eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
635 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوب گوش کنید. جهان توحش یکطرف کشورهای نوکر صفت در طرف دیگر از میان این همه کشور فقط یک نفر چنین گفت
🚨 آماده باش برای «روز رستاخیز جنگ»! مجموعه ای از نشانه ها سناریوی همزمانی چند اقدام توسط آمریکا و اسراییل در روزهای آتی -احتمالا چهار روز دیگر در زمان اتمام مهلت ترامپ- را نشان می دهند که باید هوشیاری و آماده باش صد در صد داشته باشیم و آرامش نسبی کنونی خبر از طوفان فردا دارد لذا همه باید بدانند در آن روز چه کاره هستند تا گیج نزنند: 🔻حمله به نیروگاههای کشور و قطع برق در برخی مناطق 🔻ترور همزمان چند تن از چهره های مهم کشور 🔻بمباران سنگین چند مرکز حیاتی نظامی و امنیتی در شهرهای بزرگ و مرزی 🔻آغاز ورود نیروهای مسلح ضد انقلاب در شرق و غرب کشور 🔻هلی برن نیروهای آمریکایی در چند نقطه کشور خصوصا جنوب 🔻فراخوان عمومی پهلوی چی ها برای تحرک خیابانی این همزمانی می تواند «روز رستاخیز جنگ» کنونی باشد. هر کدام هم راه حل خود را دارد حضور تشکیلاتی گروه‌های مردمی در صحنه، هوشیاری نیروهای امنیتی و مسلح، حفاظت مسوولان، آمادگی بخش‌های انرژی برای رفع مشکلات احتمالی، پاسخ قاطع موشکی پهپادی و البته بخش جذاب ماجرا سرکوب جدی نیروهای مسلح آمریکایی و گروهک ها و هر کسی که برای کشتار وسط میدان بیاید. ♨️خدا بنا دارد توفیق کشتن و اسیر گرفتن سگ های آمریکا را مستقیما نصیب ما کند. عبور از این پله یعنی شکستن کمر همه کفر... پس هوشیار باشیم و آماده باش صد در صد! 📍 @komeilialireza
سلام احتمال حمله چین به تایوان و کره شمالی به جنوبی و تشدید حملات روسیه نیز هست........ این تحلیل محتمله البته کره شمالی شاید ضعیف تر ولی چین احتمال زیاد اقدام کنه TSMC همین الان بخاطر بسته شدن تنگه هرمزخان دچار مشکله همین احتمالات، ظن حمله زمینی امریکا رو در خلیج فارس تشدید میکنه البته میزان موفقیتش در کوتاه مدت و بلند مدت متفاوته امیدواریم بشدت شکست بخوره که شروع فروپاشی ش خواهد بود و ضدانقلاب داخلی و لب مرزی در استانهای مختلف ....البته نیروهای جبهه حق هوشیارند....
بازگرداندن دوباره به ایران با انهدام سامانه راداری برد بلند آمریکا در منطقه برابر اطلاعیه صادره پژوهشگاه اقلیم شناسی فرآیند بازگشت ابرها از ورودی مرزهای شمال غربی و غربی کشور تشدید خواهد شد. بر اساس اطلاعیه صاپره، آمریکا با استفاده از امواج راداری در منطقه، و انتشار مواد شیمیایی از طریق پرواز هواپیماهای امارات بر فراز ایران موجب تخلیه ابرها می شد. سناتورهای آمریکا در کمیته House Oversight Committee به ریاست مارجوری تیلور گرین جلسه‌ای با عنوان "Playing God with the Weather" برگزار و در مورد در مورد: ➖ پراکنده کردن ابرها ➖ کنترل در ➖ خطرات ناشناخته صحبت کردند تهدیدات ناشی از عقیم‌سازی ابرها 🚨 خشکسالی 🚨حریق جنگل ها 🚨ایجاد نارضایتی اجتماعی سلاحی که در رسانه آمریکا لقب می‌گیره اما در در مورد اثراتش صحبت میشه برخی شیوه‌های پراکنده نمودن ابر ➖ امواج صوتی 🔹 Shock wave generators 🔹 acoustic hail suppression امواج باعث رشد کریستال یخ داخل ابر شده و تگرگ به بارون تبدیل شده یا اصلاً تشکیل نمیشه ➖ امواج صوتی پایین‌فرکانس 🔹 Infrasound 🔹 low-frequency sound امواج زیر ۵۰ هرتز با شدت بالا قطرات آب داخل مه یا ابرهای خیلی متراکم بشن مثل fog dispersal تو فرودگاه‌ها این روش برای پاک کردن مه استفاده می‌شه 🔦 تکنولوژی های محرمانه نظامی ➖هارپ (HAARP): ارتش آمریکا با امواج رادیویی قوی ابرها رو پراکنده می‌کنه ➖امواج رادارهای آمریکا در منطقه: این امواج باعث ابرها می‌شن و مانع بارش میشه. حالا پس از انهدام رادارهای دشمن و توقف پروازهای امارت از ایران، شاهد بازگشت ابرها و بارش های گسترده در ایران هستیم. روابط عمومی و اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج ۱۱۹ محمد امین(ص) 🇮🇷🇵🇸ttps://eitaa.com/komeil_65
هدایت شده از محرمانه
⚫️ نباید در زمین سازمان سانسور رژیم بازی کرد؛ انتشار هدفمند برخی تصاویر اصابت‌ها ▪️دیدم که خیلی از کانال‌ها محل اصابت بمب‌های موشک بارانی در بنی براک را به صورت گسترده پوشش داده بودند. این یعنی شما به صورت رسمی در زمین سازمان سانسور رژیم دارید فعالیت می‌کنید. از یک یا دو محل اصابت بیش از 50 عکس و ویدئو بیرون داده‌اند در حالی که از محل اصابت‌های اصلی و مهم چیزی را منتشر نمی‌کنند. من در مورد این مسائل خیلی محتاط هستم. هر وقت چیزی بود که قابل درک باشد آن وقت می‌شود آن را منتشر کرد، این هم برای اولین بار نیست که چنین کاری می‌کنند. ▪️به عنوان مثال، موشکی که در عراد اصابت کرد و آن‌ها خیلی تلاش کردند تا با برجسته کردن اصابت در دیمونا آن را لاپوشانی کنند و حتی یک تصویر هم از زخمی‌ها!! و کشته‌های این حمله منتشر نکردند به این دلیل بود که رژیم خلبان‌های فعال در پایگاه نواتیم را در عراد مستقر کرده بود. تلفات را هم لاپوشانی کرد. تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در عراد بسیار زیاد بود و ما از چند روز پیش توسط عوامل خودمان در آن منطقه، رفت و آمد و محل اسکان اصلی خلبان‌های رژیم را تحت نظر داشتیم. ▪️موشک هم دقیقا به نقطه‌ای خورد که تمام ساختمان‌های آن منطقه را پوشش ترکش و موج بدهد. پس از این حمله، تعداد پروازهای هواگردهای رژیم از پایگاه نواتیم و هتساریم خیلی کم شد و ان‌شاءالله با زدن دیگر مقرهایی که خلبان‌های رژیم در آن در پوشش مناطق مسکونی مخفی شده‌اند، ریشه این تروریست‌های یهود را خواهیم کند. در مورد خود دیمونا نیز پیش از این نوشتم که شاهد یک عملیات حساب‌شده تاکتیکی فوق‌العاده بودیم. بعدها که سانسور برداشته شد، شما نتایج را خواهید شنید. ▪️ده‌ها متخصص صنایع هسته‌ای و پژوهشگر رژیم به هلاکت رسیدند. عراد و نواتیم به شدت توسط سامانه‌های پدافندی تاد و پیکان ۳ محافظت می‌شدند اما در هنگام اصابت حتی متوجه هم نشدند و صرفاً دو شلیک از فلاخن داوود صورت گرفت که برای موشک هایپرسونیک فتاح یعنی کلوخ. صهیونیست‌ها با این توهم که با چنین پوشش پدافندی اجازه اصابت حتی یک تیر موشک را به این منطقه نخواهند داد و این دو نقطه به دلیل کوچک بودن و حساس بودن هدف قرار نخواهند گرفت، رو دست بدی خوردند. ▪️اینکه سازمان انرژی اتمی رژیم بلافاصله از ایران خواست تا به قول خودش «خویشتن‌داری کند!» (سطح پوفیوزی و پدرسوختگی را می‌بینید؟) نشان می‌داد که ضربه بسیار اساسی بوده؛ هیچ تصویری از انهدام مرکز تحقیقات هسته‌ای رژیم که در فاصله ۱۵ کیلومتری دیمونا قرار دارد، منتشر نشد. شما حتی تصویری از زخمی‌ها (می‌دانید که یهود اجازه مردن در این جنگ را ندارند، فقط زخمی می‌شوند در حالی که روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ کشته می‌دهند) هم مشاهده نکردید. خلاصه اینکه، خیلی به خروجی سازمان سانسور رژیم اعتماد نکنید، حادثه در نقطه دیگری رقم می‌خورد. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
⭕️ چرا ائتلاف اسرائیلی/آمریکایی دروغ مذاکره با ایران را ساخت؟ آلون میزراحی دیروز، وقتی خبر (جعلی) مذاکرات بین ایران و آمریکا منتشر شد، یک بی‌قراری عجیب وجودم را گرفت. هرچند می‌دانستم خبر جعلی است و کانال‌های رسمی ایران صراحتاً آن را تکذیب کردند، اما همین شک و تردید کافی بود که کمی مرا آشفته کند. آیا ممکن است ایران به دنبال راهی تحقیرآمیز برای پایان دادن به این ماجرا باشد؟ چند دقیقه بعد متوجه شدم این احساس را از کجا می‌شناسم: دقیقاً همان حسی بود که بعد از «توافق آتش‌بس جعلی» در غزه داشتم. آنها با فریب و دروغ، آتش مقاومت و شورش در سراسر جهان را خاموش کردند. این همان ترفند است. آنها دقیقاً همان کاری را که با غزه کردند، حالا با ایران می‌خواهند انجام دهند: غرق کردن آن در شک و confusion، به‌گونه‌ای که ایرانی‌ها را درگیر کند. هدفشان این است که ایرانی‌ها احساس کنند رهبری‌شان به آنها خیانت کرده، به این امید که این حس باعث بی‌ثباتی در کشور شود. نظر من درباره این دروغ «مذاکره» چنین است: اسرائیل و آمریکا گم شده‌اند. دیگر نمی‌توانند پیش بروند. تجهیزات، مهمات و نیروی انسانی‌شان در حال تمام شدن است، در حالی که ایران تازه‌نفس و پر انرژی به نظر می‌رسد، انگار تازه از خواب زیبایی بیدار شده. ایده جدیدی هم ندارند: ائتلاف بین‌المللی شکل نمی‌گیرد، دستکاری قیمت سهام و انرژی دیگر مثل قبل کارساز نیست، و آمریکایی‌ها هر روز بیشتر از عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیست در کاخ سفید عصبانی می‌شوند. اما یک چیز هست که هرگز تمام نمی‌شود: دروغ و فریب. به همین دلیل یک دروغ جدید ساختند تا با عملیات روانی (psyop) جنگی را ببرند که از نظر نظامی هیچ شانسی برای پیروزی ندارد. این دروغ جدید قرار است برای مصرف‌کنندگان آمریکایی صبر تازه‌ای بخرد («می‌بینید؟ ما داشتیم مذاکره می‌کردیم!»). آنها دروغ می‌گویند، جعل می‌کنند، رسانه‌ها و سیاستمداران دست‌نشانده را وادار به دروغگویی می‌کنند، به این امید که در حلقه رهبری ایران ایجاد سوءظن و آشفتگی کنند، مردم ایران را علیه دولت‌شان بشورانند، و به بازار این توهم را بفروشند که اوضاع آرام و تحت کنترل است. این یک استراتژی بلندمدت نیست (دقیقاً مثل «هیئت صلح» ترامپ که هرگز قرار نبود باشد). آنها هیچ چشم‌انداز بلندمدتی برای هیچ‌چیز ندارند. از یک دروغ به دروغ بعدی زندگی می‌کنند. هفته آینده نوبت امید به تصرف معجزه‌آسای جزایر ایرانی خواهد شد. وقتی این هم با فاجعه شکست بخورد، چیز جدیدی می‌سازند. تا اینکه ایران جنگ را کاملاً و قاطعانه ببرد و همه‌شان را از غرب آسیا بیرون کند. در دنیای جدید، دروغ‌هایشان دیگر این قدرت را نخواهد داشت. و این آخرین دروغ، همراه با موج تازه‌ای از سانسور در شبکه‌های اجتماعی است. این احمق‌ها هیچ‌وقت درس نمی‌گیرند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
برادر و خواهر گرامی...حتما این متن کوتاه را با دقت بخوانید و ثواب همین مقدار وقت برای مطالعه تاریخ تحلیلی شیعه را نثار ارواح شهدا، امام الشهداء، امام الشهید و همه حق داران و عزیزان خود کنید با تشکر
هدایت شده از خاکریز۱
یا ذَا العَهدِ وَ الوَفاءِ امروز ۵ شوال، جناب مسلم بن عقیل سلام‌الله‌علیه وارد کوفه شده است و ۳ ماه بعد از این تاریخ، امام حسین علیه‌السلام به شهادت رسیده‌اند. ۳ ماهِ تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز. این سه ماه، زمان طلایی برای مردم و جامعه بود تا عیار صدق و اراده‌شان را نشان بدهند. شاید حوادث این سه ماهِ کوفه از خودِ حادثه عاشورا از منظر اجتماعی و سیاسی مهم‌تر باشد. اگر در این سه ماه شوال تا محرّم، حرکت مردم کوفه که از امام برای حضور و حاکمیت بر جامعه دعوت کرده بودند، با بصیرت و حوصله و وظیفه‌شناسی و استقامت و ازخودگذشتگی همراه می‌شد، امام حسین علیه‌السلام در محرّم الحرام سال ۶۱ هجری، به جای برپایی خیمه غریبی در صحرای کربلا، بر منبر مسجد کوفه، خطبه فتح و ظفر می‌خواندند و جهان را از حاکمیت عدل و معنویت سیراب می‌کردند. تصمیم جامعه و برآیند اراده مردم، ولی الله الاعظم را از فرصت بزرگ و بی نظیر هدایت و رشد جامعه، به مسلخ غربت و شهادت کشاند. بزرگان و خواص یا ترسیدند، یا مفتون سکه‌های طلا شدند. مردمِ عافیت‌طلب هم مسلم را رها کردند و خور و خواب را بر حضور و جهاد ترجیح دادند و حاضر نشدند برای یاری دین خدا و امام مسلمین هزینه بدهند. امروز ما ایرانی‌ها در لحظات تاریخی خود قرار گرفته‌ایم. تا هزاران سال ما را قضاوت خواهند کرد و از عملکرد ما کتاب‌ها خواهند نوشت و شعرها خواهند سرود. با این تفاوت که ما تجربه کربلا و کوفه را در پشت سر داریم. با این تفاوت که زمان در دوران ما فشرده شده و حوادثی که هزار و سیصد سال پیش در چند سال و چند ماه رخ می‌داد، حالا در چند روز رقم می‌خورد. با این تفاوت که امروز هم ظلم و جور عالم‌گیر و بین المللی است و هم جریان مقاومت و عزت و حق‌خواهی، جهانی و بدون مرز است. رجزهای فتح و پیروزی برای میدان نبرد و رسانه است. در پیشگاه خداوند عرضی به جز عجز نیست. خدایا به حق خون پاک اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و شهدای کربلا، به حق خون پاک رهبر شهید و همه شهیدان انقلاب اسلامی، به حق قلب صبور زینب کبری سلام‌الله‌علیها و اضطراب قلب مادران شهدا، ما و ملت ما را از این آزمون بزرگ تاریخی سربلند و پیروز و روسفید بیرون بیاور. آمین یا ربّ العالمین 🌱 ۱۴۰۵.۱.۵ https://ble.ir/jangi_ke_mibarim/ 🎯 عضو شوید: 🆔 Eitaa.Com/khakriz01
اول این دو تا نقشه رو ببینید تا روی نقشه خدمتتون توضیح بدم ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour
زمان: حجم: 3.8M
- چرا و چگونه باید عربستان سعودی هرچه سریعتر تصرف زمینی بشود؟ ⭕️ برای عضویت در کانال شخصی در ایتا و شنیدن آخرین تحلیل های ایشان بر روی آیدی زیر کلیک بفرمایید: ✅ @raefipour همچنین برای عضویت در کانال موسسه مصاف و اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌های میدانی جنگ نیز بر روی آیدی زیر کلیک بفرمایید👇 🆔 @Masaf
هدایت شده از محرمانه
⭕️ یک فایل صوتی لو رفته منسوب به «زیو آگمون»، سخنگو و رئیس دفتر نتانیاهو، طوفانی سیاسی در اسرائیل به پا کرده است: ▪️ آگمون حمله‌ای گسترده به نتانیاهو، همسرش سارا، پسرش، دولت و حزب لیکود می‌کند. ▪️ او می‌گوید نتانیاهو مسئول شکست در انتخابات ۷ اکتبر است و باید استعفا دهد. ▪️ او به شدت از سارا نتانیاهو انتقاد می‌کند و نمایندگان زن لیکود را به ریاکاری برای جلب نظر او و کسب مناصب متهم می‌کند. ▪️ او یائیر نتانیاهو را به سوءاستفاده از جایگاه پدرش برای منافع شخصی، از جمله اخذ گذرنامه دیپلماتیک، متهم می‌کند. ▪️ او نمایندگان لیکود با اصالت مراکشی و شرقی را «احمق» و «دست‌نشانده» توصیف می‌کند. ▪️ او به احزاب مذهبی حمله می‌کند و از زبان تحقیرآمیزی برای توصیف آنها استفاده می‌کند. ▪️ او می‌گوید عادی‌سازی روابط با مراکش یک اشتباه بوده و ادعا می‌کند که «افراد نامطلوب را جذب می‌کند». ▪️ او ادعا می‌کند که کار نتانیاهو تمام شده و لیکود پس از او فرو خواهد پاشید. ▪️ او این سوال را مطرح می‌کند که آیا پس از دوران نتانیاهو «دولتی» باقی خواهد ماند یا خیر. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید