هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
سلام به محرم
سلام بر شعور و شور حسینی(ع)
سلام بر احیاکننده دین احمدی(ص)
و سلام بر نابود کننده نقشه های یکسال دشمن انقلاب خمینی(ره)
محتاج دعای خیر شما هستیم
#حسینیم
#هیئت_بدون_سانسور
⬛️شما هم #بدون_سانسوری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیئتِ امام حسینِ سكولار نداریم
اینکه کسی در هیئت عزاداری مراقب باشد كه مبادا وارد مباحث اسلام سیاسی بشود، غلط است
#حسینیم
⬛️شما هم #بدون_سانسوری شوید👇
eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از داریوش سجادی
ما تصمیم گرفتیم نوع دیگری زندگی کنیم!
آمریکا ستیزی در مقام یک سیئه ، اتهامی است که توسط صادق زیباکلام و نسخههای ژنریک ایشان به جمهوری اسلامی کلیپس شده و مطابق آن ایران را به خصومت ورزی بی دلیل با آمریکا معرفی می کنند.
شعاری که در مهجورترین شکل ممکن نزد بخشی از عوام ایران مبتلا به کژفهمی است. اما فارغ از این کژاندیشیها با اشغال سفارت آمریکا در آبان ۵۸ و اقدام شتابزده دولت وقت ایالات متحده در قطع روابط سیاسی خود با ایران ، جمهوری اسلامی از یک مزیت مهم برخوردار شد.
در واقع قطع رابطه آمریکا برای نظام نوپای ایران حامل این مزیت بود که آمریکائی ها با آن اقدام عملا خود را از حضور و تاثیر مستقیم و میدانی در ایران بمنظور تامین منویات هژمونیک خود محروم کردند.
بر این مبنا مضمون اصلی در شعار مرگ بر آمریکا نفی اتوریته اقتصادی ـ سیاسی واشنگتن در کنار نفی فرهنگ و لایف استایل آمریکائی از مناسبات زیستمانی و گفتمانی و خسروانی در ایرانِ ۵۷ به بعد بود.
علی رغم این هر چند ایران بعد از اشغال سفارت از مضرات رابطه سیاسی و متفرعنانه امریکائان دور نگاه داشته شد اما نکتهای که در این میان مورد غفلت قرار گرفت ماندگاری رابطه فرهنگی و بقای مناسبات آمریکاسالارانه نزد فریفتگان به آن فریبنده خوش خرامنده در ایران بود!
غفلتی که به سمپاتهای فرهنگی آمریکا در ایران این فرصت را می داد تا از روزنه های اجتماعی جهت آلوده سازی گفتمان انقلاب اسلامی بنفع هژمونی اباحهسالار آمریکائی بهره ببرند.
علی رغم این، زمین بازی حاملان فرهنگ آمریکائی تا ۷۶ بیرون از دایره قدرت ایران قرار داشت و بعد از تکانش خرداد ۷۶ بود که برای نخستین بار سمپاتهای فرهنگ آمریکائی از جوار بی تدبیری و مواضع ژلاتینی سران جنبش اصلاحات توانستند در بدنه سیاسی نظام برخوردار از پایگاه شوند.
بدین منوال دوم خرداد ۷۶ را می توان عطفینهای محسوب کرد که دروازههای قلعه قدرت در ایران را برای ورود «اسبهای چوبی» حامل سربازان و ژنرالهای فرهنگ آمریکائی گشود.
بر این اساس مضمون اصلی شعار مرگ برآمریکا و جهتگیری آمریکا ستیزی در انقلاب اسلامی قبل از مبارزه طلبی با آمریکا در زمین سیاست خارجی ناظر بر مبارزه با ذخیرهها و سمپاتهای دلبسته به فرهنگ و لایف استایل آمریکائی در داخل کشور است. مبارزه با مفتونان و مغبونان «اتوریته و لایف استایل آمریکائی» که برای استیلا و بازتولید مناسبات اباحه سالار آمریکائی در ایران، بیتابی و انجام وظیفه میکنند.
این یک مبارزه گفتمانی با زیباکلامانی است که غافلانه و مذبوحانه در قامت ژنرالهای فرهنگ آمریکائی میکوشند ناتوانی خود در فهم مبانی معرفت شناختی انقلاب اسلامی و کم عمقی بصیرت و دانش سیاسی خود از عمق استراتژیک ایران اسلامی را با «عوامفریبی ناشی از خودفریبی» ما به ازاء کنند.
حرفی که دکتر ظریف چندی پیش زد از معدود حرف های درستی بود وقتی گفت «ما تصمیم گرفتیم نوع دیگری زندگی کنیم» و اتفاقا مخالفتهائی که با این گفته توسط برخی ایرانیان صورت گرفت موید آن است که ظریف این بار درست نشانه گیری کرده بود.
واقعیت آنست که در بهمن ۵۷ ملتی انقلاب کرد و تصمیم گرفت نوع دیگری زندگی کند و ۴۰ سال بر این تصمیم و انتخاب خود مقاومت و پایمردی کرده.
اتفاقا آنها که این جمله را برنتافتند، درست برنتافتند! چون مخاطب ایشان نبودند و ایشان از ابتدا و تاکنون در زمین آمریکا بازی کرده و در فضا و لایف استایل و نوع زندگی و فرهنگ آمریکائی تنفس کرده و چنان مناسبات «غرببندهای» را تکدی کرده اند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44
هدایت شده از داریوش سجادی
شیراک تراپی!
پوستر منتشره در حاشیه نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با تیتر «زنان چهره شهر را تغییر می دهند» ذیل منشوری از خطوطی رنگین و ضربدری بر روی رنگ سیاه قرینه اظهارات سالها پیش ژاک شیراک شهردار وقت پاریس است که اظهار داشت: دختران زيبای پاريس سرمايه های ارزشمند فرانسويان اند.
ادعای شیراک بر این مبنا بود که اشتهار پاريس در ميان شهرهای اروپا به «شهرعشاق» است و شانزليزه و ايفل نماد معاشقه زوج های جوان فرانسویاند و در چنين فضائی است که شیراک دختران زيبای فرانسوی را می ستايد که از این طریق صنعت توريسم در فرانسه را مديون جاذبههای سکشوال خود می کنند!
نگرشی «جنس انگارانه» و «مال اندیشانه» از زن که بتعبیر اریک فروم روانکاو سرشناسی آمریکائی چنین نگرشی ناشی از ماهیت مادی گروی اخلاقی منبعث از مصرف گرائی است.
فروم در «داشتن و بودن» اشاره به خُلقیاتی می کند که مُتخلق برای پدیدهها ارزش مالکانه قائل است و بدین ترتیب یک پدیده زمانی ارزشمند است که در حوزه مالکیت و داشتههای فرد درآید و در غیر این صورت «بودن» آن پدیده فاقد اصالت و ارزش است.
معادل همین منطق است که زن را در مقام یک «بیلبورد متحرک» به الوان کردن شهر جهت ابتهاج بصری و وجد جنسی مردان موظف می دانند.
نگرشی که برای زن در قامت موجودیتی تزئینی و ابزارواره رسالتی جز حظ بصری رساندن جنسیتی به مردان در سطح شهر، قائل است.
نگاهی مردمحور که شهر را در استیلا و سلطه مرد مفروض می انگارد تا آنگاه زنان در کنار دیگر ادوات و ابزار، زمینه خوش باشی و عیاشی و هیزباشی مردان در زندگی شهری را فراهم آورند.
نگرشی که بودن زن در قامت یک انسان برایش بی معنا است و آن بودن را زمانی برسمیت می شناسد که در خدمت نظربازی مردانی باشند که خود را مالک شهر و بعضا مالک زن می انگارند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44
هدایت شده از قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات
شماره شبهه:2647
🔆متن شبهه:
از کجا امامت امامان را میشود اثبات کرد مثلا از کجا بفهمیم امام کاظم امام هفتم است .؟
پاسخ شبهه:
1⃣ما معتقدیم به دلیل اینکه لازم است صفاتی چون عصمت و علم الهی و ...در امام باشد انتخاب امام تنها به دستور و نص الهی صورت می گیرد.
امام رضا فرمود:
«انتخاب امام واجب الاطاعه بر عهده خداوند است»
📚قرب الاسناد ص166
امام صادق فرمود:
«انتخاب امام به دست خداست و او است که امامان را شخص به شخص معین می کند»
📚بصائر الدرجات ص139
2⃣همین مضمون در کتب و روایات اهل سنت نیز وارد شده است.
نقل می کنند هنگامی که پیامبر برخی شخصیت های برجسته قبایل عرب را به اسلام دعوت میکرد آنان پذیرش دعوت آن حضرت را مشروط به ریاست وجانشینی پس از وی می دانستند اما آن حضرت در پاسخ می فرمود:
"جانشینی پس از من موضوعی الهی وخارج از اختیار من است وخداوند آن را به صلاحدید خود در جایگاه واقعی خود قرار میدهد "
"الامر الی الله یضعه حیث یشائ"
📚الکامل فی التاریخ،ج1 ص609
📚تاریخ الطبری،ج1 ص556
📚السیره النبویه،ج2 ص158
📚 البدایه والنهایه،ج3 ص139
📚تاریخ الاسلام،ج1 ص286
3⃣خداوند و پیامبر گرامی نیز در مواضع متعدده تصریح به امامت امامان دوازده گانه کرده اند.
4⃣در روایتی آمده است که جابر صحابی پیامبر گرامی می گوید:
«من به نزد فاطمه زهرا رفته بودم تا به سبب تولد فرزندش حسن به او تبریک بگویم .دیدم به دست او صحیفه ای سفید رنگ گرانبهایی است .
مولایم فاطمه گفت ای جابر در این صحیفه اسامی امامان از فرزندانم نهفته است .
من در صحیفه نظر کردم دیدم این اسامی در آن معرفی شده اند:
« ... علی بن ابی طالب - ابو محمد حسن به علی - ابو عبدالله حسین به علی - ابو محمد علی بن الحسین- ابو جعفر محمد بن علی - ابو عبدالله جعفر بن محمد- ابو ابراهیم موسی بن جعفر- ابوالحسن علی بن موسی الرضا- ابو جعفر محمد بن علی- ابو الحسن علی بن محمد - ابومحمد حسن بن علی- ابوالقاسم محمد بن الحسن حجه الله القائم »
📚کمال الدین ج1 ص307
📚عیون الاخبار ج1 ص40
📚اثباه الهداه ج2 ص40
📚الاحتجاج ج2 ص373
پیامبر گرامی فرمود:
«امامان بعد از من دوازده نفر هستند که اولین آنان علی و آخرین آنان قائم است که خداوند به وسیله او در تمام جهان نامش را گسترش می دهد»
📚امالی صدوق ص111
📚عیون الاخبار ج1 ص65
📚کمال الدین ج1 ص282
وفرمود:
«علی بن ابی طالب امام شما پس از من است و پس از او حسن و پس از او حسین و پس از آن دو نه نفر از فرزندان حسین یکی پس از دیگری امامان شما و خلفای من هستند ...»
📚کمال الدین ج1 ص261
📚الاحتجاج ج1 ص69
وفرمود:
«امامان مسلمین پس از من علی بن ابی طالب سپس حسن به علی و سپس حسین به علی و سپس علی بن الحسین و سپس محمد بن علی و سپس جعفر بن محمد و سپس موسی بن جعفر و سپس علی بن موسی و سپس محمد بن علی و سپس علی بن محمد و سپس حجه بن الحسن ...می باشند»
📚کفایه الاثر ص54
📚کمال الدین ج1 ص253
📚اثباه الهداه ج2 ص74
6⃣علامه گرانقدر مجلسی بیش از 21 روایت از کتب متعدد و معتبر شیعی نقل می کند که خداوند مستقیما تصریح به امامت امامان دوازده گانه کرده است
📚بحار الانوار ج36 ص192 تا 225 باب40
وبیش از 234 روایت نقل می کند که پیامبر گرامی به وحی الهی تصریح به امامت امامان دوازده گانه یکی پس از دیگری کرده است
📚بحار الانوار ج36 ص226 تا373 باب 41
مرحوم شیخ حر عاملی بیش از 928 روایت و نص از خداوند و پیامبر گرامی در اثبات امامت امامان دوازده گانه نقل می کند
📚اثباه الهداه ج2 ص3 به بعد
وبیش از 1019 روایت از روایات شیعی در اثبات امامت حضرت علی به نص پیامبر گرامی نقل می کند
📚اثباه الهداه ج3 ص3 به بعد
🔆ادامه پاسخ 👇
@GhararGahShayeat
هدایت شده از قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات
🔆ادامه پاسخ شبهه شماره 2647
7⃣حضرت علی نیز که امامتش به نص پیامبر گرامی ثابت بوده است پس از خودش امام حسن را به عنوان امام مردم معرفی کرده است
📚الکافی ج1 ص298 ( بیش از7 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ،حر عاملی ،ج4 ص5 به بعد ( ایشان بیش از 48 روایت در امامت ایشان نقل می کند)
🔮امام حسن نیز پس از خودش امام حسین را به عنوان امام معرفی می کند
📚الکافی ج1 ص300 به بعد ( 3 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص32 ( بیش از 14 روایت در امامت ایشان نقل می کند)
🔮امام حسین نیز تصریح به امامت فرزندش امام سجاد می کند
📚الکافی ج1 ص303 ( 4 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص58 (9 روایت در امامت ایشان نقل می کند)
🔮امام سجاد نیز تصریح به امامت امام باقر پس از خودش می کند
📚الکافی ج1 ص305 ( 5 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص90 ( 10 روایت )
🔮امام باقر نیز تصریح به امامت امام صادق پس از خودش می کند
📚الکافی ج1 ص306 ( 8 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص128 ( 22روایت )
🔮امام صادق نیز تصریح به امامت امام کاظم می کند
📚الکافی ج1 ص307 ( شانزده روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص216 ( 60 روایت )
🔮امام کاظم نیز تصریح به امامت امام رضا می کند
📚الکافی ج1 ص311 ( شانزده روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص287 ( 68 روایت نقل می کند)
🔮امام رضا نیز تصریح به امامت امام جواد می کند
📚الکافی ج1 ص320 ( 14 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص382 ( 25 روایت نقل می کند)
🔮امام جواد نیز تصریح به امامت امام هادی می کند
📚الکافی ج1 ص323 ( سه روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج4 ص416 ( 7 روایت نقل می کند)
🔮امام هادی نیز تصریح به امامت امام حسن عسکری می کند
📚الکافی ج1 ص325 ( 13 روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج5 ص3 ( 28 روایت نقل می کند)
🔮امام عسکری نیز تصریح به امامت فرزندش حجه بن الحسن می کند
📚الکافی ج1 ص328 ( شش روایت نقل می کند)
📚اثباه الهداه ج5 ص51 ( 808 روایت در امامت ایشان نقل می کند)
8⃣بنابراین روشن میشود که امامت امامان دوازده گانه به نص الهی و رسولش ثابت بوده و هر یک از امامان نیز بر امامت امام دیگر تصریح می کرده اند
👈قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات👉 در تلگرام 👇
https://telegram.me/joinchat/A9RIwjvuaKGX3QS979_J_w
در سروش 👇
http://sapp.ir/gharargahshayat
در ایتا 👇
http://eitaa.com/joinchat/2775384064Ccbdd7dd634
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ شهرداری تهران با علامت ضربدر روی رنگ سیاه از زنان خواسته با رنگ های نارنجی و قرمز و سبز، شهر را زیباتر کنند.
💬چند نکته:
1⃣ مگر زنها عناصر زیباسازی شهری هستند که شهرداری از آنها چنین درخواستی کرده؟! این نگاه ابزار انگارانه توهین به زن و زنانگی نیست؟
2⃣ حتی اگر بگوییم شهرداری میتواند رنگهای مورد علاقه خودش را تبلیغ کند، چه دلیلی دارد که رنگ سیاه چادر را مورد اهانت قرار دهد؟ چرا باید به حق انتخاب زنان چادری توهین کنیم؟
3⃣هرکسی حق دارد مطابق سلیقه رنگ لباسش را انتخاب کند ولی آیا اگر شهرداری از چادر خوشش نمیآید حق دارد به عنوان یک نهاد عمومی نظام جمهوری اسلامی علیه آن تبلیغات کند؟!
4⃣ آیا علامت ضربدر روی رنگ سیاه در آستانه سیاه پوش شدن شهر در ایام محرم، معنای دیگری هم دارد؟!🤔
✍"وحید یامین پور"
#بیشتر_بخوانید 👇 👇 👇
http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ بنر عجیب شهرداری در نمایشگاه زنان و تولید ملی!
⛔️ وقتی شهرداری رسما علیه چادر تبلیغات میکند!!
✍️ ای منافق صفتان از کدام سیاهی میترسید؟
#بیشتر_بخوانید 👇 👇 👇
http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید چگونه یک روحانی در تلویزیون #اشرافیت آقازادهها را توجیه، و مقابله با آن را افراطگرایی میداند!
📌 امام خمینی:هنوز مرز بین اسلام ناب و اسلام مرفهین بی درد کاملاً مشخص نشده است
@pedarefetneh
http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
🔴 مناظره ابوذر، حامی مستضعفان با کعب الاحبار حامی مستکبران!
💢 برخورد قاطع ابوذر با توجیهکندگان #اشرافیت و تجمل
1⃣ تفسیر قرآن، به سبک ابوذر [پیامبر اعظم(ص): «زمین در خود ندیده کسی را و آسمان سایه نیفکند بر فردی که راست گوتر از ابوذر باشد».]
🔹 عثمان ابوذر غفاری را طلبید، کعب الاحبار و عدهای نیز دور او بودند. عثمان خطاب به حضار گفت: اگر کسی زکات مالش را بدهد باز هم حقی به گردن او هست؟
🔸کعب: نه یا امیرالمؤمنین، اگر زکات مالش را داده باشد و خانهای از یک خشت طلا و یک خشت نقره بنا کند چیزی بر او واجب نیست.
🔹ابوذر عصای خود را به سینه کعب زد: دروغ گفتی، آنگاه آیه ۱۷۷ سوره بقره را خواند: «لیس البر ان تولوا وجوهکم قبل المشرق و المغرب و لکن البر من آمن بالله و الیوم الاخر و الملئکة و الکتاب و النبیین و آتی المال علی حبه ذوی القربی و الیتمی و المساکین و ابن السبیل و السائلین و فی الرقاب و اقام الصلاة و آتی الزکاة و الموفون بعهدهم آذآ عاهدوا و الصابرین فی الباساء و الضراء و حین الباس اولئک الذین صدقوا و اولئک هم المتقّون»(۱)
🔸بعد گفت: نمی بینی بین دادن زکات و دادن مال به ذوی القربی و یتیمها و گداها فرق گذاشته؟ و اینها را بر زکات مقدم داشته، نمیبینی که اندوختن مال را نهی کرده و به انفاق در راه خیر امر نموده؟
2⃣ به خدا قسم صاحب این مال روز قیامت آرزو میکند که کاش این مالها عقربی بودند و بند دل او را می گزیدند!
🔹روزی که میراث عبدالرحمن بن عوف را نزد عثمان برده بودند اموال عبدالرحمن بقدری فراوان بود که جای وسیعی را اشغال کرده بود.
عثمان گفت: گمان دارم عبدالرحمن عاقبت خوبی دارد چون صدقه میداد و مهماننوازی می کرد و اینها را که میبینید بجا گذاشت.
🔸 کعب الاحبار گفت: بلی راست می گوئید عبدالرحمن پول حلالی بدست آورد هم به مردم داد و هم بجای گذاشت خدا خیر دنیا و آخرت را به عبدالرحمن داد.
🔹ابوذر وقتی شنید کعب چنین حرفی را در حضور عثمان زده غضبناک از خانه بیرون آمد و سراغ کعب را گرفت. ابوذر فریاد کرد: آهای کعب تو میگوئی خدا خیر دنیا و آخرت را به مردی میدهد که این مال از او باقی مانده؟ چنین به خدا گستاخی میکنی؟ به من بگو عبدالرحمن این مال را از کجا آورد. خداوند برای او از آسمان فرستاده؟ یا از حقوق مردم و دسترنج ملت جمع کرده؟ به خدا قسم صاحب این مال روز قیامت آرزو میکند که کاش این مالها عقربی بودند و بند دل او را می گزیدند.
🔸سپس شمه ای از گفتار پیامبر (ص)را در نشانی بیان کرد آن گاه اضافه نمود که پیغمبر گفت: ای اباذر من دوست ندارم که بمیرم و به اندازه یک قیراط از من باقی بماند، کعب! پیغمبر این طور میگوید و تو میگوئی عبدالرحمن مسئول این مالها نیست؟
🔺 ۱: "نیکی، (تنها) این نیست که (به هنگام نماز،) رویِ خود را به سوی مشرق و (یا) مغرب کنید؛ بلکه نیکی (و نیکوکار) کسی است که به خدا، و روز رستاخیز، و فرشتگان، و کتاب (آسمانی)، و پیامبران، ایمان آورده؛ و مال (خود) را، با همه علاقهای که به آن دارد، به خویشاوندان و یتیمان و مسکینان و واماندگان در راه و سائلان و بردگان، انفاق میکند؛ نماز را برپا میدارد و زکات را میپردازد؛ و کسانی که به عهد خود وفا میکنند؛ و در برابر محرومیتها و بیماریها و در میدان جنگ، استقامت به خرج میدهند؛ اینها کسانی هستند که راست میگویند و اینها هستند پرهیزکاران!"
@pedarefetneh
http://eitaa.com/joinchat/3253993472C49609b6f21
یک خاطره شگفت انگیز
جناب آقای مسعود محبی از دوستان مؤمن و متعهد و از معتمدین و جانبازان دفاع مقدس هستند که بیش از سی و پنج سال است توفیق آشنایی و رفاقت با ایشان را دارم.
این دوست عزیز چندسالی است که منزلی در روستای نشتارود در نزدیکی تنکابن تهیه کرده اند. در حوالی منزل شان امامزاده سیدحسین فرزند امام موسی بن جعفر علیه السلام به خاک سپرده شده اند که با همت محبّان اهل بیت علیهم السلام برایشان زیارتگاهی ساخته شده و محل توجه مؤمنان آن منطقه است.
در صحن این امامزاده پیکرپاک پنج شهید گمنام دفاع مقدس، معنویت افزا و روشنی بخش است.
آقای محبی ماجرایی که خود شاهد بوده اند برای بنده (د. علیرضا حلم زاده)نقل کردند بدین قرار:
حدود سال 1395 شمسی در چند قدمی مزار شهدا به گفتگو ایستاده بودیم که دیدیم مار سیاهی حدود سی سانتی متر آرام آرام از باغ کنار مزار بیرون آمد و خود را به پای جایگاه شهدا که قریب شصت سانت بالاتر از کف زمین بود رساند و کوشید از پله ها خود را بالا ببرد و نتوانست.
من و دوستان با تعجب به این صحنه نگاه میکردیم و کنجکاو بودیم که چه خواهد کرد. مار پس از مقداری تلاش ، نیم دوری گرد جایگاه چرخید تا به راهی که برای عبود ویلچر ساخته شده بود رسید و از آن بالا رفت و از قسمت پایین پا به شهدا اندکی نزدیک شد . در این حال روی یک سوم بدنش بلند شد و در حالی که قریب بیست سانت از بدن بحال ایستاده درآمده بود سه بار بسوی شهدا تعظیم کرد و سپس با آرامی برگشت و از همان راهی که آمده بود به درون باغ خزید ...
من و دوستانم چنان گرم توجه و نگاه به این صحنه غیر مترقبه و غافلگیرکننده بودیم که اصلا به ذهنمان نیامد عکس و فیلمی از این لحظات تهیه کنیم و تنها شگفتی این خاطره در نظرمان نقش بست.
ذیلا تصویر دوستمان جناب آقای محبی و تصاویری از صحنه وقوع این ماجرا تقدیم می شود:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مضرات نوشیدنی ها و قندهای مصنوعی
📚حکیم ضیایی
[Forwarded from خزاعی علی. وکیل]
تجربههای ارزشمند شش کارآفرین برتر
1. زمان را با مقیاسهای مشخص ارزشگذاری کنید.
زمان بزرگترین سرمایه شماست و هیچگاه توانایی بازگرداندن آن را ندارید.بنابراین روی اولین اولویت زندگی و کسب و کار خود برنامهریزی کنید.
بهعبارت دیگر مقدار ارزشی که برای زمان قائل هستید، نقشی اساسی در زندگی شما ایفا میکند.
کوین هارینگتون،بنیانگذار «As Seen on TV».
2. استمرار کنجکاوی
به مهارتهایی که بهواسطه نشستهای کارآفرینی شکل گرفته توجه کنید. من پس از سالها زندگی به اعتقاداتی رسیدم که دقیقا متضاد با طرز فکر من بود.
با داشتن فکری باز و ذهنی پویا، ایدههای جدید و نوآوری خلق کنید، این امر سبب میشود فرصتهایی را برای خود ایجاد کنید.
خودتان را در معرض دید قرار دهید و در فعالیتهای تولیدی و کسب و کارها، دامنه کاری خود را توسعه دهید.
در واقع با تعامل و ارتباط با کسب و کارهای دیگر، دامنه فعالیت شما گسترش مییابد.
عکس این موضوع هم صادق است، یعنی اگر ذهنتان منحصرا درگیر فعالیت خودتان باشد، دیدگاه و ذهن شما محدود خواهد شد و فرصتهای مناسبی را از دست میدهید.
مایکل آلدن، مدیر کل CloiXonné
3. برتری انگیزهها و تفکرات شما
بیشترین تجربیات من از شکستها و ناکامیها به دست آمدند.
برای هر شخص شکست دردناک است، اما این امر سبب پرورش خودآگاهی خواهد شد. آن شکستها باعث شدند زمانم را صرف افزایش تسلط بر مهارتها و تسلط بر افکار و انگیزههای خود کنم. در گذشته بسیار پریشان بودم. اگر شما یک کارآفرین با افکار پراکنده و احساسات ناخوشایند هستید، مطمئن باشید بهصورت اشتباه واکنش نشان میدهید که سبب عقب ماندگی بیشتر، شکستهای بزرگتر و چالشهای ناگهانی میشود.
بنابراین هر روز اهداف خود را مرور کنید. با توجه به اهداف و اندیشههای خود و شناختی که از خود دارید، زمان را تقسیمبندی کنید و به آنچه که در زندگی میخواهید دست یابید.
کارآفرین Com Mirza «مرد ۵۰۰ میلیون دلاری» و مدیر عامل شرکت «میرزا هلدینگ» که تا به امروز هشت مرتبه در کسب و کار خود شکست خورده است اما اکنون یک سازمان با بیش از ۶۰۰ کارمند را فرمانروایی میکند.
4. اعتقادتان به بینش و چشمانداز
یک کودک را در نظر بگیرید. او بسیار پرماجرا، حریص، غیرقابل انکار، الهام بخش و سرسخت است. اکثر کارآفرینان پس از چند بار شکست اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. برخیها شکست را غیر قابل اجتناب تصور میکنند.
اما دقیقا در همین زمان است که باید مهمترین اقدامات مانند اخذ تصمیمات اساسی برای کسب و کار و تجدید نظر بر روی اهداف و برنامهریزی جهت دستیابی به موفقیت انجام شود، بنابراین شما میتوانید از شکست خود درس بگیرید و به سمت موفقیت حرکت کنید.
یکی دیگر از درسهای مهمی که من آموختهام این است که همیشه در جستوجوی روشهایی برای بهبود کسب و کار و ایجاد ارزش در زندگی مردم باشم.
هنگامی که شما رو به شکست پیش میروید، در آن لحظه باید فکر کنید که چه محصول یا خدماتی برای افراد جامعه مفید است تا به آن بپردازید.
مارینا رز،، بنیانگذار DNA Acceleration
5. توانمندسازی استعدادهای با انگیزه
محیط و فضای محل کار باید به نحوی طراحی شود که شما و افراد گروه بتوانید به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهید.
بهعنوان یک کارآفرین پر تلاش و فعال اغلب نگران از دست دادن مشتریان هستیم. شما در یک صورت میتوانید استعدادهای با انگیزه را جذب کنید و آن طراحی سازمانی است که شما انجام دادهاید.به عبارت دیگر شخصی که فقط به فکر گذراندن ساعات روزانه خود است و نسبت به چشم انداز شرکت حس مثبتی ندارد مناسب نیست. من هیچ کسی را با این ذهنیت ضعیف استخدام نمیکنم.
AJ Rivera، کارشناس بازاریابیseven-figure و مشاور کسب و کار و مدیر عامل شرکت FitPro Heroes
6. خارج شدن از مسیر
در ذهنم یک مدل طراحی کردم که در آن من موتور یک کشتی هستم. با استفاده از این ذهنیت، هفت روز هفته را به کار مشغولم و دو برابر کردن این زمان برایم بسیار دشوار است. در حال حاضر کسبوکار من از سوی سه رکن رهبر کسب و کار، پرسنل و سیستم شکل گرفته است.
این سه رکن میتواند در کسب و کار شما تغییراتی در راستای رشد و موفقیتهای پایدار بهوجود آورد.
رهبر کسب و کار چشمانداز معینی را معرفی میکند، وظایف تیم را مشخص و آنها را در راستای تحقق اهداف هدایت میکند. به تیمتان نشان دهید که به آنها اعتماد دارید و آنها را به افراد کلیدی در سازمان خود تبدیل کنید.
همه افرادی که برای شما کار میکنند برابر هستند. من هیچ وقت اجازه نمیدهم کسی من را «رئیس» خطاب کند. مهم نیست که چقدر رشد کرده و بزرگ شدهاید، این نکته را به یاد داشته باشید که بدون تیمتان هیچ چیزی نیستید.
مدیرعامل اینتل
گاردين 50 کتاب برتر تاریخ دنیا را معرفی کرد، که در این بین بوستان #سعدی و #مثنوی_مولوی در رتبه 13 و 14 قرار دارند.👌
♨️اندر حکایت بی بصیرت ها...
🔸گویند زیر پرچم حسین(علیه السلام) سیاست صلاح نیست
هیئت فقط سینه زنیست! سیاست چه صیغه ایست؟!
🔹گویند ای روضه خوان رجزی بخوان حیدری
ما را چکار به شهدا و انقلاب و رهبری
🔸گویند ما سگ زینبیم، مست ابوتراب!
ما را چکار به مبانی انقلاب
🔹گویند ما گریه می کنیم برای غربت بقیع!
ما قمه زنیم ما را چکار به ولایت فقیه!
🔸غفلت موج می زند! این رسم، رسم نوکریست؟!!!
این حرف که حرف همان ابوموسی اشعریست!!!
🔹حساسیت به اوج خودش رسیده است
دشمن برای ما نقشه کشیده است...
...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ويژه آغاز ماه #محرم
"السلام عليک يا ابا عبدالله"
▪️قرائت بخشی از #زيارت_عاشورا توسط امام خامنه ای
در جمع رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا ۶۷/۰۵/۲۸
https://eitaa.com/Bayynat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نصب پرچم عزا بر گنبد #سیدالشهدا علیه السلام
« السلام علیک یا اباعبدالله الحسین »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج آقا! اگر امام حسين علیه السلام یک روز به شما بفرمايند تو را نميخواهم؟! جواب مرحوم آیت الله حائری شیرازی(ره):
خیلی جانسوزه...
https://eitaa.com/Bayynat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو شرایط خاصی هستیم؛
آی رفقا! قلب ولی رو هدف گرفتند...
https://eitaa.com/Bayynat
#این_اعتراف_شوخی_نیست...
همسر امام خمینی(ره):
من شصت سال با امام زندگی کردم و در این مدت یک مرتبه هم ندیدم که ایشان یک غیبت از کسی کنند یا یک دروغ بگویند!
https://eitaa.com/Bayynat