eitaa logo
#بیدارباش
456 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.5هزار ویدیو
326 فایل
کانال فرهنگے و تحلیل مسائل سیاسے روز ایـــــــ🇮🇷ـــــــران و جہـــــ🌍ـــــان @Bidarb_a_s_h 👈ارتباط با ادمین : @iliashojae
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 میرزا کوچک‌خان؛ هویت‌بخش به نسل جوان 🔻 رهبر انقلاب: وقتی جوان گیلانی سرِ قبر میرزاکوچک‌خان میرود و میبیند این مرد تنها، این مرد باایمان و باصفا، اگرچه در وسط جنگل‌های گیلان در مظلومیت مُرد، اما شخصیت خودش را در تاریخ ایران تثبیت کرد؛ مُرد، اما یک مشعل شد. 👈 ما در دوران مبارزه خودمان، هر وقت نام میرزاکوچک‌خان را به یاد می‌آوردیم و شرح حال او را میخواندیم، نیرو میگرفتیم. او از همت و اراده و شخصیت و هویّت خود خرج کرد، برای این‌که به یک نسل و شخصیت و نیرو و اراده ببخشد. این بسیار ارزش دارد. 🌷 سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی 👈 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1809240249.pdf
38.72M
⭕️ فایل pdf کتاب«دکل»: 🔻پاسخ به شبهات درباره انقلاب و جمهوری اسلامی در قالب داستانی 👈 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
ورزشکار دوپینگی و خالق نظریه «بی‌ناموسی» ▪️رونمایی اینترنشنال سعودی از دو لیدر باصطلاح انقلاب 🔹شبکه سعودی اینترنشنال به‌تازگی سراغ دوچهره رفته است و از آنها به‌عنوان لیدرهای باصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد. 🔹«سام رجبی» یک ورزشکار دوپینگی در ایران بود که سال ۸۹ بعد از کنار گذاشته شدن از تیم ملی جودو به‌دلیل دوپینگ، به آمریکا رفت. وی در تجمعات ضدایرانی در نقش بادیگارد مصی علینژاد ظاهر می‌شد. همچنین در مراسم نمایش مستند موج زنده ساخته حبیب‌احمدزاده در آمریکا، وارد سالن نمایش شد و با پرویز پرستویی درگیر می‌شود که فیلم این درگیری در فضای مجازی وایرال شده بود. 🔹رجبی از جمله فعالان کمپین تحریم ورزش ایران در سالهای اخیر بود. 🔹شخص دیگر «علی ابراهیم‌زاده» است که او هم در تجمعات ضد ایرانی خارج کشور حضور دارد. از وی نیز چندی پیش کلیپی در فضای مجازی زیاد دیده شد که می‌گفت ما می‌خواهیم مفهوم ناموس را از بین ببریم و به‌دنبال بی‌ناموسی هستیم! 🔹مصاحبه این شبکه وابسته به دستگاه اطلاعاتی عربستان با این دو لمپن فضای مجازی، به‌خوبی ماهیت شرورانه اتفاقات اخیر و آنچه به‌دنبالش هستند را ثابت کرد. سام رجبی در گفت‌وگو با همین شبکه چندی قبل گفته بود که ما به‌دنبال عادی‌سازی شر هستیم! عادی جلوه دادن خشونت و رفتارهای تروریستی همان چیزی است که آنها برای ایران درنظر گرفته‌اند. 👈 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h
کشف اسلحه‌هایی که قرار بود به ایران قاچاق شود 🔸 بزرگترین عملیات قاچاق اسلحه به ایران توسط نیروهای امنیتی عراق در استان سلیمانیه در شمال این کشور انجام گرفت. 👈 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 این خانم معلم و چند نفر دیگر در لاهیجان وارد خانه ای می‌شوند و فردی را به قتل می‌رسانند که یک مدافع امنیت و پدر یک دختر کوچک بوده است ... این شهید، مدافع حرم بوده است. آشوبگران به خانه‌ی او حمله کرده و او را بی رحمانه مورد حمله قرار میدهند. چه کسی آشوبگران را به سمت یک خانه در یک کوچه هدایت کرده تا یک نفر را در داخل آن منزل بکشند؟ آیا آنها اتفاقی خانه را انتخاب کرده اند؟ پر واضح است که عده ای یک بانک اهداف از کسانی که فدائیان میهن بوده‌اند را شناسایی کرده‌اند تا به این بهانه و در قالب اعتراضات به شهادت برسانند بلکه موانع کنترل ترور، تکفیر و تجزیه را در ایران از راه بردارند. آنچه رخ داده گناهی نابخشودنی است. باید عوامل جنایت و گردانندگان آنها تنبیه و مجازات شوند... 👈 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✴️ چرا و چگونه جامعه میل به آشوب پیدا می‌کند؟ ✍️ وحید نجفی، پژوهشگر مسائل راهبردی نوشت: 📌مهمترین راهبرد دشمن در مواجهه با جامعه ایرانی طی چند دهه اخیر، کشاندن جامعه به وضعیت آنتروپی بوده است. وضعیتی که در آن، خود جامعه دست به خودتخریبی می‌زند و دشمن با کمترین هزینه و دخالت مستقیم، به اهداف خود می‌رسد. در چنین وضعیتی انرژی متراکم جامعه بیش از آنکه معطوف به بیرون از خود باشد، درگیر خود خواهد بود. 🔸تبعات وضعیت انتروپی: تثبیت چنین وضعیتی، از لحاظ اجتماعی تبعات و عوارضی خواهد داشت که می توان نمود و بروز آن را در طی حوادث اخیر مشاهده کرد: 🔸۱. بی هویتی: بی هویتی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ملی: بی‌هویتی یعنی قطع شدن ارتباط و تعلق با خواستگاه‌های خود؛ خانواده، جامعه، ملیت، دین و... نتیجه این بی‌هویتی می تواند احساس آزادی یا رهاشدگی کاذب باشد. (کنشهای ضدملی، ضددینی و ضد فرهنگی عده ای از افراد در اغتشاشات اخیر) 🔸۲. مهاجرت: یعنی جداشدگی از تعلق جغرافیایی و سرزمینی به جامعه خود. مهاجرت سرزمینی می تواند مقدمه سایر مهاجرتها و انفکاک از تعلقات را فراهم آورد. (کنشهای ایرانیان مهاجر در سایر کشورها) 🔸۳. مهاجرت مجازی: در نبود امکان و شرایط مهاجرت فیزیکی، با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و تسهیل تغییر شبکه تعلق، مهاجرت مجازی رخ می‌دهد که چه بسا غیرقابل رصدتر، غیرملموس‌تر، برنامه‌ناپذیرتر و در نتیجه خطرناک‌تر و مسأله‌‎سازتر از مهاجرت فیزیکی خواهد بود. (کنشهای انفلوئنسرها، سلیبریتی‌ها، بلاگرها در داخل کشور) 🔸۴. میل به ناسازگاری با جامعه: چنین وضعیتی در حالت انفعال فرهنگی و اجتماعی می تواند به گوشه نشینی و عدم همراهی با جامعه منجر گردد و در وضعیت فعال به شورش و قیام بر علیه خود و دیگری بیانجامد. مسئله ای که دورکیم در تحلیل عوامل و زمینه های ناهنجاری های اجتماعی بدان می پردازد. باید توجه نمود که از فرد گسسته از پیوندهای اجتماعی، هیچ ناهنجاری بعید نیست. (رفتار خشونت بار افرادی که در اغتشاشات اخیر به تخریب و خشونت اجتماعی پرداختند) 🔗 متن کامل در صفحه «روحانیت امروز» 🆔 https://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا