انشاءالله به زودی نابودی اسرائیل رو ، آزادی فلسطین رو و بلافاصله ظهور امام زمانمون رو جشن بگیریم ...
هدایت شده از جهادعلمی | سکویرشدتحصیلیوفردی🇮🇷
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🦋بسم الله الرحمن الرحیم 🦋
سنصلی فی القدس ان شاء الله
#رزق_روز ✨
🌱 @jahadelmi313 🌱
هدایت شده از معراج المؤمن
شهید حسن تهرانی مقدم
ملقب به پدر موشکی ایران
در حال اقامهٔ نماز شب🌙
بخش عمده ای از قدرت موشکی امروز کشور عزیزمان را مدیون زحمات این شهید والا مقام هستیم.
شادی روح ایشان و زحمت کشان عرصهٔ قدرت آفرینی کشور صلواتی هدیه بفرمایید.
کانال عبادی معراج المؤمن
✨ @ja_namaz
هدایت شده از خبر فوری سراسری
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آفرین به این کار قشنگ
یک فیلم کوتاه و ساده با یک دنیا حرف درست ببینید
اینو کسی به شما توصیه میکنه و میخواد که ببینید و عمل کنید که خودش هم حدود ۶ ماه هست عمل میکنه
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
امروز داشتم به این فکر میکردم که تعارف کردن چند تا حالت داره
یه سری افراد هستن که سر هر چیزی تعارف میکنن
یه سری افراد هستن که بعضی مواقع تعارف میکنن و بعضی مواقع نمیکنن
یه سری افرادم هستن که هیچ وقت تعارف نمیکنن
دسته ی اول باز خودشون دو دسته ان ، آدمایی که واقعا در بند چیزی نیستن . یعنی اگر تعارف میکنن از ته دل تعارف میکنن و واقعا اگر اون تعارف رو قبول کنی ناراحت نمیشن . یه سریا هم فقط تعارف کردن لق لقه ی زبونشونه . یعنی اون لحظه که تعارف میکنن حتی به این فکرم نمیکنن که دارن چی میگن و فقط میگن که به حساب خودشون ادب رو به جا آورده باشن . من خودم اصلا اینجور تعارفاتی رو دوست ندارم . مثلا اگر تعارف اینجور افراد رو قبول کنی تازه میفهمن که چی گفتن و یا قبول میکنن و خودشون ناراحت میشن یا قبول نمیکنن و طرف مقابل ناراحت میشه .
دسته ی دوم که وقتی تعارف میکنن همه میدونن که دارن از ته دلشون میگن و اگه قبول کنن خودشونو کم نکردن اما اگر یه جایی تعارف نکنن ممکنه بعضیا ناراحت بشن . چون میدونن اگه طرف تعارف نکرده یعنی راضی نبوده و خوب مثلا با خودشون میگن مگه چی بوده که حالا راضی نبوده و تعارف نکرده .
دسته ی سوم ولی ،برای اطرافیانشون شناخته شده ان و همه میدونن که این افراد کلا اهل تعارف نیستن و ناراحت نمیشن اما اینجور افراد توی روابطِ تازه دچار مشکل میشن مثلا اگر کسی ندونه که اینا اهل تعارف نیستن ناراحت میشه که چرا اصلا تعارف نکرد .
خلاصه که این فرهنگ واقعا عجیب و پیچیده است.
همینجور که داشتم توی صداهای ضبط شده میگشتم یهو یه صوتی رو پیدا کردم که اسمشو گذاشته بودم من و خودم ...
اصلا یادم نبود یه روزی یه همچین ویسی رو گرفتم ... پخشش کردم... مثل اینکه یه روزی دلم گرفته بودو گفتم بزار یه ویس بگیرم واسه من آیندم که اگر یه روزی دلش گرفته بود گوش بده آروم بشه...حرفایی که از زبون خودم شنیدم واقعا خیلی بهم چسبید . خیلی جالب بود بعد از شنیدن هر کلمه اولین چیزی که به ذهنم میرسید رو صدای ضبط شده میگفت . نکته هایی که در لحظه به ذهنم میزد رو میگفت و جالبتر اینکه حساسیت های خودمو تو استفاده از کلمات یا گفتن منظور دقیقم از هر لفظ رو به خوبی رعایت میکرد و واسم خیلی بامزه بود . قشنگ انگار خودم نشسته بود جلوم و داشت بهم امیدواری میداد ... به نظرم شما هم امتحانش کنید . یه ویس ضبط کنید و با آیندتون صحبت کنید و بزاریدش کنار که کلا یادتون بره . بعد ها که گوشش بدین خیلی براتون لذت بخش خواهد بود .
حس میکنید یکیو پیدا کردید که خیلی درکتون میکنه و خیلی باهاش انس دارین حتی یه احساس تعلق و دوست داشتنی بهتون میده که واقعا بامزه و جالبه
خودمم فکر نمیکردم همچین حسی بهم بده . شاید مال این بود که خیلی از ته دل اینکارو انجام داده بودم
چمنم
یه قشر رو مخ دیگه غیر از آدمایی که دیر سین میزنن وجود داره اونم قشرین که ازشون میپرسی فلان یا فلان؟
و اونایی که چند تا سوال ازشون میپرسی فقط به اولی جواب میدن و میرن ...🤦♀🤦