eitaa logo
چمنم
1 دنبال‌کننده
25 عکس
26 ویدیو
0 فایل
چمن نیستم.... مخفف چمیدانمه.... ولی چمن هم خوبه ... خصوصا بوی چمن خیس خورده ...
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از دلایلی که باعث میشه یه سری مسائل رو قاطی کنم مثلا اینکه اسید ها اکسید نافلزند و باز ها اکسید فلز یا مثلا تجزیه ی یه اتحادی اگر زوج باشه منفیه اگر فرد باشه مثبته و مسائل امثال این ها اینه که ... واسه ی اینها تو ذهنم شخصیت و رنگ بندی میسازم . مثلا خیلی سختمه که اسید های قرمز مهربون بخوان اکسید نافلز های زرد بی احساس باشن 🤦 یا باز های زرد کلک باز اکسید فلز های شیطون کنجکاو . تازه از اون بدتر من واسه ی صفت ها و شخصیت ها هم تو ذهنم رنگ بندی دارم و این خودش قضیه رو پیچیده تر میکنه . مثلا عدد هفت تو ذهن من آبیه ولی خبیثه . آخه چطور یه چیزی میتونه آبی باشه ولی در عین حال خبیثم باشه .😕 آبی به این مهربونی ... شماره ی روان پزشکم دارم ممنون .
بزرگی می گفت: زنده بودن حرکتی است افقی، از گهواره تا گور .... اما زندگی کردن حرکتی است عمودی، از فرش تا عرش ... زندگی یک تداوم بی نهایت اکنون هاست ... ماموریت ما در زندگی " بی مشکل زیستن " نیست، " با انگیزه زیستن " است ... 💙 @thebest3 ,,,,,,,,,
چرا همش آرایه ی اغراق رو میبندین به شعر مردم؟ شاید شاعر واقعا اگه خنده ی عشقشو نبینه بمیره .
درک و دریافت ، صفحه ی ۱۶۲ فارسی دوازدهم : از آنجا که زبان فارسی رمز هویت ملی است برای پاسداشت آن چه راهکار هایی را پیشنهاد میدهید ؟ ۱‌. از به کار بردن واژه های غیر ملی بپرهیزیم ۲. هنگام نوشتن و گفتن ، هنجار های زبان پارسی را پاس بداریم ۳. با شاهکار های زبان و ادب پارسی آشنا شویم ۴. خودمان محتوی به زبان پارسی تولید کنیم .
خوب شد من نرفتم تجربی وگرنه میخواستم هر بیماری ای که تو کتاب نوشته رو یه دور برا خودم تصور کنم 🤦
کاش وقت تلف کردن اینقدر آسون نبود 🚶
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای که این کلیپ چققققدددررر قشنگ بود بسی بسیار لذت بردم 😍
فقط یکیشون تو رو خدا ترجیحا زبان ولی اگه هندسه یا فیزیک بودم حرفی نیس 😑 فقط یکیشونو بدین دست من 😬
در صدر اسلام مسلمانان هنگام احوالپرسی و خداحافظی ، سوره ی عصر را تلاوت و این گونه یکدیگر را امر به معروف و نهی از منکر میکردند . ابتدا یکی از افراد بخشی از سوره را میخواند و فرد مقابل آن را به پایان میرساند ... به نام خداوند بخشنده ی مهربان . قسم به عصر که آدمی به راستی در زیان است . مگر آنان که ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند و یکدیگر را به رعایت حق و استقامت و شکیبایی سفارش کنند . راست گفت خداوند بلند مرتبه ی بزرگ .
اول شیرکاکائو.... فرض کنید یه لیوان شیر دارید و یه لیوان کاکائو و میخواید این ها رو با دست هاتون با هم ترکیب کنید ... با صدای اِاِاِاِاِاِاِاِاِاِ . وقتی که گفتین اِاِاِاِاِ همه ی انرژی های منفی رو از وجودتون تخلیه کنید و بعدش هم بلند بلند از اعماق وجودتون بخندین . .......... حالا با من تکرار کنین هاهاها....هی هی هی ... هه هه هه ...هو هو هو ..... # وقتی میری پارک بانوان و خانوما جلسه ی دفع انرژی منفی گذاشتن 🤦‍♀
همونجا نشسته بودم که یه خانومی اومد نشست کنارم ... یه رب ساعتی همین شکلی گذشت منم داشتم تو گوشی میگشتم . یهو بنده ی خدا گفت میخوای فالتو بگیرم؟ من با یه حالت متعجبی نگاه کردم . آخه اصلا بهش نمیومد فال گیر باشه . گفتم من پول همرام نیست . گفت نه همینجوری میخوام فالتو بگیرم یه نیتی بکن . گفتم باشه. نیت که کردم.. یه پارچه سبز گذاشت روبه روشو چند تا نخود از توی کیسه ی سبزی درآوردو شروع کرد نخودا رو رو پارچه جا به جا کردن . بعد یه چند دقیقه گفت بهترین حالت فال اومد. پنج تن آل ابا . هی نخودایی که مونده بودو میشمرد میگفت ببین پنج تان . این فال فال انبیاست . بالاشم نخودا شبیه آسمونن ببین . بعد یه نخودو نشون داد گفت ستاره ی شیرینی هم داری . من دقیقا شبیه آدمایی بودم که واسشون فال میگیرن یعنی مونده بودم الان باید باور کنم یا نه . من که از خدام بود نیتم برآورده بشه ....
چقدر قشنگ میشد اگر به جای تقویم از کلمه ی گاه شمار استفاده میکردیم