eitaa logo
چمنم
1 دنبال‌کننده
25 عکس
26 ویدیو
0 فایل
چمن نیستم.... مخفف چمیدانمه.... ولی چمن هم خوبه ... خصوصا بوی چمن خیس خورده ...
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از چیز هایی که واقعا ناراحتم میکنه اینه که اون دنیا دیگه نمیشه خوابید. من به خاطر خستگی نمیخوابم ‌.... من خواب رو دوست دارم .... و خیلی حیفه که اون دنیا نشه خوابید.
الان میفهمم چرا هر کی میاد مشاوره بده حرف از استمرار میزنه خیلی سخته خیلی زیاد
امروز بعد از شنیدن این شعر خیلی متاثر شده و به فکر فرو رفتم ای مرغ سحر! عشق ز پروانه بیاموز کان سوخته جان را شد و آواز نیامد این مدعیان در طلبش بی خبرانند کان را که خبر شد ، خبری باز نیامد
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 "سلام یا مهدی" چالش جهانی تیک تاک https://eitaa.com/women92
یکی از کارای لذت بخش یاد دادن بازی های بچگی به بچه های فامیله.... تا هر بار که اونها این بازی رو انجام میدن تو یاد بچگی خودت بیوفتی و لبخند بزنی
ما دانش آموزا وقتی یه درسی تو زندگیمون نقشی نداره: بیا اصلا چرا باید درسی که هیچ جا به درد نمیخوره رو بخونیم همین ما وقتی یه جایی تو زندگی درگیر اون درس میشیم: اه اینجاهم ولمون نمیکنه لعنتی
ولی هر چی میگذره بیشتر به فارسی علاقه مند میشم
خدایا شکرت به خاطر شاعران و ادیبان زبان فارسی که هر لحظه با خوندن معانی شعر هاشون این شکلی😍🤤 بشیم.
🌱 الحمد للَّه الّذی ینزل الغیث من السّماء، و ینشر رحمته لعباده، اللّهمّ لک الحمد عدد کلّ قطرة نزلت من السّماء منذ کانت، و عدد کلّ قطرة تنزل منها ما دامت، اللّهمّ اجعلها صیّبا هیّنا، و غیثا نافعا، و مطرا موافقا، مبارکا فی أوله و آخره، و بدءه و عاقبته و مهبطه و مجراه، و مغیظه و مسیله و مستقرّه، و ما ینشأ علیه و ما ینبت به، و اجعله سببا للأمن و العافیة برحمتک یا أرحم الراحمین🌻
🌧️🌱هر ستایشی مخصوص خداوندی است که باران را از آسمان نازل کرده و رحمتش را بر مردم می گستراند. خداوندا، سپاس تو را به تعداد هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد، خداوندا، این بارش را فراوان و گوارا و بارانی سودمند و مناسب قرار ده، برکت را در اول و آخر آن، آغاز و انجامش، محل نزول و محل جریانش، و محل فرو رفتن آن و محل گرد آمدنش، و آنچه بر آن می روید و به وسیله آن رشد می کند، قرار ده. و آن را به سبب رحمت خود موجب امنیت و تندرستی و فرجام نیک قرار ده، ای مهربانترین مهربانان .🌸
مهربونی کردن به آدم ها یک هنره .... و هنر ها آموختنی هستند... پس در پی یادگیری هنر مهربانی کردن باشید . حتی شما دوست عزیز
تفاوت ها گاها خیلی قشنگن ... ولی در اکثر مواقع بسیار آزار دهنده ان 🚶🚶‍♀