eitaa logo
چمنم
1 دنبال‌کننده
25 عکس
26 ویدیو
0 فایل
چمن نیستم.... مخفف چمیدانمه.... ولی چمن هم خوبه ... خصوصا بوی چمن خیس خورده ...
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خوب از اونجایی که همه داشتن همین حرکت رو میزدن و من هم مجبور بودم دیگران رو توصیف کنم نشد صفت های بیشتری رو بپرسم و وقت تمام شد و برگه ها به معلم تحویل داده شد البته مطمئنم یکی دوتا صفت دیگه هم بود که الان یادم نمیاد چی بودن ولی متاسفانه کسی از صفت های بدم چیزی نگفت
و دقیقا همون لحظه که معلم اراده کرد برگه ی اول رو بخونه بچه هایی که به کمک خانوم نورالدینی رفته بودن در را باز نموده و شروع به پخش کتاب ها کردند و این رویه تا زمانی ادامه پیدا کرد که زنگ خورد و هیچ برگه ای خونده نشد و من بسی حرص خوردم . چون واقعا دلم میخواست بدونم بقیه ی بچه ها درباره ی خودشون چی نوشتن . البته خانوم موسوی قول دادن که یه روزی بالاخره اینا رو برامون میخونن.
و زنگ دوم هم تمام شد زنگ تفریح هم بدون اتفاق خاصی گذشت و اما زنگ سوم که زبان داشتیم و معلم جدید کاملا برعکس معلم قدیمی بود . سرعت تدریس به شدت بالا تا حدی که برای نوشتن هر کلمه سیصد نفر دوباره اون رو از معلم میپرسیدن و برای هر کلمه سیصد تا هم معنی و متضاد میگفت و از هیچکس هم برای خوندن جملات استفاده نمیکرد و .... خلاصه له شدیم و همین تمام شد
میدونم که خیلی با جزئیات همه چیزو نوشتم ولی راستش از اینکار خوشم میاد . 🙂 اگه خوندن اینجور خاطره ها رو دوست ندارین هر جا بسم الله رحمن رحیم دیدین حداقل ده تا پیام بعدی رو نخونده رد کنین 🚶‍♀
نه شایدم نکنید شاید خواستم یه چیز دیگه بگم اصلا مینویسم که میخوام خاطره بگم
🌺 ترکش خمپاره پیشونیش رو چاک داده بود که ازش پرسیدم: چه حرفی برای مردم داری؟ با لبخند گفت: از مردم کشورم میخوام وقتی برای خط کمپوت میفرستن، عکس روی کمپوت‌ها رو نکنن!! گفتم داره ضبط میشه برادر یه حرف بهتری بگو با همون طنازی گفت: اخه نمیدونی سه بار بهم رب گوجه افتاده ...!!😂 🔹"هفته دفاع مقدس مبارک" | عضوشوید 👇 @hosein_darabi
789.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای وای از دلتنگی😔 در شروع هفته دفاع مقدس ، جای مخلص ترین سرباز ولایت خالی ... 🌸💐 💠🍃🌺🍃🌹🍃🥀🍃🌹🍃🥀🍃🌸 ┄┅═══❉☀❉═══┅┄ کانال"با ولایت تا شهادت"در پیام رسان"ایتا" https://eitaa.com/bavelayat
دل من که راست میگفت تغییری ایجاد نمیشه ولی طرز فکرم عوض شده و الان به نظرم اگه عمومیا میومدن بهتر میشد. واقعا از امتحانات نهایی بیشتر از کنکور میترسم .
کنکوری بودن فقط اونجاش که وسط مهمونی نشستی و در حالی که لبخند ملیحی روی صورتت نشسته به اولتیماتم های مشاورت فکر میکنی
زود قضاوت کردن خیلی بده... چه قضاوت خوب ...چه قضاوت بد
خورشید عشق را، ره شام و زوال نیست بر هر دلی که تافت، در آن دل ضلال نیست در آسمان دلبری و آستان عشق نور جمال دلبر ما را مثال نیست . . . میلاد پیامبر رحمت مبارک 🌸🌸