eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
* موج ۷۸ سپاه با رمز (یا دلیل المتحیرین) برادران هوافضا از اسامی ائمه علیهم السلام فارغ شدن و رو به دعای جوشن کبیر آوردن فقط به اسراییل بگم این دعا ۱۰۰۰ تا اسم داره. فعلا ترامپ برای آتش بس باید صبر کنه تا جوشن کبیر برادرا تموم بشه😉😁
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ا༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ا 🎥 گزارش ویژه استرلینگ سرهنگ آمریکایی از حرارت بالای کوه‌های قم/ با دوبله فارسی 💥خیلی جالبه حتما گوش کنید و نشر بدهید
خبرنگار آمریکایی: مذاکرات آمریکا با ایران همیشه فیک بوده است، ولی حالا ایران دیگر حاضر نیست در مذاکرات فیک شرکت کند 🔹️تمام مذاکرات ایالات متحده با ایران همیشه فیک بوده، به این معنا که «مذاکره‌کنندگان» آمریکایی هرگز با حسن نیت مذاکره نمی‌کردند.تنها تفاوت این است که اکنون، ایران از شرکت در مذاکرات فیک خودداری می‌کند. 🔹️حالا ترامپ مجبور شده مقامات ایرانی خیالی اختراع کند که به گفته خود او با تمام خواسته‌های آمریکا موافق هستند. این سطح از حماقت فراتر از حد انتظار است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
نماینده پیشین پارلمان اروپا: ترامپ یک دستکاری کننده بازار یک تثبیت کننده قیمت و یک تاجر داخلی است. او با هیچ کس در حال مذاکره نیست. وقتی بازارها باز می شوند جنگ تمام می شود. وقتی بسته می شوند او طبق معمول زنان و کودکان را قتل عام میکند. او یک کلاهبردار است. یک جنایتکار کانال‌حرفه‌ای‌ها👇 🆔 @secret_file
🔺 یک خطر شناختی مهم ‌ مراقب باشیم : ‌ ترامپ با فرماندهانش ممکن است هم زمان چند استراتژی را گام به گام پیش می برند و برای فریب بعضا چنین تبلیغ کرده اند که هیچ نقشه و برنامه ای ندارند . ‌ بیشتر استعفاها ، حرفها ، دعوای زرگری سناتورهای آمریکا علیه هم در معادله منافع حزبی است و عدم درک ریشه آنها بعضاً موجب فریب برای اجرای نقشه های شان می گردد . ‌ 🔥فریب بخش اصلی جنگ است . ‌ مفهوم «فریب» (Deception) یکی از ارکان اصلی و بنیادین در فلسفه نظامی سان تزو است. در کتاب هنر جنگ، او تأکید می‌کند که پیروزی با کمترین هزینه ، نیازمند دستکاری ذهن دشمن و پنهان کردن مقاصد واقعی است. ‌ در ادامه، چند جمله و اصل کلیدی از این کتاب در مورد فریب آورده شده است: ‌ ۱) قانون طلایی سان تزو: «اساس تمام جنگ‌ها بر پایه فریب استوار است.» (All warfare is based on deception) ‌ ۲) تظاهر به تضاد: «بنابراین ، زمانی که توانا هستیم ، باید خود را ناتوان نشان دهیم ؛ وقتی فعال هستیم ، باید خود را بی‌تحرک جلوه دهیم.» ‌ ۳) فریب در فاصله: «وقتی به دشمن نزدیک هستیم، باید او را متقاعد کنیم که دوریم؛ و وقتی دور هستیم، باید او را به این باور برسانیم که نزدیک هستیم.» ‌ ۴) استفاده از طعمه و هرج‌ و‌ مرج: «طعمه‌ای برای فریب دشمن قرار بده؛ تظاهر به بی‌نظمی و آشفتگی کن و سپس او را در هم بشکن.» ‌ ۵) اصل غافلگیری: «در جایی به دشمن حمله کن که آماده نیست و از جایی ظاهر شو که انتظارش را ندارد.» ‌ ۶) بازی با روان دشمن: «اگر دشمنت خشمگین و تندخو است، او را تحریک کن. خود را ضعیف نشان بده تا او مغرور شود.» ‌ خلاصه دیدگاه سان تزو در مورد فریب: ‌ از نگاه سان تزو، هدف از فریب دادن دشمن ، صرفاً دروغگویی نیست ، بلکه ایجاد خطای محاسباتی در ذهن فرماندهان حریف است تا نیروهای خود را در زمان و مکان اشتباه مستقر کنند. این کار باعث می‌شود تا بدون نیاز به نبردهای فرسایشی و خونین، بتوان ارتش دشمن را شکست داد. ‌ ✏️این پیام مهم برای آگاهی و شناخت نسبت به فریب های دشمن بسیار حیاتی است ، لطفا آن را پخش کنید تا همه هشیار باشیم.
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوب گوش کنید. جهان توحش یکطرف کشورهای نوکر صفت در طرف دیگر از میان این همه کشور فقط یک نفر چنین گفت
🚨 آماده باش برای «روز رستاخیز جنگ»! مجموعه ای از نشانه ها سناریوی همزمانی چند اقدام توسط آمریکا و اسراییل در روزهای آتی -احتمالا چهار روز دیگر در زمان اتمام مهلت ترامپ- را نشان می دهند که باید هوشیاری و آماده باش صد در صد داشته باشیم و آرامش نسبی کنونی خبر از طوفان فردا دارد لذا همه باید بدانند در آن روز چه کاره هستند تا گیج نزنند: 🔻حمله به نیروگاههای کشور و قطع برق در برخی مناطق 🔻ترور همزمان چند تن از چهره های مهم کشور 🔻بمباران سنگین چند مرکز حیاتی نظامی و امنیتی در شهرهای بزرگ و مرزی 🔻آغاز ورود نیروهای مسلح ضد انقلاب در شرق و غرب کشور 🔻هلی برن نیروهای آمریکایی در چند نقطه کشور خصوصا جنوب 🔻فراخوان عمومی پهلوی چی ها برای تحرک خیابانی این همزمانی می تواند «روز رستاخیز جنگ» کنونی باشد. هر کدام هم راه حل خود را دارد حضور تشکیلاتی گروه‌های مردمی در صحنه، هوشیاری نیروهای امنیتی و مسلح، حفاظت مسوولان، آمادگی بخش‌های انرژی برای رفع مشکلات احتمالی، پاسخ قاطع موشکی پهپادی و البته بخش جذاب ماجرا سرکوب جدی نیروهای مسلح آمریکایی و گروهک ها و هر کسی که برای کشتار وسط میدان بیاید. ♨️خدا بنا دارد توفیق کشتن و اسیر گرفتن سگ های آمریکا را مستقیما نصیب ما کند. عبور از این پله یعنی شکستن کمر همه کفر... پس هوشیار باشیم و آماده باش صد در صد! 📍 @komeilialireza
سلام احتمال حمله چین به تایوان و کره شمالی به جنوبی و تشدید حملات روسیه نیز هست........ این تحلیل محتمله البته کره شمالی شاید ضعیف تر ولی چین احتمال زیاد اقدام کنه TSMC همین الان بخاطر بسته شدن تنگه هرمزخان دچار مشکله همین احتمالات، ظن حمله زمینی امریکا رو در خلیج فارس تشدید میکنه البته میزان موفقیتش در کوتاه مدت و بلند مدت متفاوته امیدواریم بشدت شکست بخوره که شروع فروپاشی ش خواهد بود و ضدانقلاب داخلی و لب مرزی در استانهای مختلف ....البته نیروهای جبهه حق هوشیارند....
بازگرداندن دوباره به ایران با انهدام سامانه راداری برد بلند آمریکا در منطقه برابر اطلاعیه صادره پژوهشگاه اقلیم شناسی فرآیند بازگشت ابرها از ورودی مرزهای شمال غربی و غربی کشور تشدید خواهد شد. بر اساس اطلاعیه صاپره، آمریکا با استفاده از امواج راداری در منطقه، و انتشار مواد شیمیایی از طریق پرواز هواپیماهای امارات بر فراز ایران موجب تخلیه ابرها می شد. سناتورهای آمریکا در کمیته House Oversight Committee به ریاست مارجوری تیلور گرین جلسه‌ای با عنوان "Playing God with the Weather" برگزار و در مورد در مورد: ➖ پراکنده کردن ابرها ➖ کنترل در ➖ خطرات ناشناخته صحبت کردند تهدیدات ناشی از عقیم‌سازی ابرها 🚨 خشکسالی 🚨حریق جنگل ها 🚨ایجاد نارضایتی اجتماعی سلاحی که در رسانه آمریکا لقب می‌گیره اما در در مورد اثراتش صحبت میشه برخی شیوه‌های پراکنده نمودن ابر ➖ امواج صوتی 🔹 Shock wave generators 🔹 acoustic hail suppression امواج باعث رشد کریستال یخ داخل ابر شده و تگرگ به بارون تبدیل شده یا اصلاً تشکیل نمیشه ➖ امواج صوتی پایین‌فرکانس 🔹 Infrasound 🔹 low-frequency sound امواج زیر ۵۰ هرتز با شدت بالا قطرات آب داخل مه یا ابرهای خیلی متراکم بشن مثل fog dispersal تو فرودگاه‌ها این روش برای پاک کردن مه استفاده می‌شه 🔦 تکنولوژی های محرمانه نظامی ➖هارپ (HAARP): ارتش آمریکا با امواج رادیویی قوی ابرها رو پراکنده می‌کنه ➖امواج رادارهای آمریکا در منطقه: این امواج باعث ابرها می‌شن و مانع بارش میشه. حالا پس از انهدام رادارهای دشمن و توقف پروازهای امارت از ایران، شاهد بازگشت ابرها و بارش های گسترده در ایران هستیم. روابط عمومی و اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج ۱۱۹ محمد امین(ص) 🇮🇷🇵🇸ttps://eitaa.com/komeil_65
هدایت شده از محرمانه
⚫️ نباید در زمین سازمان سانسور رژیم بازی کرد؛ انتشار هدفمند برخی تصاویر اصابت‌ها ▪️دیدم که خیلی از کانال‌ها محل اصابت بمب‌های موشک بارانی در بنی براک را به صورت گسترده پوشش داده بودند. این یعنی شما به صورت رسمی در زمین سازمان سانسور رژیم دارید فعالیت می‌کنید. از یک یا دو محل اصابت بیش از 50 عکس و ویدئو بیرون داده‌اند در حالی که از محل اصابت‌های اصلی و مهم چیزی را منتشر نمی‌کنند. من در مورد این مسائل خیلی محتاط هستم. هر وقت چیزی بود که قابل درک باشد آن وقت می‌شود آن را منتشر کرد، این هم برای اولین بار نیست که چنین کاری می‌کنند. ▪️به عنوان مثال، موشکی که در عراد اصابت کرد و آن‌ها خیلی تلاش کردند تا با برجسته کردن اصابت در دیمونا آن را لاپوشانی کنند و حتی یک تصویر هم از زخمی‌ها!! و کشته‌های این حمله منتشر نکردند به این دلیل بود که رژیم خلبان‌های فعال در پایگاه نواتیم را در عراد مستقر کرده بود. تلفات را هم لاپوشانی کرد. تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در عراد بسیار زیاد بود و ما از چند روز پیش توسط عوامل خودمان در آن منطقه، رفت و آمد و محل اسکان اصلی خلبان‌های رژیم را تحت نظر داشتیم. ▪️موشک هم دقیقا به نقطه‌ای خورد که تمام ساختمان‌های آن منطقه را پوشش ترکش و موج بدهد. پس از این حمله، تعداد پروازهای هواگردهای رژیم از پایگاه نواتیم و هتساریم خیلی کم شد و ان‌شاءالله با زدن دیگر مقرهایی که خلبان‌های رژیم در آن در پوشش مناطق مسکونی مخفی شده‌اند، ریشه این تروریست‌های یهود را خواهیم کند. در مورد خود دیمونا نیز پیش از این نوشتم که شاهد یک عملیات حساب‌شده تاکتیکی فوق‌العاده بودیم. بعدها که سانسور برداشته شد، شما نتایج را خواهید شنید. ▪️ده‌ها متخصص صنایع هسته‌ای و پژوهشگر رژیم به هلاکت رسیدند. عراد و نواتیم به شدت توسط سامانه‌های پدافندی تاد و پیکان ۳ محافظت می‌شدند اما در هنگام اصابت حتی متوجه هم نشدند و صرفاً دو شلیک از فلاخن داوود صورت گرفت که برای موشک هایپرسونیک فتاح یعنی کلوخ. صهیونیست‌ها با این توهم که با چنین پوشش پدافندی اجازه اصابت حتی یک تیر موشک را به این منطقه نخواهند داد و این دو نقطه به دلیل کوچک بودن و حساس بودن هدف قرار نخواهند گرفت، رو دست بدی خوردند. ▪️اینکه سازمان انرژی اتمی رژیم بلافاصله از ایران خواست تا به قول خودش «خویشتن‌داری کند!» (سطح پوفیوزی و پدرسوختگی را می‌بینید؟) نشان می‌داد که ضربه بسیار اساسی بوده؛ هیچ تصویری از انهدام مرکز تحقیقات هسته‌ای رژیم که در فاصله ۱۵ کیلومتری دیمونا قرار دارد، منتشر نشد. شما حتی تصویری از زخمی‌ها (می‌دانید که یهود اجازه مردن در این جنگ را ندارند، فقط زخمی می‌شوند در حالی که روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ کشته می‌دهند) هم مشاهده نکردید. خلاصه اینکه، خیلی به خروجی سازمان سانسور رژیم اعتماد نکنید، حادثه در نقطه دیگری رقم می‌خورد. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
⭕️ چرا ائتلاف اسرائیلی/آمریکایی دروغ مذاکره با ایران را ساخت؟ آلون میزراحی دیروز، وقتی خبر (جعلی) مذاکرات بین ایران و آمریکا منتشر شد، یک بی‌قراری عجیب وجودم را گرفت. هرچند می‌دانستم خبر جعلی است و کانال‌های رسمی ایران صراحتاً آن را تکذیب کردند، اما همین شک و تردید کافی بود که کمی مرا آشفته کند. آیا ممکن است ایران به دنبال راهی تحقیرآمیز برای پایان دادن به این ماجرا باشد؟ چند دقیقه بعد متوجه شدم این احساس را از کجا می‌شناسم: دقیقاً همان حسی بود که بعد از «توافق آتش‌بس جعلی» در غزه داشتم. آنها با فریب و دروغ، آتش مقاومت و شورش در سراسر جهان را خاموش کردند. این همان ترفند است. آنها دقیقاً همان کاری را که با غزه کردند، حالا با ایران می‌خواهند انجام دهند: غرق کردن آن در شک و confusion، به‌گونه‌ای که ایرانی‌ها را درگیر کند. هدفشان این است که ایرانی‌ها احساس کنند رهبری‌شان به آنها خیانت کرده، به این امید که این حس باعث بی‌ثباتی در کشور شود. نظر من درباره این دروغ «مذاکره» چنین است: اسرائیل و آمریکا گم شده‌اند. دیگر نمی‌توانند پیش بروند. تجهیزات، مهمات و نیروی انسانی‌شان در حال تمام شدن است، در حالی که ایران تازه‌نفس و پر انرژی به نظر می‌رسد، انگار تازه از خواب زیبایی بیدار شده. ایده جدیدی هم ندارند: ائتلاف بین‌المللی شکل نمی‌گیرد، دستکاری قیمت سهام و انرژی دیگر مثل قبل کارساز نیست، و آمریکایی‌ها هر روز بیشتر از عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیست در کاخ سفید عصبانی می‌شوند. اما یک چیز هست که هرگز تمام نمی‌شود: دروغ و فریب. به همین دلیل یک دروغ جدید ساختند تا با عملیات روانی (psyop) جنگی را ببرند که از نظر نظامی هیچ شانسی برای پیروزی ندارد. این دروغ جدید قرار است برای مصرف‌کنندگان آمریکایی صبر تازه‌ای بخرد («می‌بینید؟ ما داشتیم مذاکره می‌کردیم!»). آنها دروغ می‌گویند، جعل می‌کنند، رسانه‌ها و سیاستمداران دست‌نشانده را وادار به دروغگویی می‌کنند، به این امید که در حلقه رهبری ایران ایجاد سوءظن و آشفتگی کنند، مردم ایران را علیه دولت‌شان بشورانند، و به بازار این توهم را بفروشند که اوضاع آرام و تحت کنترل است. این یک استراتژی بلندمدت نیست (دقیقاً مثل «هیئت صلح» ترامپ که هرگز قرار نبود باشد). آنها هیچ چشم‌انداز بلندمدتی برای هیچ‌چیز ندارند. از یک دروغ به دروغ بعدی زندگی می‌کنند. هفته آینده نوبت امید به تصرف معجزه‌آسای جزایر ایرانی خواهد شد. وقتی این هم با فاجعه شکست بخورد، چیز جدیدی می‌سازند. تا اینکه ایران جنگ را کاملاً و قاطعانه ببرد و همه‌شان را از غرب آسیا بیرون کند. در دنیای جدید، دروغ‌هایشان دیگر این قدرت را نخواهد داشت. و این آخرین دروغ، همراه با موج تازه‌ای از سانسور در شبکه‌های اجتماعی است. این احمق‌ها هیچ‌وقت درس نمی‌گیرند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
برادر و خواهر گرامی...حتما این متن کوتاه را با دقت بخوانید و ثواب همین مقدار وقت برای مطالعه تاریخ تحلیلی شیعه را نثار ارواح شهدا، امام الشهداء، امام الشهید و همه حق داران و عزیزان خود کنید با تشکر