خورشید عشق را، ره شام و زوال نیست
بر هر دلی که تافت، در آن دل ضلال نیست
در آسمان دلبری و آستان عشق
نور جمال دلبر ما را مثال نیست . . .
میلاد پیامبر رحمت مبارک 🌸🌸
دیروز تو مدرسه جشن گرفتن برامون
عملا فقط یه زنگ و نصفی سر کلاس بودیم
پاهامون خشک شد تو نماز خونه
رتبه برترای مدرسمونم آوردن برامون صحبت کردن و با کمال افتخار رتبه ی ۷ انسانی منطقه مال مدرسه ی ما بود . و ما کلی غبطه خوردیم بهشون .
بعدم مدیر آموزش و پرورش اومد سخنرانی کرد . تازه گفت مدرسه ی ما از لحاظ علمی رتبه ی اول رو تو شهرستان داره😌 . بعدم بحث کشیده شد به درآمد معلما و یکی از معلما اعتراضش رو علنی کرد بعدم یکی از بچه ها بلند شد گفت آقای جعفری ما دنبال یکسان سازی هستیم و بچه ها براش کف زدن . مدیرم اونو با من اشتباه گرفته بود هی میگفت که یکسان سازی میخوای ها؟ حالا من مونده بودم جون کیو قسم بخورم که من نبودم یکی دیگه بوده تازه من اون لحظه طی تحلیل هایی که با بچه ها کردیم مخالف این قضیه بودم . ولی خداوکیلی همنشینی با ملیکا واقعا حال میده ...هم صحبت خوبیه ... از اوناست که از حرف زدن باهاش خسته نمیشی.
نکته ی جالب قضیه اونجا بود که بچه ها در هر آن شبیه لشکر شکست خورده بودن اما امان از لحظه ای که آهنگ پلی میشد دست و سوت و جیغ بود که از هر طرف به گوش میرسید . بعد هم که داشتیم میرفتیم تو کلاس خانوم جباری عزیز رو دیدیم . خداوکیلی خانوم جباری در هر حالتی به آدم آرامش تزریق میکنن. واقعا خیلی دوست داشتنین . (با این تعریفایی که از معلما کردم هر کی ندونه فکر میکنه از اون چاپلوسام که بچه ها دلشون میخواد لهش کنن . ولی نه من همین الان خودمو تبرئه میکنم اصلاهم اینطور نیست. ) و بعد از گپ و گفتی کوتاه بچه ها دوباره به کشیدن همدیگه روی سرامیکای مدرسه مشغول شدن تا اینکه گفتن دارن آش میدن . و من که فراموش کرده بودم قاشق و کاسه بیارم مجبور شدم از آبدارخونه بردارم و آش هم در فضایی کاملا شاد صرف شد و بعدم زنگ حسابان و بعدم هندسه ...در تمام جشن هر لحظه منتظر بودیم دبیر هندسه جوش آورده بلند شود و خشتک همه را روی سرشان کشیده بچه ها را کشان کشان به سمت کلاس ببرد ولی دبیر محترم در حالی که در گوش دبیر دینی صحبت میکرد با آرامشی دور از انتظار تا پایان جشن تحمل کرد . البته اینکه آن روز دو زنگ با ما داشت هم مطمئنا بی تاثیر نبود . خلاصه اینکه همین
دلم میخواد بفهمم ویرایش کننده ی عکس های کتاب زبانمون کی بوده ... تو مرزهای هنر رو دریدی هم وطن .
استفاده کردن از واژه های شنیدم، یکی یه بار گفت، یه جا خوندم یا یه جا نوشته بود نیاز به سیاست بالایی در سخنوری داره.
در بعضی مواقع باعث افزایش تاثیر سخن بر مخاطب و در بعضی مواقع باعث کاهشش میشه .
هدایت شده از مهدی رضازاده
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎥نظر رهبر انقلاب درباره غیرنظامیان و شهرک نشینان اسرائیل🔥
🔻آیا این ها بی گناهند؟‼️
♻️#انتشارش_با_شما👇🏻
⚠️کانال #پاسداران_انقلاب:
🚨 https://eitaa.com/joinchat/2162098380Cedb206d920
چقدر خوبه آدم یکیو داشته باشه که از هر مبحثی ازش سوال پرسیدی کلی چیز تو چنته داشته باشه
#مخاطب_خاص
هدایت شده از نقطه.
سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «جاذبه جنسی یکی از بزرگترین دامهاست؛ مراقب باشید! من با کسانی که بهعنوان بهکارگیری زن، منشی زن استخدام میکنند، مخالفم. زنان در دستگاهها مختلف این همه کارهای خوب دارند انجام میدهند و مدیریتهای خیلی خوب انجام میدهند. بزرگترین مشکل هم آن حالت سیطره مردانه بر زن است. این را بهخصوص زنها بیشتر باید بدانند. و لا تخضعن بالقول فیطمع الذی فی قلبه مرض؛ در قرآن میگوید، برای اینکه مرد ـ که جنس متجاوز و شروعکننده است ـ قدرت پیدا نکند، زن نباید در مقابل او خضوع کند؛ خضوع در زبان و سخن گفتن. میبینیم اینها اسرار است و در اینها رازهای بزرگ هست؛ اما ما متأسفانه همینطور غافل از اینها عبور میکنیم و نمیفهمیم. ابزار، یعنی وسیله مردم برای رفتن بهسمت گناه؛ آن حالت تجاوزطلبی و افزونخواهی و اقدام و ابتکار اوست؛ ابزار زن و کمک زن در رفتن بهسمت گناه، حالت وادادگی و خضوع و تواضع اوست؛ لذا تکبر حرام است؛ اما برای زنها در مقابل مرد بیگانه، جزو چیزهایی ممدوح است که متکبر باشند. این حالت در بعضی از مشاغل به کلی از بین میرود؛ مثل همین منشیگری و مستخدم بودن زن. غیر از تسلط مردانه، چنین حالتی وجود ندارد. در منشیگری، ازاینقبیل وجود دارد و حالا من این را مثال زدم.»
امروز مامانم هر چی صدام میزد که پاشم من بیدار نمیشدم میدونید چرا؟
چون طبق معمول نمیتونستم معادله ی یه سهمی رو تو خواب پیدا کنم 🚶♀
مثل چند وقت پیش که برای نماز صبح بیدار شده بودم و هر چی ایکس نقطه ی اذان رو میدادم نمیتونستم ایگرگ نقطه ی طلوع رو پیدا کنم و مونده بودم حالا چجوری باید نماز بخونم ....
پس لطفا از این به بعد راجع به سم بودن خواب هاتون با من صحبت نکنید ....😑