هدایت شده از مــــن ؛
من بعد از مصاحبه رامین کشته شدم،واقعا دمت گرم مَرد ایرانی ،دمت گرم.»
هدایت شده از ” آبدوغ
رامین عشق تیم ما رامین خوشتیپ ما
همیشه هستی تو فوتبال ندیده مثل تو 😭
منی که کل زور زدناشونو دیدم
اون پلانتی و دیدم
اون گل شجاع که آفساید بود دیدم
اون خطا ها رو دیدم
اون جون کندنا رو دیدم
گریه رامین و دیدم
عکسی که شجاع با اون عینک گرفت و الان تبدیل به زهر مار شدو دیدم
شادی مامانم و بابام و سر گل شجاع دیدم
صدای آتیش بازی بعد گل شجاع هم شنیدم....💔😭
هدایت شده از کانال حسین دارابی
در چه حالتی میریم بالا؟
یکی از این ۳ حالت اتفاق بیفته
غنا اگه کرواسی رو ببره
اتریش و الجزایر باهم مساوی نشن، یکی باید ببره
ازبکستان از کنگو امتیاز بگیره، چه برد و چه مساوی
تا فردا صبح همین موقع تکلیف مشخص میشه
ان شاء الله میریم بالا🙏🤲🤲
هدایت شده از عباسپرست(:
وای بچم شجاع مظلومه-
چطوری دلتون میاد حرفی بزنین بهش؟💔