ولی من تو همین ۱۵_۱۶ سالگی به شدت حس میکنم نیاز به پول در آوردن دارم...
چیز شعرگویان کوگو🌝✌️🇵🇸🇮🇷
ولی من تو همین ۱۵_۱۶ سالگی به شدت حس میکنم نیاز به پول در آوردن دارم...
من که تو این رنج سنی بودم یه چند تایی از همکلاسیام کار میکردنا👀
فکر نکن نمیشه
البته باز بسته به خودت داره که به درست لطمه نزنه
دو نفرشون زبانشون خوب بود تدریس میکردن یکیشون کلاسشم مجازی بود (حالا نه خیلی آموزشگاه خفنی ولی بازم خوب بود)
یکی دیگه ام حرفه ای سنتور میزد، رفت تدریس کرد
یه نفر دیگه ام نمیگفت ولی تو اینستا پیج داشت بلاگر بود 😂🤦🏻
دوست خودمم تو ایتا دو سه تا کانال داشت چند ده هزار نفری (البته از دو سه سال قبلش وقت گذاشته بود و خودش میگفت خیلی وقتشو میگیره و اگه برگرده یکم کمتر کار میکرد و بیشتر درسشو میخوند تو اون بازه )
چیز شعرگویان کوگو🌝✌️🇵🇸🇮🇷
اتفاقا دنبالش میگردم...
امیدوارم زود پیدا کنی...