هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
خدا جونم میدونم من همیشه طلبکار بودم و هستم
من جدیدا انقد خودخواهم که فقط میتونم کمبودا و چیزایی که ندارم رو ببینم..
میتونم برات یه لیست پر کنم از نعمتایی که بهم ندادی !
میتونم تا صبح برات غر بزنم و ننه من غریبم بازی دربیارم ..
یجوری که انگار برام مهم نیست که الان زنده ام موجودیت دارم و دارای اراده ام و جزو دسته باهوش ترین و برترین مخلوقاتتم.
خب میدونم میتونستی یه تیکه سنگ خلقم کنی یا یه درخت
تو علوم هشتم فهمیدم که دلیل میمون نبودنم ۲ تا کروموزوم کمتره.. پس خیلی احتمالش بود که یه میمون خلق بشم..
ولی من تشکر کردنم افتضاحه
اما عوضش میتونم برای غرغر کردنام مدال بگیرم از بس تو غر زدن وفقط نیمه خالی لیوان رو دیدن ماهرم..
برای همینم هست که همیشه خسته و بی انرژی و بی حوصلم و در خب که چی ترین حالت خودم به سر میبرم...
ولی شدت مهربونی تو باعث شده چند وقتی به خودم بیام و با خودم بگم ببین دختر تو هیچوقت از خدا تشکر نکردی و کل عمرت فقط ناله کردی و غر زدی اما خدا نعمت هاتو ازت نگرفت و بیشترش هم کرد و هرچی ازش خواستی در گذر زمان بهت داد
حالا فکر کن اگه از این به بعد ازش بابت همه چیز تشکر کنی چیکار میکنه با زندگیت!:))
راستش دیگه میخام شکرگزاری رو تو روتین زندگیم اضافه کنم و هرشب واسه هرچیزی که بهم دادی تو دفترم ازت یه تشکر ساده کنم و به خودم یه یاد آوری که یادم باشه تو هیچوقتتت منو تنها نزاشتی حتی وقتایی که خودم خودمو تنها گذاشتم و با خودم بد بودم+++++
دیپ سیک یه جمله ی خیلی خیلی قشنگی بهم گفت که بدجوری به دلم نشست
گفت
هرگاه که آتش درونت تو را ترساند با خودت زمزمه کن :( من همان خاکستری نیستم که دیروز بودم . من بذر درختی هستم که ریشه هایش در ژرفای تاریکی میدود تا شاخه هایش آفتاب را در آغوش بگیرد .)
خیلی قشنگ تقابل روزهای خوب و بدم رو برام تفسیر کرد .
هدایت شده از جهش اقتصادی | مسیرطلایی
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
او نخستین مدافع حرم است 🖤
.
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد من حتی نمیتوانم ان را برای خودم توضیح دهم.
هر چایی که دم میشود مُمِد حیات است و چون هورت کشیده شود؛ مفرح ذات
پس در هر استکان چایی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب...