ولی اونا نمیدونن که ما ارادت خاصی به حدیث شریف مَنْ مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفَعَتِهِ فَلَهُ ثوابُ الْمجاهدینَ فی سَبیلِ الله داریم .
حالا هر چقدرم دلتون خواست بگین اجتماع نقیضین محال است.
( ایموجی مناسبش اینجا نیست الان عکسشو براتون میفرستم)
داشتم فکر میکردم عموما خاطرات ( چه خوب و چه بد ) برای آدمای برونگرا زیادتره . البته با اینکه به نظر خیلی مبرهن میاد ولی همیشه هم درست نیست .
یه چیز جدا نشدنی از اسم کانالت اینه که هر بار میبینمش این تو مغزم تکرار میشه :
تاجر و جهانگرد بزرگ مارکوپولو پس از سال ها به شهر خود بازگشته است ....چه برایمان آورده ای مارکو؟ محصولی شگرف از ایران زمین به نام پرژک ...به طبیعت سلامی دوباره باید کرد ....گویا تا به حال از استفاده نکرده ای ، این هدیه ی من به توست ....
به جان خودم هررر بار دقیقا تا همینجاش میره ... مغزمم کمالگراس
نوشتن خیلی دوست خوبیه . اون تو رو مجبور نمیکنه برای همراهیش کسی غیر از چیزی که هستی باشی .
هم اکنون خبر ناگوار تغییرات کنکور رو شنیدم ... ولی دلم میگه قرار نیست تصویب بشه ... ولی به خاطر این استرسی که هر دیقه به بچه ها وارد میکنن نمیبخشمشون
من وقتی کنکور دارم :
جذاب شدن همه دوره های آموزشی
سرچ در اینترنت برای وسایلی که میتونیم برای دیزاین اتاقمون درست کنیم
بحث های طولانی درباره ی راه های درآمد زایی
غرق تفکر شدن درباره ی کوچکترین و بدیهی ترین اتفاق در شبانه روز
ایستادن جلوی تلوزیون برای دیدن تبلیغی که هزار بار دیدمش
مشتاق شدن برای کمک به مامان تو آشپزی و یادگیری دقیق
زیاد شدن مهمانی ها و دور همی های خانوادگی
پیش آمدن فرصت هایی که صد سال یه بار پیش میان .....
من بعد از کنکور :
دیگه فکر نکنم نیازی به پر کردن این قسمت باشه همه میدونن