ایکاش نمیدیدم چقد خوب بازی کردن و مساوی شد
ایکاش خواب میموندم
ایکاش بازیشونو نمیدیدم
ایکاش گریه رامینو نمیدیدم
ایکاش شجاع اون عکسو با اون عینک نمیگرفت
ایکاش قلعه نویی یکم بیشتر حواسش بود
ایکاش داورا انقد نقطه بین نبودن
ایکاش آفساید نبود
ایکاش......😭
هدایت شده از مــــن ؛
من بعد از مصاحبه رامین کشته شدم،واقعا دمت گرم مَرد ایرانی ،دمت گرم.»
هدایت شده از ” آبدوغ
رامین عشق تیم ما رامین خوشتیپ ما
همیشه هستی تو فوتبال ندیده مثل تو 😭