eitaa logo
چمنم
1 دنبال‌کننده
25 عکس
26 ویدیو
0 فایل
چمن نیستم.... مخفف چمیدانمه.... ولی چمن هم خوبه ... خصوصا بوی چمن خیس خورده ...
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا باید اون دنیا یه تخفیف خوبی به ما دست چپا بده تقصیر ما چیه که غذا خوردن با دست چپ و چمیدونم خوابیدن به پهلوی چپو کلی کار دیگه مکروهن
یکی از خصوصیات بدم اینه که وقتی با یه نفر صمیمی میشم فکر میکنم که همه ی احساسات و راز هامو میتونم باهاش به اشتراک بزارم درواقع زود به همه اعتماد میکنم و این آسیب زاست
^و هو معکم این ما کنتم ^ # اخرین تلاش های دبیران سرزمینم برای جلوگیری از تقلب در امتحان
ولی اونا نمیدونن که ما ارادت خاصی به حدیث شریف مَنْ مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفَعَتِهِ فَلَهُ ثوابُ الْمجاهدینَ فی سَبیلِ الله داریم .
خود آمار و احتمال برای من اجتماع نقیضینه هم ازش خوشم میاد هم حالم ازش بهم میخوره
حالا هر چقدرم دلتون خواست بگین اجتماع نقیضین محال است. ( ایموجی مناسبش اینجا نیست الان عکسشو براتون میفرستم)
قبلا عکسشو داشتم ولی الان هیچ جا نیست تو اینترنتم میگردم پیدا نمیکنم هعی
مدرسه از آنچه تصور میکنید به شما نزدیک تر است❗
داشتم فکر میکردم عموما خاطرات ( چه خوب و چه بد ) برای آدمای برونگرا زیادتره . البته با اینکه به نظر خیلی مبرهن میاد ولی همیشه هم درست نیست .
یکی از مزیت های بچه های فامیل اینه که شنونده های خوبی برای خاطرات هستن .
هدایت شده از نقطه.
بچه ها میخوام یک گره بزرگ رو واستون باز کنم..اره دقیقا همون سوالی که هرشب بهش فکر میکنید.. خورشید هم از غرب غروب میکنه هم از شرق شروق می‌کنه
یه چیز جدا نشدنی از اسم کانالت اینه که هر بار میبینمش این تو مغزم تکرار میشه : تاجر و جهانگرد بزرگ مارکوپولو پس از سال ها به شهر خود بازگشته است ....چه برایمان آورده ای مارکو؟ محصولی شگرف از ایران زمین به نام پرژک ...به طبیعت سلامی دوباره باید کرد ....گویا تا به حال از استفاده نکرده ای ، این هدیه ی من به توست .... به جان خودم هررر بار دقیقا تا همینجاش میره ... مغزمم کمالگراس