هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
به نظرم اگه بوی عید برات نمیاد، اون کاجی که برای کریسمس گرفتی رو بکن تو سوراخ دماغت، شاید راهش وا شد.
انگار بوی اداهای دیگه برات میومد، فقط نوروز بدبخت ایراد داره.
》سه شنبه ها با موری《
@farsitweets
هدایت شده از یک estp یا entpورزشکار
594.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای ادامه ی زندگی به یه اسکیت برد نیاز دارم:
چیز شعرگویان کوگو🌝✌️🇵🇸🇮🇷
برای ادامه ی زندگی به یه اسکیت برد نیاز دارم:
دوستان یه مشاوره کار امد بهتون بکنم