶استادیوم آزادی پشتش دریاچه‌ای داشت که در آنجا چهار اتاق بود. فردای آن روز من طالقانی را بردم آنجا. فقط سرایدار می‌دانست که طالقانی آنجاست و من هم چون رییس تربیت‌بدنی بودم، دیگر موردی نداشت. . 🔶روز اول را پیش طالقانی بودم. بعد طالقانی دو روز آنجا تنها بود. امکانات و لوازم مورد نیازش را همه را خودم تهیه کردم، چون تاکید داشت خودت تهیه بکن نه از سازمان تربیت‌بدنی و بیت‌المال. می‌خواست از بیت‌المال نباشد. . 🔶روز سوم صبح زود نان و پنیر گرفتم و یک سرشیر هم از کرج برایم آورده بودند و دو تا نان سنگک و رفتم پیش او و نشستیم به حرف زدن. یک‌ باره به گریه افتاد. . 🔶گفت شاه‌حسینی! تو پسر حاج شیخی؟ گفتم بله. گفت من پسر حاج سید ابوالحسنم. گفت من شدم آیت‌الله. این همه مرید پیدا کردم. شدم آیت‌الله طالقانی. نخست‌وزیر می‌آید پیش من. وزیر می‌آید. آیات می‌آیند پیش من و... . 🔶گفت: تو پسر آقا شیخ خالدی بودی؟ گفتم بله. گفت شدی رییس تربیت‌بدنی. جانشین شاپور غلامرضا. همین‌طور گریه می‌کرد و می‌گفت شاه‌حسینی، هزار‌ها نفر کشته شدند و هزار‌ها نفر خونشان را دادند تا رسیدند به ما و حالا دارند کشته می‌شوند. هزار‌ها نفر در زندان هستند برای اینکه ما باشیم. . 🔶من از تو می‌پرسم که تو چه غلطی کردی برای این کشته‌ها. حالا شدی رییس؟ ماشین زیر پایت است. برو گاوداری‌ات را بکن. حق مردم چطور می‌شود. آیت‌الله یعنی چه؟ حالا همه جا پر می‌شود از جوان‌ها و آدم‌هایی که ما برایشان حرف بزنیم! ما باید همه‌اش را یکی‌یکی جواب بدهیم. گفت: خاک بر سر من سید کنند. . 🔶تو هم تکلیف خودت را بدان. برای همه‌اش ما مسئولیم. یادت باشد غرور نگیردت! می‌گفت باید به مردم جواب بدهیم. همین جور گریه می‌کرد و اینها را می‌گفت. من می‌خواهم تاکید کنم که طالقانی همواره می‌گفت ما در مبارزه با دیکتاتوری از بعد از مشروطیت تاکنون هزار‌ها کشته دادیم. برای مبارزه با دیکتاتوری و کسب آزادی. همه اینها را من و تو شریکیم. گفت: من که نمی‌توانم! . 🔶سپس شروع کرد ‌های‌های گریه کردن و گفت یقینا تو هم نمی‌توانی. این جمله‌ها روی من خیلی تاثیر می‌گذاشت، صبح تا شب می‌دویدم تا یک قِران جابه‌جا نشود و به حقوق مردم تعدی و تجاوز و بی‌احترامی نکنم. کانال سیره علما @sireolama
مرحوم کافی و داستان ملا عباس☝️
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
سلام به محرم سلام بر شعور و شور حسینی(ع) سلام بر احیاکننده دین احمدی(ص) و سلام بر نابود کننده نقشه های یکسال دشمن انقلاب خمینی(ره) محتاج دعای خیر شما هستیم #حسینیم #هیئت_بدون_سانسور ⬛️شما هم #بدون_سانسوری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیئتِ امام حسینِ سكولار نداریم اینکه کسی در هیئت عزاداری مراقب باشد كه مبادا وارد مباحث اسلام سیاسی بشود، غلط است ⬛️شما هم شوید👇 eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از داریوش سجادی
ما تصمیم گرفتیم نوع دیگری زندگی کنیم! آمریکا ستیزی در مقام یک سیئه ، اتهامی است که توسط صادق زیباکلام و نسخه‌های ژنریک ایشان به جمهوری اسلامی کلیپس شده و مطابق آن ایران را به خصومت ورزی بی دلیل با آمریکا معرفی می کنند. شعاری که در مهجورترین شکل ممکن نزد بخشی از عوام ایران مبتلا به کژفهمی است. اما فارغ از این کژاندیشی‌ها با اشغال سفارت آمریکا در آبان ۵۸ و اقدام شتابزده دولت وقت ایالات متحده در قطع روابط سیاسی خود با ایران ، جمهوری اسلامی از یک مزیت مهم برخوردار شد. در واقع قطع رابطه آمریکا برای نظام نوپای ایران حامل این مزیت بود که آمریکائی ها با آن اقدام عملا خود را از حضور و تاثیر مستقیم و میدانی در ایران بمنظور تامین منویات هژمونیک خود محروم کردند. بر این مبنا مضمون اصلی در شعار مرگ بر آمریکا نفی اتوریته اقتصادی ـ سیاسی واشنگتن در کنار نفی فرهنگ و لایف استایل آمریکائی از مناسبات زیستمانی و گفتمانی و خسروانی در ایرانِ ۵۷ به بعد بود. علی رغم این هر چند ایران بعد از اشغال سفارت از مضرات رابطه سیاسی و متفرعنانه امریکائان دور نگاه داشته شد اما نکته‌ای که در این میان مورد غفلت قرار گرفت ماندگاری رابطه فرهنگی و بقای مناسبات آمریکا‌سالارانه نزد فریفتگان به آن فریبنده خوش خرامنده در ایران بود! غفلتی که به سمپات‌های فرهنگی آمریکا در ایران این فرصت را می داد تا از روزنه های اجتماعی جهت آلوده سازی گفتمان انقلاب اسلامی بنفع هژمونی اباحه‌سالار آمریکائی بهره ببرند. علی رغم این، زمین بازی حاملان فرهنگ آمریکائی تا ۷۶ بیرون از دایره قدرت ایران قرار داشت و بعد از تکانش خرداد ۷۶ بود که برای نخستین بار سمپات‌های فرهنگ آمریکائی از جوار بی تدبیری و مواضع ژلاتینی سران جنبش اصلاحات توانستند در بدنه سیاسی نظام برخوردار از پایگاه شوند. بدین منوال دوم خرداد ۷۶ را می توان عطفینه‌ای محسوب کرد که دروازه‌های قلعه قدرت در ایران را برای ورود «اسب‌های چوبی» حامل سربازان و ژنرال‌های فرهنگ آمریکائی گشود. بر این اساس مضمون اصلی شعار مرگ برآمریکا و جهتگیری آمریکا ستیزی در انقلاب اسلامی قبل از مبارزه طلبی با آمریکا در زمین سیاست خارجی ناظر بر مبارزه با ذخیره‌ها و سمپات‌های دلبسته به فرهنگ و لایف استایل آمریکائی در داخل کشور است. مبارزه با مفتونان و مغبونان «اتوریته و لایف استایل آمریکائی» که برای استیلا و بازتولید مناسبات اباحه سالار آمریکائی در ایران، بی‌تابی و انجام وظیفه می‌کنند. این یک مبارزه گفتمانی با زیباکلامانی است که غافلانه و مذبوحانه در قامت ژنرال‌های فرهنگ آمریکائی می‌کوشند ناتوانی خود در فهم مبانی معرفت شناختی انقلاب اسلامی و کم عمقی بصیرت و دانش سیاسی خود از عمق استراتژیک ایران اسلامی را با «عوامفریبی ناشی از خودفریبی» ما به ازاء کنند. حرفی که دکتر ظریف چندی پیش زد از معدود حرف های درستی بود وقتی گفت «ما تصمیم گرفتیم نوع دیگری زندگی کنیم» و اتفاقا مخالفت‌هائی که با این گفته توسط برخی ایرانیان صورت گرفت موید آن است که ظریف این بار درست نشانه گیری کرده بود. واقعیت آنست که در بهمن ۵۷ ملتی انقلاب کرد و تصمیم گرفت نوع دیگری زندگی کند و ۴۰ سال بر این تصمیم و انتخاب خود مقاومت و پایمردی کرده. اتفاقا آنها که این جمله را برنتافتند، درست برنتافتند! چون مخاطب ایشان نبودند و ایشان از ابتدا و تاکنون در زمین آمریکا بازی کرده و در فضا و لایف استایل و نوع زندگی و فرهنگ آمریکائی تنفس کرده و چنان مناسبات «غرب‌بنده‌ای» را تکدی کرده اند. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ داریوش سجادی @dariushsajjadi44
هدایت شده از داریوش سجادی
شیراک تراپی! پوستر منتشره در حاشیه نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با تیتر «زنان چهره شهر را تغییر می دهند» ذیل منشوری از خطوطی رنگین و ضربدری بر روی رنگ سیاه قرینه اظهارات سالها پیش ژاک شیراک شهردار وقت پاریس است که اظهار داشت: دختران زيبای پاريس سرمايه های ارزشمند فرانسويان اند. ادعای شیراک بر این مبنا بود که اشتهار پاريس در ميان شهرهای اروپا به «شهرعشاق» است و شانزليزه و ايفل نماد معاشقه زوج های جوان فرانسوی‌اند و در چنين فضائی است که شیراک دختران زيبای فرانسوی را می ستايد که از این طریق صنعت توريسم در فرانسه را مديون جاذبه‌های سکشوال خود می کنند! نگرشی «جنس انگارانه» و «مال اندیشانه» از زن که بتعبیر اریک فروم روانکاو سرشناسی آمریکائی چنین نگرشی ناشی از ماهیت مادی گروی اخلاقی منبعث از مصرف گرائی است. فروم در «داشتن و بودن» اشاره به خُلقیاتی می کند که مُتخلق برای پدیده‌ها ارزش مالکانه قائل است و بدین ترتیب یک پدیده زمانی ارزشمند است که در حوزه مالکیت و داشته‌های فرد درآید و در غیر این صورت «بودن» آن پدیده فاقد اصالت و ارزش است. معادل همین منطق است که زن را در مقام یک «بیلبورد متحرک» به الوان کردن شهر جهت ابتهاج بصری و وجد جنسی مردان موظف می دانند. نگرشی که برای زن در قامت موجودیتی تزئینی و ابزارواره رسالتی جز حظ بصری رساندن جنسیتی به مردان در سطح شهر، قائل است. نگاهی مرد‌محور که شهر را در استیلا و سلطه مرد مفروض می انگارد تا آنگاه زنان در کنار دیگر ادوات و ابزار، زمینه خوش باشی و عیاشی و هیزباشی مردان در زندگی شهری را فراهم آورند. نگرشی که بودن زن در قامت یک انسان برایش بی معنا است و آن بودن را زمانی برسمیت می شناسد که در خدمت نظربازی مردانی باشند که خود را مالک شهر و بعضا مالک زن می انگارند ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ داریوش سجادی @dariushsajjadi44
شماره شبهه:2647 🔆متن شبهه: از کجا امامت امامان را میشود اثبات کرد مثلا از کجا بفهمیم امام کاظم امام هفتم است .؟ پاسخ شبهه: 1⃣ما معتقدیم به دلیل اینکه لازم است صفاتی چون عصمت و علم الهی و ...در امام باشد انتخاب امام تنها به دستور و نص الهی صورت می گیرد. امام رضا فرمود: «انتخاب امام واجب الاطاعه بر عهده خداوند است» 📚قرب الاسناد ص166 امام صادق فرمود: «انتخاب امام به دست خداست و او است که امامان را شخص به شخص معین می کند» 📚بصائر الدرجات ص139 2⃣همین مضمون در کتب و روایات اهل سنت نیز وارد شده است. نقل می کنند هنگامی که پیامبر برخی شخصیت های برجسته قبایل عرب را به اسلام دعوت میکرد آنان پذیرش دعوت آن حضرت را مشروط به ریاست وجانشینی پس از وی می دانستند اما آن حضرت در پاسخ می فرمود: "جانشینی پس از من موضوعی الهی وخارج از اختیار من است وخداوند آن را به صلاحدید خود در جایگاه واقعی خود قرار میدهد " "الامر الی الله یضعه حیث یشائ" 📚الکامل فی التاریخ،ج1 ص609 📚تاریخ الطبری،ج1 ص556 📚السیره النبویه،ج2 ص158 📚 البدایه والنهایه،ج3 ص139 📚تاریخ الاسلام،ج1 ص286 3⃣خداوند و پیامبر گرامی نیز در مواضع متعدده تصریح به امامت امامان دوازده گانه کرده اند. 4⃣در روایتی آمده است که جابر صحابی پیامبر گرامی می گوید: «من به نزد فاطمه زهرا رفته بودم تا به سبب تولد فرزندش حسن به او تبریک بگویم .دیدم به دست او صحیفه ای سفید رنگ گرانبهایی است . مولایم فاطمه گفت ای جابر در این صحیفه اسامی امامان از فرزندانم نهفته است . من در صحیفه نظر کردم دیدم این اسامی در آن معرفی شده اند: « ... علی بن ابی طالب - ابو محمد حسن به علی - ابو عبدالله حسین به علی - ابو محمد علی بن الحسین- ابو جعفر محمد بن علی - ابو عبدالله جعفر بن محمد- ابو ابراهیم موسی بن جعفر- ابوالحسن علی بن موسی الرضا- ابو جعفر محمد بن علی- ابو الحسن علی بن محمد - ابومحمد حسن بن علی- ابوالقاسم محمد بن الحسن حجه الله القائم » 📚کمال الدین ج1 ص307 📚عیون الاخبار ج1 ص40 📚اثباه الهداه ج2 ص40 📚الاحتجاج ج2 ص373 پیامبر گرامی فرمود: «امامان بعد از من دوازده نفر هستند که اولین آنان علی و آخرین آنان قائم است که خداوند به وسیله او در تمام جهان نامش را گسترش می دهد» 📚امالی صدوق ص111 📚عیون الاخبار ج1 ص65 📚کمال الدین ج1 ص282 وفرمود: «علی بن ابی طالب امام شما پس از من است و پس از او حسن و پس از او حسین و پس از آن دو نه نفر از فرزندان حسین یکی پس از دیگری امامان شما و خلفای من هستند ...» 📚کمال الدین ج1 ص261 📚الاحتجاج ج1 ص69 وفرمود: «امامان مسلمین پس از من علی بن ابی طالب سپس حسن به علی و سپس حسین به علی و سپس علی بن الحسین و سپس محمد بن علی و سپس جعفر بن محمد و سپس موسی بن جعفر و سپس علی بن موسی و سپس محمد بن علی و سپس علی بن محمد و سپس حجه بن الحسن ...می باشند» 📚کفایه الاثر ص54 📚کمال الدین ج1 ص253 📚اثباه الهداه ج2 ص74 6⃣علامه گرانقدر مجلسی بیش از 21 روایت از کتب متعدد و معتبر شیعی نقل می کند که خداوند مستقیما تصریح به امامت امامان دوازده گانه کرده است 📚بحار الانوار ج36 ص192 تا 225 باب40 وبیش از 234 روایت نقل می کند که پیامبر گرامی به وحی الهی تصریح به امامت امامان دوازده گانه یکی پس از دیگری کرده است 📚بحار الانوار ج36 ص226 تا373 باب 41 مرحوم شیخ حر عاملی بیش از 928 روایت و نص از خداوند و پیامبر گرامی در اثبات امامت امامان دوازده گانه نقل می کند 📚اثباه الهداه ج2 ص3 به بعد وبیش از 1019 روایت از روایات شیعی در اثبات امامت حضرت علی به نص پیامبر گرامی نقل می کند 📚اثباه الهداه ج3 ص3 به بعد 🔆ادامه پاسخ 👇 @GhararGahShayeat
🔆ادامه پاسخ شبهه شماره 2647 7⃣حضرت علی نیز که امامتش به نص پیامبر گرامی ثابت بوده است پس از خودش امام حسن را به عنوان امام مردم معرفی کرده است 📚الکافی ج1 ص298 ( بیش از7 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ،حر عاملی ،ج4 ص5 به بعد ( ایشان بیش از 48 روایت در امامت ایشان نقل می کند) 🔮امام حسن نیز پس از خودش امام حسین را به عنوان امام معرفی می کند 📚الکافی ج1 ص300 به بعد ( 3 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص32 ( بیش از 14 روایت در امامت ایشان نقل می کند) 🔮امام حسین نیز تصریح به امامت فرزندش امام سجاد می کند 📚الکافی ج1 ص303 ( 4 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص58 (9 روایت در امامت ایشان نقل می کند) 🔮امام سجاد نیز تصریح به امامت امام باقر پس از خودش می کند 📚الکافی ج1 ص305 ( 5 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص90 ( 10 روایت ) 🔮امام باقر نیز تصریح به امامت امام صادق پس از خودش می کند 📚الکافی ج1 ص306 ( 8 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص128 ( 22روایت ) 🔮امام صادق نیز تصریح به امامت امام کاظم می کند 📚الکافی ج1 ص307 ( شانزده روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص216 ( 60 روایت ) 🔮امام کاظم نیز تصریح به امامت امام رضا می کند 📚الکافی ج1 ص311 ( شانزده روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص287 ( 68 روایت نقل می کند) 🔮امام رضا نیز تصریح به امامت امام جواد می کند 📚الکافی ج1 ص320 ( 14 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص382 ( 25 روایت نقل می کند) 🔮امام جواد نیز تصریح به امامت امام هادی می کند 📚الکافی ج1 ص323 ( سه روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج4 ص416 ( 7 روایت نقل می کند) 🔮امام هادی نیز تصریح به امامت امام حسن عسکری می کند 📚الکافی ج1 ص325 ( 13 روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج5 ص3 ( 28 روایت نقل می کند) 🔮امام عسکری نیز تصریح به امامت فرزندش حجه بن الحسن می کند 📚الکافی ج1 ص328 ( شش روایت نقل می کند) 📚اثباه الهداه ج5 ص51 ( 808 روایت در امامت ایشان نقل می کند) 8⃣بنابراین روشن میشود که امامت امامان دوازده گانه به نص الهی و رسولش ثابت بوده و هر یک از امامان نیز بر امامت امام دیگر تصریح می کرده اند 👈قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات👉 در تلگرام 👇 https://telegram.me/joinchat/A9RIwjvuaKGX3QS979_J_w در سروش 👇 http://sapp.ir/gharargahshayat در ایتا 👇 http://eitaa.com/joinchat/2775384064Ccbdd7dd634
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ شهرداری تهران با علامت ضرب‌در روی رنگ سیاه از زنان خواسته با رنگ های نارنجی و قرمز و سبز، شهر را زیباتر کنند. 💬چند نکته: 1⃣ مگر زنها عناصر زیباسازی شهری هستند که شهرداری از آنها چنین درخواستی کرده؟! این نگاه ابزار انگارانه توهین به زن و زنانگی نیست؟ 2⃣ حتی اگر بگوییم شهرداری می‌تواند رنگ‌های مورد علاقه خودش را تبلیغ کند، چه دلیلی دارد که رنگ سیاه چادر را مورد اهانت قرار دهد؟ چرا باید به حق انتخاب زنان چادری توهین کنیم؟ 3⃣هرکسی حق دارد مطابق سلیقه رنگ لباسش را انتخاب کند ولی آیا اگر شهرداری از چادر خوشش نمی‌آید حق دارد به عنوان یک نهاد عمومی نظام جمهوری اسلامی علیه آن تبلیغات کند؟! 4⃣ آیا علامت ضرب‌در روی رنگ سیاه در آستانه سیاه پوش شدن شهر در ایام محرم، معنای دیگری هم دارد؟!🤔 ✍"وحید یامین پور" 👇 👇 👇 http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ بنر عجیب شهرداری در نمایشگاه زنان و تولید ملی! ⛔️ وقتی شهرداری رسما علیه چادر تبلیغات می‌کند!! ✍️ ای منافق صفتان از کدام سیاهی می‌ترسید؟ #بیشتر_بخوانید 👇 👇 👇 http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید چگونه یک روحانی در تلویزیون آقازاده‌ها را توجیه، و مقابله با آن را افراط‌گرایی می‌داند! 📌 امام خمینی:هنوز مرز بین اسلام ناب و اسلام مرفهین بی درد کاملاً مشخص نشده است @pedarefetneh http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
🔴 مناظره ابوذر، حامی مستضعفان با کعب الاحبار حامی مستکبران! 💢 برخورد قاطع ابوذر با توجیه‌کندگان و تجمل 1⃣ تفسیر قرآن، به سبک ابوذر [پیامبر اعظم(ص): «زمین در خود ندیده کسی را و آسمان سایه نیفکند بر فردی که راست گوتر از ابوذر باشد».] 🔹 عثمان ابوذر غفاری را طلبید، کعب الاحبار و عده‌ای نیز دور او بودند. عثمان خطاب به حضار گفت: اگر کسی زکات مالش را بدهد باز هم حقی به گردن او هست؟ 🔸کعب: نه یا امیرالمؤمنین، اگر زکات مالش را داده باشد و خانه‌ای از یک خشت طلا و یک خشت نقره بنا کند چیزی بر او واجب نیست. 🔹ابوذر عصای خود را به سینه کعب زد: دروغ گفتی، آنگاه آیه ۱۷۷ سوره بقره را خواند: «لیس البر ان تولوا وجوهکم قبل المشرق و المغرب و لکن البر من آمن بالله و الیوم الاخر و الملئکة و الکتاب و النبیین و آتی المال علی حبه ذوی القربی و الیتمی و المساکین و ابن السبیل و السائلین و فی الرقاب و اقام الصلاة و آتی الزکاة و الموفون بعهدهم آذآ عاهدوا و الصابرین فی الباساء و الضراء و حین الباس اولئک الذین صدقوا و اولئک هم المتقّون»(۱) 🔸بعد گفت: نمی بینی بین دادن زکات و دادن مال به ذوی القربی و یتیم‌ها و گداها فرق گذاشته؟ و اینها را بر زکات مقدم داشته، نمی‌بینی که اندوختن مال را نهی کرده و به انفاق در راه خیر امر نموده؟ 2⃣ به خدا قسم صاحب این مال روز قیامت آرزو می‌کند که کاش این مال‌ها عقربی بودند و بند دل او را می گزیدند! 🔹روزی که میراث عبدالرحمن بن عوف را نزد عثمان برده بودند اموال عبدالرحمن بقدری فراوان بود که جای وسیعی را اشغال کرده بود. عثمان گفت: گمان دارم عبدالرحمن عاقبت خوبی دارد چون صدقه می‌داد و مهمان‌نوازی می کرد و اینها را که می‌بینید بجا گذاشت. 🔸 کعب الاحبار گفت: بلی راست می گوئید عبدالرحمن پول حلالی بدست آورد هم به مردم داد و هم بجای گذاشت خدا خیر دنیا و آخرت را به عبدالرحمن داد. 🔹ابوذر وقتی شنید کعب چنین حرفی را در حضور عثمان زده غضبناک از خانه بیرون آمد و سراغ کعب را گرفت. ابوذر فریاد کرد: آهای کعب تو می‌گوئی خدا خیر دنیا و آخرت را به مردی می‌دهد که این مال از او باقی مانده؟ چنین به خدا گستاخی می‌کنی؟ به من بگو عبدالرحمن این مال را از کجا آورد. خداوند برای او از آسمان فرستاده؟ یا از حقوق مردم و دسترنج ملت جمع کرده؟ به خدا قسم صاحب این مال روز قیامت آرزو می‌کند که کاش این مال‌ها عقربی بودند و بند دل او را می گزیدند. 🔸سپس شمه ای از گفتار پیامبر (ص)را در نشانی بیان کرد آن گاه اضافه نمود که پیغمبر گفت: ای اباذر من دوست ندارم که بمیرم و به اندازه یک قیراط از من باقی بماند، کعب! پیغمبر این طور می‌گوید و تو می‌گوئی عبدالرحمن مسئول این مالها نیست؟ 🔺 ۱: "نیکی، (تنها) این نیست که (به هنگام نماز،) رویِ خود را به سوی مشرق و (یا) مغرب کنید؛ بلکه نیکی (و نیکوکار) کسی است که به خدا، و روز رستاخیز، و فرشتگان، و کتاب (آسمانی)، و پیامبران، ایمان آورده؛ و مال (خود) را، با همه علاقه‌ای که به آن دارد، به خویشاوندان و یتیمان و مسکینان و واماندگان در راه و سائلان و بردگان، انفاق می‌کند؛ نماز را برپا می‌دارد و زکات را می‌پردازد؛ و کسانی که به عهد خود وفا می‌کنند؛ و در برابر محرومیتها و بیماریها و در میدان جنگ، استقامت به خرج می‌دهند؛ اینها کسانی هستند که راست می‌گویند و اینها هستند پرهیزکاران!" @pedarefetneh http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
یک خاطره شگفت انگیز جناب آقای مسعود محبی از دوستان مؤمن و متعهد و از معتمدین و جانبازان دفاع مقدس هستند که بیش از سی و پنج سال است توفیق آشنایی و رفاقت با ایشان را دارم. این دوست عزیز چندسالی است که منزلی در روستای نشتارود در نزدیکی تنکابن تهیه کرده اند. در حوالی منزل شان امامزاده سیدحسین فرزند امام موسی بن جعفر علیه السلام به خاک سپرده شده اند که با همت محبّان اهل بیت علیهم السلام برایشان زیارتگاهی ساخته شده و محل توجه مؤمنان آن منطقه است. در صحن این امامزاده پیکرپاک پنج شهید گمنام دفاع مقدس، معنویت افزا و روشنی بخش است. آقای محبی ماجرایی که خود شاهد بوده اند برای بنده (د. علیرضا حلم زاده)نقل کردند بدین قرار: حدود سال 1395 شمسی در چند قدمی مزار شهدا به گفتگو ایستاده بودیم که دیدیم مار سیاهی حدود سی سانتی متر آرام آرام از باغ کنار مزار بیرون آمد و خود را به پای جایگاه شهدا که قریب شصت سانت بالاتر از کف زمین بود رساند و کوشید از پله ها خود را بالا ببرد و نتوانست. من و دوستان با تعجب به این صحنه نگاه میکردیم و کنجکاو بودیم که چه خواهد کرد. مار پس از مقداری تلاش ، نیم دوری گرد جایگاه چرخید تا به راهی که برای عبود ویلچر ساخته شده بود رسید و از آن بالا رفت و از قسمت پایین پا به شهدا اندکی نزدیک شد . در این حال روی یک سوم بدنش بلند شد و در حالی که قریب بیست سانت از بدن بحال ایستاده درآمده بود سه بار بسوی شهدا تعظیم کرد و سپس با آرامی برگشت و از همان راهی که آمده بود به درون باغ خزید ... من و دوستانم چنان گرم توجه و نگاه به این صحنه غیر مترقبه و غافلگیرکننده بودیم که اصلا به ذهنمان نیامد عکس و فیلمی از این لحظات تهیه کنیم و تنها شگفتی این خاطره در نظرمان نقش بست. ذیلا تصویر دوستمان جناب آقای محبی و تصاویری از صحنه وقوع این ماجرا تقدیم می شود:
آرامگاه امامزاده سیدحسین و پنج شهید گمنام