eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🟢 حفظ عزت اسلام با تسلط بر تنگه هرمز ▪️آیت‌الله حائری شیرازی: این مملکت، اعضای سفارت آمریکا که در واقع جاسوس بودند را گرفت و یک سال و خورده‌ای نگه داشت و هیچ خبری نشد. ان‌شاء الله در تنگه هرمز نیز، برادرها کمال ایستادگی را می‌کنند و جزائر جنوب را فعال نگه می‌دارند. ▪️ خدای تعالی اختیار این شریان حیاتی را به اسلام سپرده و عزت اسلام را به‌وسیله آن حفظ می‌کند. 🎙 سخنرانی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳‌۶۶ ┈•◇◆ مجله‌خبری‌طلاب ◆◇•┈ @akhbare_tollab
❌بله جناب قهرمان دیپلماسی ایران و سرباز مخلص نظام آمریکایی!!! ⬅️ این همه زور زدید و مذاکره کردید که مثلاً تحریم ها را بردارید اما نزدیک بود موشکی هم از بین ببرید، بالاخره دنیا دنیای گفتمانه!!! 👈ولی سرانجام بازهم این موشک بود که تحریم ها را برداشت، ⬅️همان موشکی که در اوایل دولت چهاردهم با طرح سه فوریتی به مجلس میخواستید آن را نابود کنید. 🔹 ناگفته نماند که آمریکا عجب جاسوس زیرک و دست پرورده ای برای نابودی جمهوری اسلامی به جان این کشور انداخته بود، اما لطف حق و عنایت امام زمان(عج)شامل حال این ملت شد!!! 🔹 و تو ای هموطن غربگرایِ غربگدایِ غربخدایِ خودتحقیرِ سازشکار که سفارت آمریکا در تهران آب و جاروب کرده بودید الان که معما حل شده التماس یه ذره تفکر و تأمل و تعقل!!! ☫إِنَّهُمْ يَكِيدُونَ كَيْداً☫ «بی‌گمان آنان مکر می‌ورزند» به ما بپیوندید🔻 🇮🇷ولایتمداران انقلابی🇮🇷 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 🏴🏴🏴🏴🏴🏴
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️آبدانان در دفاع از نظام قیام کرد ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ 🌐صابرین نیوز () https://eitaa.com/joinchat/1289682944C3d24b2d7c1
سالروز عملیات افتخارآفرین فتح المبین بر ملت عزیز ایران مبارک باد نثار ارواح طیبه شهدای بزرگوار، خصوصا شهدای فتح المبین صلوات
گزارش جنگ شماره ۲۶.mp3
زمان: حجم: 12M
🔴گزارش جنگ شماره ۲۶؛ برقراری معادله نطنز-دیمونا/ اعلام خواسته‌های ایران 🔻در پایان روز بیست و دوم جنگ و آغاز روز بیست و سوم تحولات میدانی نبرد به سمت تعیین معادلات جدید نبرد و‌ اعلام خواسته‌های ایران در جنگ گذشت. در حالی که دشمن در طول روز بیست و دوم تلاش می‌کرد تا این گونه القا کند که برتری در میدان دارد اما سلسله اتفاقاتی افتاد که نشان می‌داد ایران در حال تنظیم معادلات مختلفی است. 🔻ما در این گزارش نگاهی داشته‌ایم به تمام این تحولات به صورت موردی و آنها را بر اساس اصل معادله چشم در برابر چشم و برقراری توازن وحشت در برابر دشمن بررسی کرده‌ایم. با توجه به وضعیت بغرنج دشمن و حملات آنها به تاسیسات هسته‌ای کشور، حمله به مراکز نظامی و امنیتی رژیم در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای دیمونا، پیام روشن و واضح به تروریست‌های یهودی بود که مراقب باشند خیلی‌ وحشی بازی در نیاورند.... ✔️بهترین گزارش امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد به برخی نکات و مسائل دیگر هم پرداخته‌ایم.... 🇮🇷@SyrianKhabar
▪️گوریل آمریکایی تهدید کرده که اگر ایران تا ۴۸ ساعت آینده تنگه هرمز را به صورت کامل باز نکند، اقدام به حمله به تمام نیروگاه‌های برق ایران خواهد کرد و این حمله را از بزرگترین نیروگاه‌ها شروع می‌کند... 🔸ایران پیش از این پاسخ این گنده‌گویی ترامپ را داده بود؛ هر حمله‌ای باعث خواهد شد که چیزی در منطقه باقی نماند... در واقع وقتی نه نفتی و نه گازی در منطقه باقی بماند تنگه هرمز باز باشد یوزپلنگ دریایی در آن رفت و آمد کند... این تهدیدات ترامپ نشان می‌دهد که تمام تدابیری که آنها در طول روزهای گذشته برای کنترل و مدیریت بازار نفت در پیش گرفته‌اند شکست خورده است...‌ 🔸پیش از این در حمله به تاسیسات پارس جنوبی به تروریست‌های آمریکایی یادآور شده بودیم که پاسخ ما چگونه خواهد بود. این بار نه تنها تاسیسات برق مزدوران عرب در منطقه و رژیم صهیونیستی را به صورت کامل در هم خواهیم کوبید، بلکه تمام چاه‌ها و میادین نفت را هم با آتش خواهیم کشید. 🔸این را از من داشته باشید تا پاسخ سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء یا یک مقام مسئول دیگر را در پاسخ به این اراجیف بشنوید... پیش از این ایران نشان داده که چگونه می‌تواند پاسخ تهدیدات را با قدرت مثال زدنی خود بدهد. آسمان منطقه در دست ایران است و موشک و پهپادها می‌توانند هزاران کیلومتر پرواز کنند... 🔸این را هم بگویم که کلید بسیاری از تاسیسات برق آمریکا نیز دست ایران است و سال‌ها پیش ما این موضوع را برای آمریکایی‌ها ثابت کردیم. شاید نیاز باشد که در طول روزهای آینده برق واشنگتن و نیویورک به دیگر شهرهای بزرگ آمریکا کمی دستکاری شود تا حساب کار به دست این گوریل زبان نفهم بیاید. 🇮🇷@SyrianKhabar
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«بیان اسرار خاص» توسط حضرت آیت الله مرتضی تهرانی رحمه الله علیه هرکسی اینکار را کرد و نورانی نشد، مرا لعن کند‌.. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ‌کانال لبیک یا مهدی را در واتساپ دنبال کنید: https://whatsapp.com/channel/0029VbB73wO90x2q8NxcQR2e
هدایت شده از رادیو انقلابیون
🛑 دوم فروردین سالگرد عملیات بزرگ و پیروزمند فتح المبین در سال ۱۳۶۱ گرامی باد. 🇮🇷 این عملیات در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۶۱ ، با رمز«یا زهرا» ﴿سَلامُ اللهِ عَليها﴾ در منطقه غرب شهرهای شوش و دهلران آغاز شد و دستاوردهای بزرگ و بی نظیری به همراه داشت. ‌📻 @radioenghelabion ┄┅┅❅✌️🇮🇷✌️❅┅┅┄
هدایت شده از محرمانه
مردم به متن خبر روزنامه و خبرگزاری اصلاح‌طلب و کنایه‌ها (بستن تنگه هرمز، بگیر و ببند، قیمت‌گذاری دستوری و...) دقت کنید وقایع تاریخی به ما نشون داده تندروها بهترین گزینه برای امنیت و اقتصاد بودند و هستند ✍ زهرا سرکارراه 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از خبرگزاری بسیج تهران
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من مغزم رد داد!! الان کدوم پدافند بود کدوم موشک ایران؟!!😳 ‌ «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🌐 خبرگزاری بسیج استان تهران 🆔 @Basij_ostantehran
هدایت شده از محرمانه
⭕️ جنگ، جنگ دیگری را زاییده است…! هرچند باور دارم که جنگ علیه ایران متوقف نخواهد شد، زیرا جنگی برای بقا است، بودن یا نبودن، اما نشانه‌ها روزبه‌روز بیشتر نشان می‌دهند که این جنگ (کنونی) شاید چندان طولانی‌مدت نباشد، بلکه نزدیک‌تر به رویارویی محدود از نظر زمانی است؛ رویارویی‌ای که احتمالاً هنگامی پایان می‌یابد که طرف مقابل خود را در برابر هزینه‌ای غیرقابل تحمل ببیند، و این امر او را وادار کند تا شرایطی را که تهران بر میز مذاکره تحمیل می‌کند، بپذیرد، چه به‌صورت مستقیم و چه غیرمستقیم. داده‌های میدانی و سیاسی حاکی از آن است که آنچه در جریان است، فراتر از یک دور نظامی صرف نیست، بلکه لحظه‌ای تحول‌آفرین به شمار می‌رود که ممکن است معادلات منطقه را بازنویسی کند. اگر نتایج این رویارویی به نفع ایران تثبیت شود، نخستین پیامدهای آن در کاهش جایگاه ایالات متحده به‌عنوان تنها ضامن امنیت منطقه‌ای آشکار خواهد شد، همراه با افزایش نشانه‌های فرسودگی راهبردی که واشنگتن به دلیل تعدد جبهه‌ها و تضاد اولویت‌ها با آن دست‌به‌گریبان است. در مقابل، انتظار می‌رود این تحولات، کشورهای منطقه را به بازنگری در مفهوم «امنیت اجاره‌ای» که دهه‌ها به آن تکیه کرده بودند، وادارد و به سوی فرمول‌هایی مستقل‌تر سوق دهد؛ فرمول‌هایی که بر پایه تنوع‌بخشی به شراکت‌ها و ساخت سامانه‌های امنیتی منطقه‌ای با وابستگی کمتر به اراده آمریکا استوار باشد. در این چارچوب، ایران به‌عنوان نامزد اصلی برای ایفای نقش محوری در هرگونه ترتیبات امنیتی نوین برجسته می‌شود؛ کشوری که از موقعیت جغرافیایی خود، توانایی‌های نظامی، و شبکه اتحادهای منطقه‌ای بهره می‌برد و این امر وزن روزافزونی به آن در معادله امنیت جمعی می‌بخشد. در سطح بازیگران غیردولتی، نشانه‌ها حاکی از آن است که نیروهای مقاومت در منطقه با درجه بالاتری از هماهنگی و انسجام از این رویارویی بیرون خواهند آمد؛ امری که توانایی آن‌ها را برای عمل به‌عنوان نیروی بازدارنده موازی تقویت می‌کند و نقشی گسترده‌تر به آن‌ها می‌دهد که فراتر از چارچوب محلی رفته و بر توازن قوای منطقه‌ای تأثیرگذار شود. اما رژیم صهیونیستی، در پرتو این سناریو، احتمالاً با مرحله‌ای پیچیده‌تر روبه‌رو خواهد شد؛ مرحله‌ای که با فرسایش بازدارندگی، افزایش فشارهای امنیتی و سیاسی همراه است و ممکن است آن را با چالش‌های وجودی انباشته‌شده مواجه سازد، به‌ویژه اگر این امر با کاهش سطح حمایت بی‌قیدوشرط از سوی متحدانش همراه شود. در این زمینه، بعید نیست که دولت‌های آینده آمریکا رابطه خود با این رژیم را بازارزیابی کنند، نه از منظر اتحاد سنتی، بلکه از زاویه هزینه و فایده؛ در صورتی که ثابت شود پیوند با آن، واشنگتن را به بحران‌های تکراری می‌کشاند و منافع گسترده‌ترش را تضعیف می‌کند. خلاصه این تصویر نشان می‌دهد که جنگ کنونی، هرچند مدت زمانش چقدر باشد، ممکن است به نقطه عطفی راهبردی بدل شود؛ نقطه‌ای که نتایج آن نه تنها با آنچه در میدان به دست می‌آید سنجیده می‌شود، بلکه با آنچه از بازسازی تدریجی نظام امنیتی منطقه‌ای و توازن‌های قدرت در درازمدت تحمیل می‌کند. و برای ایران همچنان باقی است که با اطمینان کامل باور کند این جنگ اگر متوقف شود، در زمانی دیگر و در صورت تغییر شرایط به نفع طرف مقابل، از سر گرفته خواهد شد، یا دست‌کم چنین پنداشته می‌شود./نجاح محمدعلی 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 متن بلند اما بسیار زیبا و خواندنی «عبده فاید» تحلیلگر مصری:😍😍😍 معجزه ایرانی را درک کنید که جهان را تغییر خواهد داد… امشب در جنوب اسرائیل ۱۱۹ نفر مجروح شدند… که حال ۳۰ نفر از آن‌ها شدیدا وخیم است… امروز نیروهای مسلح ایران به طور کامل ده ساختمان را نابود کردند… امروز ایران به خط قرمز خاورمیانه رسید! فقط چند متر فاصله تا تأسیسات اتمی دیمونا به سرعت برق، موشکی با ۹۰۰ کیلوگرم مهمات شلیک کرد ۲۰۰۰ کیلومتر را طی کرد؛ مستقیم به یک محله فرود آمد… از گنبد آهنی دشمن و آمریکا عبور کرد که بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای آن هزینه شده بود و تمامی ساختمان‌های منطقه را نابود کرد… این بریتانیا یا روسیه نیست… این ایران است… کشوری که حدود پنجاه سال در محاصره است… از صادرات نفت به ۱۹۵ کشور منع شده؛ پولش فروپاشیده تا دلار به یک و نیم میلیون ریال برسد… دشمن میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده بود تا عوامل نفوذی بسازد و برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند و با این حال ایران یک ساختار علمی عظیم ساخته است دانش موشک‌ی که زیرشاخه‌های فیزیک، شیمی و مهندسی را شامل می‌شوند… صدها دانشمند را ایران پرورش داده… و می‌داند آسمانش با هزاران ماهواره تحت نظارت است… اما به طور معجزه‌آسا توانسته شهرهای عظیم متصل به هم بسازد که هزاران موشک را حمل می‌کنند… شهرهایی که در کوه‌های سخت زاگرس ساخته شده‌اند… سه هفته بمباران دیوانه‌وار! رئیس امپراتوری آمریکا با تمسخر ظاهر شد، پس از ترور یک رهبر دینی و سیاسی که مهم‌ترین فرد در ایران بود؛ اما جمهوری اسلامی سقوط نکرد ده‌ها فرمانده نظامی به شهادت رسیدند‌ و ده‌ها هزار تُن مواد منفجره بر سر هر وجب از مساحت یک میلیون و پانصد هزار کیلومتری آنجا ریخته شد! اما ایران تسلیم نشد… ترامپ می‌خواست ایران را هدف تفریح خود قرار دهد و نیروهایش را در هفت کشور کامل مستقر کرد و کل جهان فکر می‌کرد جمهوری اسلامی به تاریخ پیوسته است اما معجزه رخ داد… ایران است که جهان را شوکه می‌کند… تنگه‌ها را می‌بندد، قیمت نفت را بالا می‌برد و یک‌پنجم نفت جهان را قطع می‌کند، تا جایی که آمریکا برای مقابله با سپاه پاسداران از جهان التماس کمک می‌کند و قدرت‌های بزرگ از دخالت و سرشاخه شدن با ایران ترس دارند ایران به همین‌جا اکتفا نمی‌کند… بلکه برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم یک ناو هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار می‌دهد، سپس یک هواپیمای F35، پیشرفته‌ترین در جهان را می‌زند و پس از آنکه نخست‌وزیر دشمن ادعا کرد توانایی‌های ایران به پایان رسیده، جمهوری اسلامی ضربه‌ای می‌زند که از زمان دستاوردهای قهرمانان فلسطینی، بی‌سابقه است… دیمونا و عراد آن‌ها می‌خواستند آسمان ایران بی‌دفاع باشد، اما ایران آسمان آن‌ها را بی‌دفاع کرد و این، به‌راستی، فقط از یک کشور بزرگ بر می آید نه یک کشور محاصره‌شدهاین معجزه استاین دست خداست… و اراده او جاری می‌شود؛ این تنها جنگ را تغییر نمی‌دهد… نه… ایران خاورمیانه را تغییر می‌دهد مستضعف می‌تواند برخیزد و کسی که در محاصره است اگر کرامت داشته باشد، می‌تواند مقابله کند و ضربه بزند! آیا حالا فهمیدی چرا آن‌ها از ایران می‌ترسند و وحشت دارند؟ علم و فناوری که خودشان انحصار کرده بودند ناگهان از دستشان خارج شد و به جهان سوم منتقل شد به ایران که ذخیره هسته‌ای دارد و می‌تواند ظرف یک ماه بمب هسته‌ای بسازد و موشک‌هایی که امروز دیدیم می‌توانند اروپا را هدف قرار دهند نه فقط رژیم صهیونیستی را تصور کن شوک آمریکایی‌ها را تصور کن توهم آن‌ها را که می‌بینند نظامی از قلب محاصره با آن‌ها مقابله می‌کند و فقط تصور کن چه فرصتی را کشورهای خیانتکار نفتی عربی از دست دادند در حالی که تریلیون‌ها دلار صرف رقص و سرگرمی و هدایا به ترامپ می‌کردند آیا امروز فهمیدی مستضعف چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ آیا مطمئن شدی که ذلت ما نتیجه تصمیم ما برای تسلیم شدن تحت نام عقلانیت و سرسپردگی تحت پوشش نجات است؟ آیا حالا آیه خداوند را فهمیدی: «ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن كنتم مؤمنين»؟ آن‌ها برنامه داشتند نفت ایران را تصرف کنند؛ آرزو داشتند نظام را حذف کنند؛ ایران باقی است و این یک وعده است. ✅ برای ظهور دنبال کنید ➖👇👇 @baraye_zohor