خدا باید اون دنیا یه تخفیف خوبی به ما دست چپا بده
تقصیر ما چیه که غذا خوردن با دست چپ و چمیدونم خوابیدن به پهلوی چپو کلی کار دیگه مکروهن
یکی از خصوصیات بدم اینه که وقتی با یه نفر صمیمی میشم فکر میکنم که همه ی احساسات و راز هامو میتونم باهاش به اشتراک بزارم درواقع زود به همه اعتماد میکنم
و این آسیب زاست
^و هو معکم این ما کنتم ^
# اخرین تلاش های دبیران سرزمینم برای جلوگیری از تقلب در امتحان
ولی اونا نمیدونن که ما ارادت خاصی به حدیث شریف مَنْ مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفَعَتِهِ فَلَهُ ثوابُ الْمجاهدینَ فی سَبیلِ الله داریم .
حالا هر چقدرم دلتون خواست بگین اجتماع نقیضین محال است.
( ایموجی مناسبش اینجا نیست الان عکسشو براتون میفرستم)