eitaa logo
چمنم
1 دنبال‌کننده
25 عکس
26 ویدیو
0 فایل
چمن نیستم.... مخفف چمیدانمه.... ولی چمن هم خوبه ... خصوصا بوی چمن خیس خورده ...
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺 ترکش خمپاره پیشونیش رو چاک داده بود که ازش پرسیدم: چه حرفی برای مردم داری؟ با لبخند گفت: از مردم کشورم میخوام وقتی برای خط کمپوت میفرستن، عکس روی کمپوت‌ها رو نکنن!! گفتم داره ضبط میشه برادر یه حرف بهتری بگو با همون طنازی گفت: اخه نمیدونی سه بار بهم رب گوجه افتاده ...!!😂 🔹"هفته دفاع مقدس مبارک" | عضوشوید 👇 @hosein_darabi
789.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای وای از دلتنگی😔 در شروع هفته دفاع مقدس ، جای مخلص ترین سرباز ولایت خالی ... 🌸💐 💠🍃🌺🍃🌹🍃🥀🍃🌹🍃🥀🍃🌸 ┄┅═══❉☀❉═══┅┄ کانال"با ولایت تا شهادت"در پیام رسان"ایتا" https://eitaa.com/bavelayat
دل من که راست میگفت تغییری ایجاد نمیشه ولی طرز فکرم عوض شده و الان به نظرم اگه عمومیا میومدن بهتر میشد. واقعا از امتحانات نهایی بیشتر از کنکور میترسم .
کنکوری بودن فقط اونجاش که وسط مهمونی نشستی و در حالی که لبخند ملیحی روی صورتت نشسته به اولتیماتم های مشاورت فکر میکنی
زود قضاوت کردن خیلی بده... چه قضاوت خوب ...چه قضاوت بد
خورشید عشق را، ره شام و زوال نیست بر هر دلی که تافت، در آن دل ضلال نیست در آسمان دلبری و آستان عشق نور جمال دلبر ما را مثال نیست . . . میلاد پیامبر رحمت مبارک 🌸🌸
ميلاد گل بوستان نبوى وام دار شيعه علوى امام جعفر صادق(ع)مبارک باد🌱
دیروز تو مدرسه جشن گرفتن برامون عملا فقط یه زنگ و نصفی سر کلاس بودیم پاهامون خشک شد تو نماز خونه رتبه برترای مدرسمونم آوردن برامون صحبت کردن و با کمال افتخار رتبه ی ۷ انسانی منطقه مال مدرسه ی ما بود . و ما کلی غبطه خوردیم بهشون ‌. بعدم مدیر آموزش و پرورش اومد سخنرانی کرد . تازه گفت مدرسه ی ما از لحاظ علمی رتبه ی اول رو تو شهرستان داره😌 . بعدم بحث کشیده شد به درآمد معلما و یکی از معلما اعتراضش رو علنی کرد بعدم یکی از بچه ها بلند شد گفت آقای جعفری ما دنبال یکسان سازی هستیم و بچه ها براش کف زدن . مدیرم اونو با من اشتباه گرفته بود هی میگفت که یکسان سازی میخوای ها؟ حالا من مونده بودم جون کیو قسم بخورم که من نبودم یکی دیگه بوده تازه من اون لحظه طی تحلیل هایی که با بچه ها کردیم مخالف این قضیه بودم . ولی خداوکیلی همنشینی با ملیکا واقعا حال میده ...هم صحبت خوبیه ... از اوناست که از حرف زدن باهاش خسته نمیشی.
نکته ی جالب قضیه اونجا بود که بچه ها در هر آن شبیه لشکر شکست خورده بودن اما امان از لحظه ای که آهنگ پلی میشد دست و سوت و جیغ بود که از هر طرف به گوش میرسید . بعد هم که داشتیم میرفتیم تو کلاس خانوم جباری عزیز رو دیدیم . خداوکیلی خانوم جباری در هر حالتی به آدم آرامش تزریق میکنن. واقعا خیلی دوست داشتنین . (با این تعریفایی که از معلما کردم هر کی ندونه فکر میکنه از اون چاپلوسام که بچه ها دلشون میخواد لهش کنن . ولی نه من همین الان خودمو تبرئه میکنم اصلاهم اینطور نیست. ) و بعد از گپ و گفتی کوتاه بچه ها دوباره به کشیدن همدیگه روی سرامیکای مدرسه مشغول شدن تا اینکه گفتن دارن آش میدن . و من که فراموش کرده بودم قاشق و کاسه بیارم مجبور شدم از آبدارخونه بردارم و آش هم در فضایی کاملا شاد صرف شد و بعدم زنگ حسابان و بعدم هندسه ...در تمام جشن هر لحظه منتظر بودیم دبیر هندسه جوش آورده بلند شود و خشتک همه را روی سرشان کشیده بچه ها را کشان کشان به سمت کلاس ببرد ولی دبیر محترم در حالی که در گوش دبیر دینی صحبت میکرد با آرامشی دور از انتظار تا پایان جشن تحمل کرد . البته اینکه آن روز دو زنگ با ما داشت هم مطمئنا بی تاثیر نبود . خلاصه اینکه همین
دلم میخواد بفهمم ویرایش کننده ی عکس های کتاب زبانمون کی بوده ... تو مرزهای هنر رو دریدی هم وطن .
استفاده کردن از واژه های شنیدم، یکی یه بار گفت، یه جا خوندم یا یه جا نوشته بود نیاز به سیاست بالایی در سخنوری داره. در بعضی مواقع باعث افزایش تاثیر سخن بر مخاطب و در بعضی مواقع باعث کاهشش میشه .