eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
635 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟠 دختران بی گناه دزدیده شده برای تجاوز و قتل برای جلب رضایت جن بعل ترامپ که از لحاظ سنی با زمان حالش چندان تفاوتی ندارد همانند گرگی در کمین نشسته و دختران چشم بسته را از جلو او عبور می دهند تا این شیطان صفت یکی را برای تجاوز انتخاب کند و بعد تجاوز گلویش را بفشارد و جان بچه را برای شیطان بعل بگیرد و سپس به سالن غذاخوری برود برای صرف گوشت آن بچه ها😭 سفیانی نه مکه را دیده نه مدینه را و نه خدا را عبادت کرده و دشمن ترین شخص نسبت به شیعیان است و نیتش نابودی همه شیعیان است لابی یهود از سالها قبل او را انتخاب کرده و به جزیره فساد دعوت میکرده تا بی اندازه حیوان صفت شود و از قتل کودکان لذت ببرد جهت آماده کردن او برای کشتار وسیع در خاورمیانه جهت آرزوی شیطانی ولی جهت فریب یهود غیر صهیونیست در قالب سرزمین موعود و قطعا این تصاویر سانسور شده برای چنین روزی است که او تا آخر با یهود همراه باشد و امروز می بینیم که هماهنگ با طرح یهود برای عراق و ایران و لبنان و یمن مراکز شیعی نقشه دارند و سفیانی هم بدش نمیاد آنها ادامه فیلم هایش را پخش نمی کنند و او هم به نفت می رسد بله این است این آدمی که عده ای نفهم و پست در ایران بهش امید بستین ... یعنی کسی که پشت این آدم وایسه و لحظه ای به حمایت ازش بپردازه شیطان تر از خودشیطان است👌 ناله و گریه این بچه ها رونمیبینید؟ سابقه آتو گرفتن آنها حتی به زمان پهلوی می رسد زمانی که او و پادشاهان عرب به غرب سفر می کردند.👌🤔 ملت ایران به خود ببالید که در مقابل چنین انسانهای خون آشام و زالوصفت در حال مبازه هستید.
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتشار برای اولین بار ببینید دلاور مردان ایران زمین چه کرده اند ۵۸ میلیارد دلار رو در عرض ۲۰ ثانیه نابود کردن کل تسلیحاتی که داشت به منطقه اعزام میشد. لبیک یا خامنه ای ایران لشگر امام زمانه 🇮🇷 گروه جهادی یوسف زهرا(عج) @nadersobhani1379899702
‌🔻علت بارش‌های اخیر از زبان قرآن سوره جن وَأَلَّوِ ٱسْتَقَٰمُواْ عَلَى ٱلطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَٰهُم مَّآءً غَدَقࣰا(١٦) و اينكه اگر آنها [جنّ و انس] در راه (ايمان) ورزند، با آب فراوان سيرابشان مى‌كنيم! سوره اعراف وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ ٱلْقُرَىٰٓ ءَامَنُواْ وَٱتَّقَوْاْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَٰتࣲ مِّنَ ٱلسَّمَآءِ وَٱلْأَرْضِ...(٩٦) و اگر اهل شهرها و آباديها، مى‌آوردند و پيشه مى‌كردند، بركات آسمان و زمين را بر آنها مى‌گشوديم... 🔹پ.ن: نکته جالب در بارش‌های اخیر، پراکندگی این بارش‌هاست و اینکه تقریبا کل ایران از این نعمت الهی بهره‌مند شدن. نکته جالب دیگه اینکه کمترین میزان آسیب و ایجاد سیل رو به نسبت بارش‌های مشابه داشتیم. من اینطور میفهمم که این مردم استحقاق خودشون رو نشون دادن، خدا هم داره براشون جبران میکنه.🌧🌧
1_24977138485.ogg
زمان: حجم: 291.4K
فوری فوري فوری_سراسری توجه داشته باشید بشنوید و برای دیگران هم ارسال کنید . جهت اطلاع
🔴واکنش جالب کاربر عرب به تحقیر بن‌سلمان توسط ترامپ: ❌️بوسیدن ضریح پیامبر حرام ؟ ✅️بوسیدن باسن ترامپ حلال؟
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐 وقتی اشک مجری پخش زنده را هم در می آوری! ‌ بیچاره مردمی که تاریخ نمی دانند‼️ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌ ‌ 👊نابودی اسرائیل قطعیست👊 ‌ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 ‌ ‌ ‌ ‌ تا اخر ببینید 😐🙄😒 ‌ ‌
🔻افسرانی که دستور شلیک موشک به مدرسه میناب را دادند، به یاد داشته باشید ‌ سفارت ایران در آفریقای جنوبی: ♦️این دو جنایتکار را به یاد داشته باشید: لی آر. تیت، فرمانده، و جفری ای. یورک، افسر فرمانده ناو یو اس اس اسپراوتس، که سه دستور شلیک موشک‌های تاماهاک صادر کردند که منجر به شهادت ۱۶۸ کودک بی‌گناه در مدرسه‌ای در میناب شد. ‌ ‌ # حافظه ی انتقام الهی 👊👊👊👊
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑می داااانید میزان در ‌‌‌‌‌‌‌‌روز قیامت یعنی چی...؟؟ ❌یعنی هر کس را در دوره ی زندگی خود با افراد همان‌ دوره می سنجنند... اگر عملی که ما انجام ندادیم، و دیگری به هر سختی که شده انجام داده ، مورد مؤاخذه قرار می گیریم و بهانه ای نداریم.. 🎥 کلیپ بالا حتما را ببينيد .... ⚠️میزان و ملاک سنجش ما روز قیامت این پدری هست که فرزندش را برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران، این طوری به خیابان می آورد... ‼️حال ما می خواهیم چه کنیم؟
بسم الله الرحمن الرحیم شهیدی که دیروز عصر منزلش رفتیم با همه شهدا فرق داشت، آخه کنار رهبر شهیدمون به شهادت رسیده بود پسرش می‌گفت ازش پرسیدم چی‌کار می‌کنی؟ گفت من اسمم، شغلم رو نشون می‌ده: غلام‌علی... شهید غلام‌علی، غلام سیدعلی، ۴۰ سال به رهبر عزیزمون خدمت کرده بود و آخر هم در کنار رهبر به شهادت رسیده بود منزلی در جنوب شهر تهران، منزلی قدیمی در یک نقطه بسیار قدیمی. دم در منزل‌شون دیدم خانم الهام چرخنده هم اومده تا از این لحظات، مستند بسازه و صحبت‌های خانواده شهید رو ثبت کنه. وارد خونه که شدیم باورم نمی‌شد! یعنی این خونه کسیه که ۴۰ سال خادم شخص اول مملکت بوده؟! مگه همه جای دنیا، مردم خودشون رو نزدیک به مسئولین نمی‌کنن که براشون کاخ‌ و ویلا دست و پا کنن؟! اما یک خونه ساده در جنوب شهر با یک دست مبل و تمام. همسر شهید شروع کرد به گفتن؛ همسرم آقا رو خیلی دوست داشت. چند روز هم نمی‌تونست از آقا جدا بمونه. ایام کرونا وقتی می‌رفت پیش آقا ۲۱ روز پیش آقا می‌موند که یه موقع رفت و آمد نکنه و آقا مریض بشه. می‌گفت فقط آقا سالم باشه. می‌رفت با پول خودش برای آقا خرید می‌کرد و پولی که آقا بهش می‌داد رو برای خونه خودمون خرج می‌کرد که زندگی‌مون برکت بگیره. من چهارده سال باهاش زندگی کردم، اما انگار چهارده سال توی بهشت بودم. چهارده سالِ بهشتی... این دو سه روز آخر انگار خیلی نورانی‌تر شده بود. دو روز قبل شهادتش می‌گفت به آقا گفتم دعا کنید من شهید بشم و آقا فقط من رو نگاه کرد و هیچی نگفت. بهش گفتم: نگفت ان شاءالله بعد از ۱۰۰ سال و این حرفا؟ غلام‌علی گفت: نه! حضرت آقا فقط من رو نگاه کرد. و دو روز بعد هم در کنار حضرت آقا به شهادت رسید. البته اگه می‌موند دق می‌کرد. نمی‌تونست نبودِ آقا رو دووم بیاره. اون روزی که بیت رو زدن، گفتیم غلامعلی فدای سر آقا! فقط خدا کنه آقا زنده باشه. (اینجا یاد حضرت ام البنین سلام الله علیها افتادم، که وقتی خبر شهادت پسرش رو دادن، گفت از حسین علیه السلام چخبر؟ فقط از حسین بگو...) از غذاهای آقا، از همسر و پسر شهید پرسیدیم... غلام‌علی هفته‌ای دوبار از بیت مقداری از غذای آقا رو تبرکی می‌آورد. غذاهای آقا چیزایی مثل اشکنه و ماش‌پلو بود. می‌گفت دو بار به آقا گوشت دادیم. آقا گفت مگه مردم می‌تونن گوشت بخورن؟ برای من دیگه گوشت نذارید. به غلام‌علی اعتراض می‌کردم که چرا انقدر به آقا سیب‌زمینی می‌دید؟ واقعا آقا با این غذاهایی که می‌خورد، فقط خدا حفظش کرده بود... حتی همین سیب‌زمینی هم حضرت آقا می‌گفت سه،چهار دونه بیشتر نگیرید. کبریت هم اگه می‌گرفتن، یه جعبه بیشتر نمی‌گرفتن خدا نگذره از اونایی که به ایشون تهمت می‌زدن. این سبد غذایی رهبر یه مملکته! اگه یه وقت برای نوه‌اش جشن تولد می‌گرفت یا مراسمی چیزی بود، توی خونه آقا الویه و آش درست می‌کردن. این غذای تجملاتی آقا بود. (حاج خانم که اینو گفت، بچه‌ها شروع به گریه کردن...) (-مولا قابل قیاس با کسی نیست- اما من یاد این قضیه تاریخی افتادم: عده‌ای به خادمان امیرالمومنین علیه السلام اعتراض کردن که چرا نون‌هایی که مولا میل می‌فرمایند انقد خشک است؟ و خادمان گفتن مولا درِ کیسه نون‌ها رو یجوری مهر و موم کرده که ما نتونیم حتی به نون‌ها روغن بمالیم؛ و این آقایی که ما دیدیم، قطره‌ای از دریای امیرالمومنین علیه السلام بود) حاج خانم می‌گفت آقا (شهید سیدعلی خامنه‌ای) خیلی به اسراف حساس بودن، وقتی توی خونه مشغول مطالعه بودن، همه چراغ‌ها رو خاموش می‌کردن و فقط یک چراغ رو روشن می‌ذاشتن حین صحبت از شهید و رهبر شهید، یه مُهر آوردن و گفتن آقا با این نماز می‌خونده...! مهر رو دست به دست چرخوندیم، مهر به دست هرکسی می‌رسید بغلش می‌کرد و شروع به گریه می‌کرد. چندتا از رفقا که زرنگ‌تر بودن مهر رو گرفتن و رفتن یه گوشه‌ای و باهاش مشغول نماز شدن؛ نمازِ گریه! اصلا حال و هوای خونه عجیب بود. هرکسی یه حالی داشت. مهر به دست خانم چرخنده رسید، چادرش رو روی سرش کشید و مهر رو زیر چادرش برد و شروع به گریه کرد... انگار همه با این مهر خاطره‌ها داشتن پسر شهید صالحی می‌گفت... این چند وقته پسرِ آقا (آقا مجتبی خامنه‌ای) خیلی هوای ما رو داشت و دائم می‌پرسید همه چی سرجاشه؟ مشکلی چیزی ندارید؟ پدرم یه وقتایی لباس آقا رو خونه می‌آورد تا مادرم باافتخار لباس آقا رو بشوره. مادرم قبل از اینکه لباس رو با آب خیس کنه، با اشک چشمش خیس می‌کرد. پدرم می‌گفت آقا شب‌ها ساعت ۱:۳۰ بلند می‌شه تا نماز بخونه و پدرم قبل از ایشون بلند می‌شد که اگه آقا چایی خواست، چاییِ تازه براش دم کنه و خلاصه هوای آقا رو داشته باشه. شهید غلام‌علی برای معنویت خودش برنامه جدی داشت. نماز شبش ترک نمی‌شد، ساعات مختلف در روز برنامه تلاوت قرآن داشت و این برنامه چه در منزل و چه سرکار و چه در سفر ترک نمی‌شد. 😭😓😔🤲🏻🌷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴به نون پدرت به شیر مادرت باید شک کرد 🌷🇮🇷🌷🇮🇷🌷🇮🇷 @badroodresane