ایکاش نمیدیدم چقد خوب بازی کردن و مساوی شد
ایکاش خواب میموندم
ایکاش بازیشونو نمیدیدم
ایکاش گریه رامینو نمیدیدم
ایکاش شجاع اون عکسو با اون عینک نمیگرفت
ایکاش قلعه نویی یکم بیشتر حواسش بود
ایکاش داورا انقد نقطه بین نبودن
ایکاش آفساید نبود
ایکاش......😭
هدایت شده از مــــن ؛
من بعد از مصاحبه رامین کشته شدم،واقعا دمت گرم مَرد ایرانی ،دمت گرم.»
هدایت شده از ” آبدوغ(خدایا منو دوغ کن)
امید داشته باشید شاید صعود کردیم✅🙏🏻
هدایت شده از ” آبدوغ(خدایا منو دوغ کن)
رامین عشق تیم ما رامین خوشتیپ ما
همیشه هستی تو فوتبال ندیده مثل تو 😭
هدایت شده از ” آبدوغ(خدایا منو دوغ کن)
هیچکس زخمخوردهتر از طارمی نیست=)
منی که کل زور زدناشونو دیدم
اون پلانتی و دیدم
اون گل شجاع که آفساید بود دیدم
اون خطا ها رو دیدم
اون جون کندنا رو دیدم
گریه رامین و دیدم
عکسی که شجاع با اون عینک گرفت و الان تبدیل به زهر مار شدو دیدم
شادی مامانم و بابام و سر گل شجاع دیدم
صدای آتیش بازی بعد گل شجاع هم شنیدم....💔😭